abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 december 2005 @ 20:19:02 #1
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_33480899
Huis in NL voor 250.000

Huis in DLD voor 250.000

Starters woning in betere oorden

Vraagprijs ¤ 134.000
Kamers 5 in totaal, 3 slaapkamers, 1 badkamer
Oppervlakte 130 m² woon, 870 m² perceel

http://www.funda.nl/europe/object.asp?1=1&LandID=8&pgnr=2&lang=NL&sortid=4&rangschikking=asc&obj_GUID=F7B22426-7747-4E4A-A198-EAF2C855EECC

Vraagprijs ¤ 129.000
Kamers 5 in totaal, 2 slaapkamers, 1 badkamer

http://www.funda.nl/europe/object.asp?1=1&LandID=8&pgnr=2&lang=NL&sortid=4&rangschikking=asc&obj_GUID=AD55D292-C0EB-496F-95ED-BFA46A92528D

vraagprijs ¤ 95.000
Kamers 7 in totaal, 6 slaapkamers, 1 badkamer
Oppervlakte 180 m² woon, 2.300 m² perceel

http://www.funda.nl/europe/object.asp?1=1&LandID=24&lang=NL&obj_GUID=89110685-6EB2-48F3-A00D-47351C9698A5

Voor de prijs van een gemiddelde rijtjes container in NL

Vraagprijs ¤ 259.500
Kamers 5 in totaal, 4 slaapkamers, 4 badkamers
Oppervlakte 175 m² woon, 1.124 m² perceel

http://www.funda.nl/europe/object.asp?1=1&LandID=8&pgnr=5&lang=NL&sortid=4&rangschikking=asc&obj_GUID=DB33144A-3E78-4B29-9990-5C57B6B45F97

BMW 330CI
in DLD 14999 euro
Linkie
in Nederland 24950 euro!!
Linkie

Om nog maar niet te spreken over lagere energie prijzen. Wegenbelasting, benzine prijzen, bpm , en de hoeveelheid ruimte

Dat er nog mensen leven in dit verziekte klote land

[ Bericht 2% gewijzigd door Speed-Addicted op 28-12-2005 20:36:36 ]
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
  woensdag 28 december 2005 @ 20:28:53 #2
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_33481320
En welke idioot betaald er 250.000 voor een tussenwoning ? Stuur die ff bij me langs daarvoor verkoop ik die van mij meteen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_33481380
NL is idd behoorlijk duur, maar als je daarentegen toch nog rijk kunt leven doe je het dus toch nog behoorlijk goed
  woensdag 28 december 2005 @ 20:31:42 #4
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_33481432
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:28 schreef deedeetee het volgende:
En welke idioot betaald er 250.000 voor een tussenwoning ? Stuur die ff bij me langs daarvoor verkoop ik die van mij meteen
250k is niet uitzonderlijk als je al ziet dat de gemiddelde woningprijs op +/- 220.000 euro ligt
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
  woensdag 28 december 2005 @ 20:35:13 #5
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_33481560
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:
tjah, bij de buren is het gras altijd groener.

wij zullen je niet missen. Sterker nog, er zullen er zelfs velen zijn die er blij om zijn dit "verziekte kloteland" heeft zeikerds als jou niet nodig.
Nee nederland heeft inderdaad geen baat bij mensen die netjes 40+ uur werken en nooit ziek zijn
quote:
ohwjah, en doe mij een plezier en ga even met de passmailer spelen met je mooie pastoors icoontje.
Bemoei je even lekker met je eigen zaken.
pi_33481792
Wanneer mogen we je uit gaan zwaaien? Ik sta al te popelen. Landverrader.
Ik ga naar huis.
pi_33481800
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:35 schreef Speed-Addicted het volgende:

[..]

Nee nederland heeft inderdaad geen baat bij mensen die netjes 40+ uur werken en nooit ziek zijn
[..]
als dat je enige zorg en taak in je leven is moet het voor jou toch niet zo moeilijk zijn.
En zal inderdaad geen enkele nederlander je missen
quote:
Bemoei je even lekker met je eigen zaken.
Ik vind je gewoon een kneus, met je achtelijke rechtse gebrabbel en opstokerij.
Je gejank over dat we het hier zo slecht hebben, nederland zo slecht is blahblahblah.

Ga met je grote bek eens een weekje vrijwilligerswerk doen in een kindertehuis in zuidafrika met aidskindjes. Dan pas zie je wat slecht hebben betekent.
Zolang jij lekker 40 uur werkt, een huisje kan betalen, eten kan kopen een BMW 320 kunt rijden en merkkleding koopt moet je niet janken. Open maar eens een topic tegen de tijd dat jij dood gaat van de honger, regelmatig verkracht wordt of je beentjes afgehakt zijn om meer op te brengen bij het bedelen.

ipv te klagen over de grootte van je huisje. Houdt er daarbij ook even rekening mee dat veel dingen in duitsland goedkoper zijn, maar de lonen daar ook een stukje lager liggen.

Een door en door verwende kutkneus ben je, die bepaalde rechtse ideeen als waar beschouwt en deze napraat zonder echt na te denken.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_33481844
Wat je hier nog doet? Alvast dingen zoeken voor je vertrek
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 28 december 2005 @ 20:45:12 #9
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_33481928
gelukkig zijn de lonen in die landen ook geweldig, en word je als arbeider geweldig goed beschermt. Volgens mij staan we nog steeds op plek nummer 5 als beste land ter wereld. En volgens mij staan al die genoemde huizen in landen die toch iets minder laag op de lijst staan.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_33481950
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

als dat je enige zorg en taak in je leven is moet het voor jou toch niet zo moeilijk zijn.
[..]

Je gejank over dat we het hier zo slecht hebben, nederland zo slecht is blahblahblah.

Ga met je grote bek eens een weekje vrijwilligerswerk doen in een kindertehuis in zuidafrika met aidskindjes. Dan pas zie je wat slecht hebben betekent.
Zolang jij lekker 40 uur werkt, een huisje kan betalen, eten kan kopen een BMW 320 kunt rijden en merkkleding koopt moet je niet janken. Open maar eens een topic tegen de tijd dat jij dood gaat van de honger, regelmatig verkracht wordt of je beentjes afgehakt zijn om meer op te brengen bij het bedelen.

ipv te klagen over de grootte van je huisje. Houdt er daarbij ook even rekening mee dat veel dingen in duitsland goedkoper zijn, maar de lonen daar ook een stukje lager liggen.

Een door en door verwende kutkneus ben je, die bepaalde rechtse ideeen als waar beschouwt en deze napraat zonder echt na te denken.
En jij bent gewoon een linkse trol! ik stel voor dat alle mensen die zo graag geld aan de minder bedeelden willen geven, zelf een 60 urige werkweek gaan draaien om dit te financieren.

Knal ik ondertussen met mijn BMW over de weg, en lach naar je vanuit mijn 4e-studeerkamer op de 3e etage!
pi_33482059
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:45 schreef Woutey het volgende:

[..]

En jij bent gewoon een linkse trol! ik stel voor dat alle mensen die zo graag geld aan de minder bedeelden willen geven, zelf een 60 urige werkweek gaan draaien om dit te financieren.

Knal ik ondertussen met mijn BMW over de weg, en lach naar je vanuit mijn 4e-studeerkamer op de 3e etage!
het gaat er helemaal niet om of ik een linkse trol ben of niet. Het gaat erom dat TS loopt te klagen over iets waar hij naar mijn mening het recht niet toe heeft. Nederland behoort nog steeds tot een van de beste landen om in te wonen.
En dat jij in een dikke BMW rijdt gun ik je van harte hoor, maar besef wel hoe goed je het hier hebt.
En wat je bedoelt met je 4e-studeerkamer is mij onduidelijk.
Fiets
pi_33482158
Zodra ik het geld heb om te verhuizen doe ik het
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_33482244
Speed-Addicted heeft wel gelijk, je wordt hier genaaid met die prijzen.
Ga maar eens een huisje kopen als starter, voor 220.000, succes.
Of je wil ergens in een stad in een flatje tussen de shoarmaboeren gaan wonen, nee dankje..
  woensdag 28 december 2005 @ 20:55:35 #14
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_33482331
Nederland is wereldwijd het beste land om een bedrijf te starten

Noorwegen beste land ter wereld met 939 punten
Wij hebben 931 punten en staan op plaats nummer 5
Belgie nummer 4 en Duitsland nummer 13
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  woensdag 28 december 2005 @ 20:58:10 #15
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_33482431
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:53 schreef c0ne het volgende:
Of je wil ergens in een stad in een flatje tussen de shoarmaboeren gaan wonen, nee dankje..
In Limburg krijg je voor 220.000 best een aardig huisje hoor.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 28 december 2005 @ 21:00:07 #16
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_33482526
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:58 schreef deedeetee het volgende:

[..]

alleen is het werk in de randstad
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  woensdag 28 december 2005 @ 21:00:10 #17
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_33482530
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

[..]

[quote]
Nederland word met het jaar slechter tov het buitenland.
quote:
De kinderen uit zuid afrika , hoe kortzichtig.. alle wereld bewoners een westerse levens standaard geven, yeah right. Er zijn nu eenmaal arme mensen in de wereld en dat is maar goed ook. Life is hard get use to it.
quote:
50 uur werken is ook geen probleem hoor . Ik werk hard voor mijn centen, mag ik daar ook van genieten misschien??

Ik zeg niet dat ik het hier slecht heb, ik zeg alleen dat het veel beter kan.
quote:
Het is niet alleen de grootte van het huisje, meer de drang naar meer ruimte om heen, vrijheid. Ik wil 2 auto's 2 motoren en eventueel een jetski / caravan kwijt kunnen zonder meteen een stalling te moeten afhuren. Ik wil in de tuin zitten zonder me een bekeken aap te voelen en de kinderen / gesprekken van de buren te horen

Niet iedereen wil op een mierenhoop wonen.
quote:
Ik ben verwend , volgens mij ben je pas verwend als je dingen in je handen geschoven krijgt, helaas maar die vlieger gaat niet op voor mij. (ver·wend (bn.)
1 met te grote toegeeflijkheid opgevoed ) Vanaf mijn 16de keihard gewerkt naast school en in de vakanties. Nu heb ik een goed betaalde baan waar ik hard voor moet werken. Ik werk tenminste voor mijn geld, dat kunnen veel parasieten in die dit land verzieken niet zeggen

Ik sta vanzelfsprekend achter mijn standpunten en die zijn inderdaad rechts georienteerd en dat is mijn goedrecht. Verder heb ik geen behoefte om mijn zuur verdiende centen in grote getallen in de staatskas te doneren die vervolgens richting werkschuwen paracieten en ander kansloos volk word geschoven (die zich overigens in rap tempo uitbreiden)

[ Bericht 3% gewijzigd door Speed-Addicted op 28-12-2005 21:06:38 ]
pi_33482561
in duitsland geven ze korting omdat er anders niemand in dat kutland wil wonen. verder verhuizen alleen kutmensen naar duitsland, dus het wordt alleen maar erger.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_33482575
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:58 schreef deedeetee het volgende:

[..]

prcs, het is gewoon een questie van vraag en aanbod.
Fiets
  woensdag 28 december 2005 @ 21:08:18 #20
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_33482869
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:53 schreef c0ne het volgende:
Als je snel en goedkoop een huis wil moet je in Nederland op je 20ste trouwen een breezer slet zwanger maken en werkloos zijn, binnen twee weken heb je een eensgezinswoning met huursubsidie

Zie ook alle ali's die voor een habbekrats een woning toegewezen krijgen
pi_33482960
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:00 schreef Speed-Addicted het volgende:

[..]

Nederland word met het jaar slechter tov het buitenland.
[..]
Maar blijft nog steeds een van de beste landen ter wereld om te leven
quote:
De kinderen uit zuid afrika , hoe kortzichtig.. alle wereld bewoners een westerse levens standaard geven, yeah right. Er zijn nu eenmaal arme mensen in de wereld en dat is maar goed ook. Life is hard get use to it.
[..]
zolang je je maar beseft dat we het hier erg goed hebben in vergelijking met het merendeel van de wereld.
quote:
50 uur werken is ook geen probleem hoor . Ik werk hard voor mijn centen, mag ik daar ook van genieten misschien??

Ik zeg niet dat ik het hier slecht heb, ik zeg alleen dat het veel beter kan.
[..]
Het kan altijd beter, maar de huizenprijzen zullen echt niet kelderen, en als die al zouden kelderen veroorzaakt dat een hele hoop andere problemen.
quote:
Het is niet alleen de grootte van het huisje, meer de drang naar meer ruimte om heen, vrijheid. Ik wil 2 auto's 2 motoren en eventueel een jetski / caravan kwijt kunnen zonder meteen een stalling te moeten afhuren. Ik wil in de tuin zitten zonder me een bekeken aap te voelen en de kinderen / gesprekken van de buren te horen
dan ga je toch lekker ergens anders wonen, nederland is een klein land met veel inwoners. De huizen die jij wilt zijn er wel maar indd vrij prijzig. Leer ermee leven of ga weg.\
quote:
Ik ben verwent , volgens mij ben je pas verwend als je dingen in je handen geschoven krijgt, helaas maar die vlieger gaat niet op voor mij. (ver·wend (bn.)
1 met te grote toegeeflijkheid opgevoed ) Vanaf mijn 16de keihard gewerkt naast school en in de vakanties. Nu heb ik een goed betaalde baan waar ik hard voor moet werken. Ik werk tenminste voor mijn geld, dat kunnen veel parasieten in die dit land verzieken niet zeggen
jah, je bent verwent. Je hebt vanaf je 16de keihard gewerkt?
Waarvoor heb je keihard gewerkt dan? voor je scooter, je merkkleding je eerste auto etc. Eten en een dak boven jou hoofd is voor jou een vanzelfsprekendheid
Besef wel dat er ook kinderen zijn die vanaf hun 4 keihard werken voor eten en die zich luxe echt niet kunnen veroorloven.
quote:
Ik sta vanzelfsprekend achter mijn standpunten en die zijn inderdaad rechts georienteerd en dat is mijn goedrecht
Is zeker je goedrecht, maar ik vind die klaagstandpunten en het ergens anders altijd beter vinden terwijl het hier al erg goed is gezeik.
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:08 schreef Speed-Addicted het volgende:

[..]

Als je snel en goedkoop een huis wil moet je in Nederland op je 20ste trouwen een breezer slet zwanger maken en werkloos zijn, binnen twee weken heb je een eensgezinswoning met huursubsidie

Zie ook alle ali's die voor een habbekrats een woning toegewezen krijgen
En ook dat is niet waar, in eerste instantie zullen ze bij de gemeente zeggen dat je maar bij je ouders moet blijven wonen of niet zwanger had moeten raken.
Die blauwe kaart zoals dat in sommige gemeenten heet krijg je echt niet zomaar.
Fiets
pi_33483253
Ja dat is NL he
pi_33483910
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:00 schreef Speed-Addicted het volgende:

De kinderen uit zuid afrika , hoe kortzichtig.. alle wereld bewoners een westerse levens standaard geven, yeah right. Er zijn nu eenmaal arme mensen in de wereld en dat is maar goed ook. Life is hard get used to it.

doe ons een lol en luister naar jezelf. of nog beter, maak meteen een einde aan je leven, niemand zal je missen
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_33484053
We zouden pas goed genaaid worden als we ineens overgaan op de Duitse prijzen. Ik wel in ieder geval. .
  woensdag 28 december 2005 @ 21:38:23 #25
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_33484092
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:34 schreef BennyNL het volgende:

[..]

doe ons een lol en luister naar jezelf. of nog beter, maak meteen een einde aan je leven, niemand zal je missen
Ag gossiee........
Op dit soort in en in trieste reply's ga ik geeneens verder op in

Ga jij maar lekker sociaal zijn met je geitenwolle sokken, verpauperd huurhuis en een oud brik voor de deur

Ik ben graag sociaal tegenover vrienden en streef een zo goed mogelijk bestaan na.

Ach ieder z'n meug he

[ Bericht 12% gewijzigd door Speed-Addicted op 28-12-2005 22:22:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')