JA!quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:09 schreef Timminater het volgende:
sickert, zie : http://www.dsworld.nl/imageviewer.php?artikelid=1660&pic_nr=0
die multiplay ??
Als ie online kan net als Mario Kart, koop ik 'm !quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:09 schreef Timminater het volgende:
sickert, zie : http://www.dsworld.nl/imageviewer.php?artikelid=1660&pic_nr=0
die multiplay ??
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:57 schreef Sickert het volgende:
zal de feyenurds ff voor zijn...
Hoerenveen - Ajax 4-2
En nu maar hopen dat Huntelaar volgend jaar goed blijft presteren voor ajax...quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:12 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Lezen we even mee: 4-0 achter gestaan, 4-0, 4-0. Ik heb me kapot gelachen
niet door die uitslag hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Altijd leuk een frustie Ajacied
ik wist niet eens dat je voor ajax was... dus dat niets laten horen zal wel los lopen aangezien de meeste wel weten wie er voor feyenoord is...quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
niet door die uitslag hoor![]()
eerder door de kneusjes die je niet hoorde toen het slecht ging met hun clupje
Jaja smoesjesquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:30 schreef Sickert het volgende:
kijk de kneusjes blij zijn dan !!!
jaren lang geen fuck gewonnenen nu blij zijn
![]()
en ze winnen nog niks![]()
ze doen nergens meer aan mee, ja de landstitel maar die gaat naar Psv of AZ
met Ajax komt het wel goedlet maar op na de winterstop nog niet
maar volgend seizoen
Ik gok op een Machlasjequote:Op zaterdag 31 december 2005 11:22 schreef RudyCarell het volgende:
En nu maar hopen dat Huntelaar volgend jaar goed blijft presteren voor ajax...
aqls jij nu eens de admin sectie leest op het bof forumquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Straks ff met de auto vuurwerk naar maatje brengen en dan om 17:00 uur weer richting hem om met 20 vrienden Oud & Nieuw te vieren
Kijk! dat zijn tenminste heldere uitspraken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:30 uur schreef 'Sickert' het volgende:
kijk de kneusjes blij zijn dan !!!
jaren lang geen fuck gewonnenen nu blij zijn
![]()
en ze winnen nog niks![]()
ze doen nergens meer aan mee, ja de landstitel maar die gaat naar Psv of AZ
met Ajax komt het wel goedlet maar op na de winterstop nog niet
maar volgend seizoen
Ja man shit..nu kan die postman ineens nog vliegen ook!quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Net me eerste vuurpijlen al verschoten in de staart van jedi's zijn vliegtuig![]()
Allemaal een goeie jaarwisseling!
Heb ik mezelf gequote ipv een edit..quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja man shit..nu kan die postman ineens nog vliegen ook!![]()
Ik zou maar voorzichtig zijn met die uitspraken. Ik ben geen die hard PSV fan, maar ik weet wel dat PSV het langste ongeslagen is gebleven in de Amsterdam Arena!quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:03 schreef i-spy24 het volgende:
* kuch* 1x in de 9 jaar een landstitel?![]()
![]()
*kuch* 1x in de 4? jaar winnen van Ajax in de ArenA?![]()
![]()
*kuch* opnieuw als eerste zogenaamde topclubNIET overwinteren in de Uefa cup
(kortom als eerste er altijd uitvliegen)
heeft niks met psv te maken we hebben het over de kakkerlakkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zou maar voorzichtig zijn met die uitspraken. Ik ben geen die hard PSV fan, maar ik weet wel dat PSV het langste ongeslagen is gebleven in de Amsterdam Arena!
En dat is heel typisch van voetbal supporters ze houden zo stevig het verleden vast, het is bijna triest. Ja in 94-95 was ajax de sterkste van de hele wereld (behalve almelo), maar op dit moment zijn ze verre van de sterkste en dat is toch wat telt![]()
Oh en als er een ajax vlag in BF2 zou zitten zou dat de eerste vlag zijn die valt![]()
Goeie jaarwisseling nogmaals![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |