250k is niet uitzonderlijk als je al ziet dat de gemiddelde woningprijs op +/- 220.000 euro ligtquote:Op woensdag 28 december 2005 20:28 schreef deedeetee het volgende:
En welke idioot betaald er 250.000 voor een tussenwoning ? Stuur die ff bij me langs daarvoor verkoop ik die van mij meteen![]()
Nee nederland heeft inderdaad geen baat bij mensen die netjes 40+ uur werken en nooit ziek zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 20:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:
tjah, bij de buren is het gras altijd groener.
wij zullen je niet missen. Sterker nog, er zullen er zelfs velen zijn die er blij om zijn dit "verziekte kloteland" heeft zeikerds als jou niet nodig.
Bemoei je even lekker met je eigen zaken.quote:ohwjah, en doe mij een plezier en ga even met de passmailer spelen met je mooie pastoors icoontje.
als dat je enige zorg en taak in je leven is moet het voor jou toch niet zo moeilijk zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:35 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Nee nederland heeft inderdaad geen baat bij mensen die netjes 40+ uur werken en nooit ziek zijn
[..]
Ik vind je gewoon een kneus, met je achtelijke rechtse gebrabbel en opstokerij.quote:Bemoei je even lekker met je eigen zaken.
En jij bent gewoon een linkse trol! ik stel voor dat alle mensen die zo graag geld aan de minder bedeelden willen geven, zelf een 60 urige werkweek gaan draaien om dit te financieren.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
als dat je enige zorg en taak in je leven is moet het voor jou toch niet zo moeilijk zijn.
En zal inderdaad geen enkele nederlander je missen
[..]
Ik vind je gewoon een kneus, met je achtelijke rechtse gebrabbel en opstokerij.
Je gejank over dat we het hier zo slecht hebben, nederland zo slecht is blahblahblah.
Ga met je grote bek eens een weekje vrijwilligerswerk doen in een kindertehuis in zuidafrika met aidskindjes. Dan pas zie je wat slecht hebben betekent.
Zolang jij lekker 40 uur werkt, een huisje kan betalen, eten kan kopen een BMW 320 kunt rijden en merkkleding koopt moet je niet janken. Open maar eens een topic tegen de tijd dat jij dood gaat van de honger, regelmatig verkracht wordt of je beentjes afgehakt zijn om meer op te brengen bij het bedelen.
ipv te klagen over de grootte van je huisje. Houdt er daarbij ook even rekening mee dat veel dingen in duitsland goedkoper zijn, maar de lonen daar ook een stukje lager liggen.
Een door en door verwende kutkneus ben je, die bepaalde rechtse ideeen als waar beschouwt en deze napraat zonder echt na te denken.
het gaat er helemaal niet om of ik een linkse trol ben of niet. Het gaat erom dat TS loopt te klagen over iets waar hij naar mijn mening het recht niet toe heeft. Nederland behoort nog steeds tot een van de beste landen om in te wonen.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:45 schreef Woutey het volgende:
[..]
En jij bent gewoon een linkse trol! ik stel voor dat alle mensen die zo graag geld aan de minder bedeelden willen geven, zelf een 60 urige werkweek gaan draaien om dit te financieren.
Knal ik ondertussen met mijn BMW over de weg, en lach naar je vanuit mijn 4e-studeerkamer op de 3e etage!
In Limburg krijg je voor 220.000 best een aardig huisje hoor.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:53 schreef c0ne het volgende:
Speed-Addicted heeft wel gelijk, je wordt hier genaaid met die prijzen.
Ga maar eens een huisje kopen als starter, voor 220.000, succes.
Of je wil ergens in een stad in een flatje tussen de shoarmaboeren gaan wonen, nee dankje..
alleen is het werk in de randstadquote:Op woensdag 28 december 2005 20:58 schreef deedeetee het volgende:
[..]
In Limburg krijg je voor 220.000 best een aardig huisje hoor.
Nederland word met het jaar slechter tov het buitenland.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
als dat je enige zorg en taak in je leven is moet het voor jou toch niet zo moeilijk zijn.
En zal inderdaad geen enkele nederlander je missen
[..]
[quote]
Ik vind je gewoon een kneus, met je achtelijke rechtse gebrabbel en opstokerij.
Je gejank over dat we het hier zo slecht hebben, nederland zo slecht is blahblahblah.
De kinderen uit zuid afrikaquote:Ga met je grote bek eens een weekje vrijwilligerswerk doen in een kindertehuis in zuidafrika met aidskindjes. Dan pas zie je wat slecht hebben betekent.
50 uur werken is ook geen probleem hoorquote:Zolang jij lekker 40 uur werkt, een huisje kan betalen, eten kan kopen een BMW 320 kunt rijden en merkkleding koopt moet je niet janken. Open maar eens een topic tegen de tijd dat jij dood gaat van de honger, regelmatig verkracht wordt of je beentjes afgehakt zijn om meer op te brengen bij het bedelen.
Het is niet alleen de grootte van het huisje, meer de drang naar meer ruimte om heen, vrijheid. Ik wil 2 auto's 2 motoren en eventueel een jetski / caravan kwijt kunnen zonder meteen een stalling te moeten afhuren. Ik wil in de tuin zitten zonder me een bekeken aap te voelen en de kinderen / gesprekken van de buren te horenquote:ipv te klagen over de grootte van je huisje. Houdt er daarbij ook even rekening mee dat veel dingen in duitsland goedkoper zijn, maar de lonen daar ook een stukje lager liggen.
Ik ben verwendquote:Een door en door verwende kutkneus ben je, die bepaalde rechtse ideeen als waar beschouwt en deze napraat zonder echt na te denken.
prcs, het is gewoon een questie van vraag en aanbod.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:58 schreef deedeetee het volgende:
[..]
In Limburg krijg je voor 220.000 best een aardig huisje hoor.
Als je snel en goedkoop een huis wil moet je in Nederland op je 20ste trouwen een breezer slet zwanger maken en werkloos zijn, binnen twee weken heb je een eensgezinswoning met huursubsidiequote:Op woensdag 28 december 2005 20:53 schreef c0ne het volgende:
Speed-Addicted heeft wel gelijk, je wordt hier genaaid met die prijzen.
Ga maar eens een huisje kopen als starter, voor 220.000, succes.
Of je wil ergens in een stad in een flatje tussen de shoarmaboeren gaan wonen, nee dankje..
Maar blijft nog steeds een van de beste landen ter wereld om te levenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:00 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Nederland word met het jaar slechter tov het buitenland.
[..]
zolang je je maar beseft dat we het hier erg goed hebben in vergelijking met het merendeel van de wereld.quote:De kinderen uit zuid afrika, hoe kortzichtig.. alle wereld bewoners een westerse levens standaard geven, yeah right. Er zijn nu eenmaal arme mensen in de wereld en dat is maar goed ook. Life is hard get use to it.
[..]
Het kan altijd beter, maar de huizenprijzen zullen echt niet kelderen, en als die al zouden kelderen veroorzaakt dat een hele hoop andere problemen.quote:50 uur werken is ook geen probleem hoor. Ik werk hard voor mijn centen, mag ik daar ook van genieten misschien??
Ik zeg niet dat ik het hier slecht heb, ik zeg alleen dat het veel beter kan.
[..]
dan ga je toch lekker ergens anders wonen, nederland is een klein land met veel inwoners. De huizen die jij wilt zijn er wel maar indd vrij prijzig. Leer ermee leven of ga weg.\quote:Het is niet alleen de grootte van het huisje, meer de drang naar meer ruimte om heen, vrijheid. Ik wil 2 auto's 2 motoren en eventueel een jetski / caravan kwijt kunnen zonder meteen een stalling te moeten afhuren. Ik wil in de tuin zitten zonder me een bekeken aap te voelen en de kinderen / gesprekken van de buren te horen
jah, je bent verwent. Je hebt vanaf je 16de keihard gewerkt?quote:Ik ben verwent![]()
![]()
, volgens mij ben je pas verwend als je dingen in je handen geschoven krijgt, helaas maar die vlieger gaat niet op voor mij. (ver·wend (bn.)
1 met te grote toegeeflijkheid opgevoed ) Vanaf mijn 16de keihard gewerkt naast school en in de vakanties. Nu heb ik een goed betaalde baan waar ik hard voor moet werken. Ik werk tenminste voor mijn geld, dat kunnen veel parasieten in die dit land verzieken niet zeggen
Is zeker je goedrecht, maar ik vind die klaagstandpunten en het ergens anders altijd beter vinden terwijl het hier al erg goed is gezeik.quote:Ik sta vanzelfsprekend achter mijn standpunten en die zijn inderdaad rechts georienteerd en dat is mijn goedrecht
En ook dat is niet waar, in eerste instantie zullen ze bij de gemeente zeggen dat je maar bij je ouders moet blijven wonen of niet zwanger had moeten raken.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:08 schreef Speed-Addicted het volgende:
[..]
Als je snel en goedkoop een huis wil moet je in Nederland op je 20ste trouwen een breezer slet zwanger maken en werkloos zijn, binnen twee weken heb je een eensgezinswoning met huursubsidie
Zie ook alle ali's die voor een habbekrats een woning toegewezen krijgen
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:00 schreef Speed-Addicted het volgende:
De kinderen uit zuid afrika, hoe kortzichtig.. alle wereld bewoners een westerse levens standaard geven, yeah right. Er zijn nu eenmaal arme mensen in de wereld en dat is maar goed ook. Life is hard get used to it.
Ag gossiee........quote:Op woensdag 28 december 2005 21:34 schreef BennyNL het volgende:
[..]
doe ons een lol en luister naar jezelf. of nog beter, maak meteen een einde aan je leven, niemand zal je missen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |