ik wordt er regelmatig nog emotioneel van, prachtige dag toen, die mislukte voorzet van Smeetsquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
... Ja in 94-95 was ajax de sterkste van de hele wereld (behalve almelo)....
Ik kom erbijquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:12 schreef jpjedi het volgende:
We spelen nu CoD2 over hamachi
Whaha elk jaar opnieuw zekerquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:17 schreef UnleashMitch het volgende:
Ach Ajax in de Champions League. Het klinkt als een prestatie maar in mijn ogen is het net zo'n prestatie als Duitsland die een een ronde verder komt op het komende WK; de poule is zo zwak in verhouding met andere poules dat het lastig wordt om niet door te gaan
Maar goed, neemt niet weg dat het een wanprestatie was van Feyenoord om niet te overwinteren in de UEFA-cup. helaas werd een legitiem doelpunt van Kuyt afgekeurd
Was leuk ! Geen eerste geworden maar tochquote:
Ja die Duitsers houden wel van campen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:13 schreef Incolumis het volgende:
dat heb je met CoD zowieso, campen is daar volkssport nummer 1
Touch downquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:22 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ja die Duitsers houden wel van campen.
nog even een ontzettend foute grap om het jaar mee af te sluiten
Ik heb ze wel is geprobeerd na te maken maar niet helemaal geluktquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Touch down![]()
voor wie trouwens naast het vuurwerk heeft gepakt kun je nog wat hobbyen:
http://gamekeeper.deds.nl/kas_suiker_rookbom.html
ga je in de Apc?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:19 schreef escape_nl het volgende:
Jullie ook een goed uiteinde.
Ik ga zo naar mijn schoonouders om daar de boel op stelten te zetten.
Hoop dat ze veel bier koud hebben staan en een plaatsje op de bank, meer heb ik niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |