quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:32 schreef dahei het volgende:Een voorlopige teruggaaf krijg je toch maandelijks gestort? In mijn geval wel!
Maar wat is het probleem? Je ziet het toch vanzelf wel op je rekening staan?
Mag een mens niet nieuwsgierig zijn?? Ik heb ook niet gezegd dat er een probleem is!
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:35 schreef _Arthur het volgende:[..]
Ik denk dat je 2006 bedoelt en niet 2005
![]()
Bij mij staat het altijd rond de 15e van de maand op de rekening bij geboekt.
Nee, het gaat echt om 2005
![]()
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:35 schreef simonsvision het volgende:Lekker op tijd voor 2005. Die duurt nog maar een paar dagen.
Je krijgt het inderdaad elke maand gestort. Maar als je nu de melding krijgt vraag ik me af of het deze week nog binnenkomt.
Ga je er vuurwerk van kopen dat het zo belangrijk is?
De reden dat ik het nog niet had aangevraagd is omdat we het huis pas in juli hebben gekocht. En omdat we het niet maandelijks nodig hebben vond ik het niet nodig. En de aanvraag is al weer een maandje geleden, dus nog wel redelijk op tijd
![]()
Ik ben er al achter!! Ze hebben het totaal te ontvangen bedrag van 2005 over de resterende maanden van het jaar verdeeld. dus alleen december.
Het blijkt dus dat de belastingdienst sneller werkt dan het licht tegenwoordig! Belasting is misschien niet leuk, maar ze maken het wel makkelijk! Het staat vanmorgen gewoon al op de rekening
Hulde voor de belastingdienst
Enne voor vuurwerk heb ik me voorlopige teruggaaf niet nodig hoor, dat ligt al klaar in Belgie!
quote:
Dat is ook de reden dat ik wil weten wanneer het binnen gaat komen. Zodat ik het effe in de gaten kan houden en meteen kan doorstorten naar de spaarrekening. Anders gaat er een kroegeigenaar heel veel omzet draaien in de betreffende week
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.