Na m'n geniale kopbal durft niemand meer tegen mij Worms te spelenquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:53 schreef Umm-Qasr het volgende:
T was maar een grap van Worms zeg.Ik ga gewoon vanavond BF2 spelen? Who else?
Zelfs CoD2 vind ik best ...
![]()
netjes hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:33 schreef RetepV het volgende:
Loop ik daar, wordt ik ineens door een tank de grond in geschoten...
[afbeelding]
En wie ben jij dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:33 schreef RetepV het volgende:
Loop ik daar, wordt ik ineens door een tank de grond in geschoten...
[afbeelding]
hoe krijg je die wapens in de normale bf2? ben er geen een tegen gekomen.. wel die kut Fb'squote:Op vrijdag 30 december 2005 21:43 schreef JK het volgende:
Wel gaaf dat Special Forces wapens ook in de normale BF2 werken... Rudy neergeschoten, had ik ineens het 'attacker' wapen en flashbang enz... schoot iets gerichter op jedi begin van de avond
Ik schoot rudycarrell neer en ik pakte z'n kit op.... hij had dus gewoon een SF wapenkit....quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
hoe krijg je die wapens in de normale bf2? ben er geen een tegen gekomen.. wel die kut Fb's
Omdat hij SF heeft kan hij die SF wapers ook gebruiken in de gewone BF2quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:58 schreef JK het volgende:
[..]
Ik schoot rudycarrell neer en ik pakte z'n kit op.... hij had dus gewoon een SF wapenkit....
Rudy, kan jij meer vertellen ????
Dat wapen schoot echt strak. en flashbangs heb je niet in de normale BF2, ik snap het ook niet![]()
ik heb ook SF maar kan nergens die wapens selecterenquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:38 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Omdat hij SF heeft kan hij die SF wapers ook gebruiken in de gewone BF2
Zelfde probleem hier,quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik heb ook SF maar kan nergens die wapens selecteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |