Wees blij dat niemand je al -- punten gegeven heeft...quote:Op woensdag 28 december 2005 21:15 schreef cuall het volgende:
Waarom heb ik nog maar 17 puntenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vandaag is pas de eerste stemronde.. rustig maar.. komt goedquote:Op woensdag 28 december 2005 21:15 schreef cuall het volgende:
Waarom heb ik nog maar 17 puntenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
spannendquote:Op woensdag 28 december 2005 21:17 schreef lovebear het volgende:
ik ga stemmen
Ga je gang.....quote:Op woensdag 28 december 2005 21:17 schreef lovebear het volgende:
ik ga stemmen
Rustig aan maar, ik heb nog niet gestemdquote:Op woensdag 28 december 2005 21:15 schreef cuall het volgende:
ik accepteer de cookies.
Goed, beetje snotterig, maar verder valt het me niks tegen. Ik was gisteren echt bang dat ik de griep ging krijgen.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
Cuallom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoesty meis
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Rustig aan maar, ik heb nog niet gestemdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook vanaf vanmiddagquote:Op woensdag 28 december 2005 21:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Goed, beetje snotterig, maar verder valt het me niks tegen. Ik was gisteren echt bang dat ik de griep ging krijgen.
Oh gelukkig, ik was al bang dat ik iets had gemistquote:Op woensdag 28 december 2005 21:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
Vandaag is pas de eerste stemronde.. rustig maar.. komt goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou dan hoop ik dat het bij jou ook bij een loopneus blijftquote:Op woensdag 28 december 2005 21:26 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik ook vanaf vanmiddagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoop t ookquote:Op woensdag 28 december 2005 21:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik dat het bij jou ook bij een loopneus blijftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je gaat mij niet zoenen hoor !!!quote:Op woensdag 28 december 2005 21:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoop t ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach kusjes geven kan nu makkelijk onze neuzen lopen nu toch alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Acree ++ .......staat niet op de kaart, geen lingoquote:
quote:Cuall++ omdat ze altijd goed help en voor iedereen een goed woordje heeft
Acree ++ omdat we veel gemeen hebben zoals Domino
Kolomo-- moet er 1 wezen En andere verdienen van mij eerder een pluis ken ze beter.
Nu ni meerquote:Op woensdag 28 december 2005 21:15 schreef cuall het volgende:
ik accepteer de cookies.
Meid je bent een toppertjequote:Op woensdag 28 december 2005 21:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nu ni meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je gaat mij niet zoenen hoor !!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wil je graag blij makenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Meid je bent een toppertjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die 1e puntjes betekenen héél veel voor meom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:34 schreef Snaptnix het volgende:
ik ga stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
teamlead ++...quote:Op woensdag 28 december 2005 21:34 schreef Snaptnix het volgende:
ik ga stemmenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Chi Coltrui sucks !quote:Op woensdag 28 december 2005 21:31 schreef ChantalC het volgende:
Zo meteen komt Chi Coltrane... Dat nummer staat veel te laag... Mooi nummer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop