zou je misschien een drie-tal fotos kunnen laten zien, voor achter en binnenkantquote:Op woensdag 28 december 2005 21:35 schreef schvvmert het volgende:
Ik heb nog een mini-atx kastje met P3 voeding staan in Ede.
Het is een nog ongebruikt wit minitowertje
Ophalen in Ede voor 25 euro of opsturen voor 30 euro.![]()
Batterijen leeg.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:58 schreef MrLee het volgende:
[..]
zou je misschien een drie-tal fotos kunnen laten zien, voor achter en binnenkant
alvast bedankt
Een nieuwe AT kast heb ik al vanaf 5 euri.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:37 schreef wootahH het volgende:
er zijn ook geheel nieuwe behuizingen te koop vanaf al 20 euri
dan zou ik heel blij zijn als je die kan laten zien, want ik heb me suf gezocht en niets kunnen vindenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:37 schreef wootahH het volgende:
er zijn ook geheel nieuwe behuizingen te koop vanaf al 20 euri
Het is een Inwin V500 heb ik inmiddels uitgevonden. Via google kom je dan een heel end.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:09 schreef MrLee het volgende:
[..]
dan zou ik heel blij zijn als je die kan laten zien, want ik heb me suf gezocht en niets kunnen vinden
en @ Schvvmert; ik zou ook graag de dimensies willen weten :$
bedankt voor je moeite
Dat moet dan haast een ITX mobo zijn? Elk mATX past namelijk in die kast.quote:Op maandag 2 januari 2006 09:35 schreef MrLee het volgende:
Dan moet ik zeggen dat ik die kast helaas niet hoef.
Ik heb namelijk een mobo van 24 bij 20, dus ik heb echt opzoek naar nog iets kleiners.
IIG hartstikke bedankt voor de info.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |