Jij mag het zeggen foxiequote:Op zondag 1 januari 2006 01:07 schreef Silver_Shark het volgende:
Beste wensen mijn kinderens
quote:Op zondag 1 januari 2006 02:06 schreef kievit19 het volgende:
woehoe, ik heb ruim 100 euri gewonnen in de staatsloterij
( zon ongeveer het eerste wat ik ooit win met een lot)
ga de helft bij hem halenquote:Op zondag 1 januari 2006 18:26 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 45 euri verloren
Gelukkig nieuwjaaarrr!!!!1111!!!!
daar ben ik het denk ik wel mee eens hoorquote:Op zondag 1 januari 2006 18:26 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 45 euri verloren
Gelukkig nieuwjaaarrr!!!!1111!!!!
ligt eraan bij welke teamnationaliteit je zit volgens mij, het viel mij ook opquote:Op maandag 2 januari 2006 12:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat ik niet snap... ik heb de wapens van SF geunlockt en die kan ik niet in SF zelf gebruiken maar wel in de normale Battlefield 2. Terwijl ik voorheen de wapens ook in SF kon gebruiken... beetje raar...
ben ook niet te spreken over BF2CC, was een kutprogramma, dat is ook 1 van de redenen waarom ik niet veel meer op de server ben. Er lopen te veel kneuzen en lolbroeken op de server die ik dan niet kan kicken of bannen.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:21 schreef jpjedi het volgende:
Nou doet die rcon voor de tighonderste keer weer helemaal niks. Wat een bagger progje is dat zeg. En ik kan de punish niet uitzetten. Bij een "mis" bombardementje lig je van de server nu.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |