In 2005 won NAC Breda onder zijn leiding slechts zeven maal uit 34 wedstrijden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef jpjedi het volgende:
Werd tijd zeg.. Die dikke kop woont hier 100 meter vandaan en zit na elke wedstrijd tot laat in de kroeg. Hij had meerdere rijontzeggingen en zijn lokale naam is dan ook: Ton Slokop
Done,quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:45 schreef UnleashMitch het volgende:
@Razorback, het is wel handig als je zo snel mogelijk even het BoF-forum bezoekt en even post. Binnenkort bestaat de kans dat we de 0 posters en/of niet actieve members gaan verwijderen en ik zag dat je daar ook tussen stond, waarschijnlijk vanwege je omstandigheden
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:54 schreef JumperJack het volgende:
eey. zit nu in een internetcafe in frankrijk leklker op wintersportmaar... nu al een gebroken pols
niet meer skien maar ook 5 weken geen battlefield2 meer
![]()
nou ja, niks aan te doen![]()
haha...er gaat bij jou ook echt niks zoals 't moet hé ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:54 schreef JumperJack het volgende:
eey. zit nu in een internetcafe in frankrijk leklker op wintersportmaar... nu al een gebroken pols
niet meer skien maar ook 5 weken geen battlefield2 meer
![]()
nou ja, niks aan te doen![]()
nee ik en Postman zijn dan wel geen 17 meer maar we komen met gemak op dat nivoquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:55 schreef Razorback het volgende:
[..]
Done,
Maar zijn er hier ook nog mensen die in de buurt van de 17 jaar komen en naar de meeting gaan. dat ik niet de jongste ben, kleinste blijf ik toch wel
Voor mij maakt die leeftijd ook niet zo heel veel uit,quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee ik en Postman zijn dan wel geen 17 meer maar we komen met gemak op dat nivo
gewoon komen leeftijd maakt niks uit
Ach we nemen je wel onder onze vleugels hoor. Vleugel-lam enzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:16 schreef Razorback het volgende:
Voor mij maakt die leeftijd ook niet zo heel veel uit,
Maar ik heb wel ouders.
Breda is ook een heel stuk verder weg van Utrecht (Houten) en als er dan wat gebeurt...
Je kent dat gezeik vast wel
ah dat jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:16 schreef Razorback het volgende:
[..]
Voor mij maakt die leeftijd ook niet zo heel veel uit,
Maar ik heb wel ouders.
Breda is ook een heel stuk verder weg van Utrecht (Houten) en als er dan wat gebeurt...
Je kent dat gezeik vast wel
Zodra ik een datum heb zal ik het wel even met mijn ouders overleggen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ach we nemen je wel onder onze vleugels hoor. Vleugel-lam enzo![]()
Denk dat als ik die foto's laat zien niet verder kom dan de deur op de dag van de meetingquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
ah dat jaik heb een buurjongen van 19 die heeft dat ook
is wel een beetje begrijpelijk... 17.. ver van huis een heel weekenden je hebt ze natuurlijk de foto's laten zien
naja voorlopig heb je nog wel anderhalve maand om ze over te halen.. trouwens wie was er nu naar een plekje aan het kijken?
Positief zien he, misschien haal je de Eerste Hulp nogquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:47 schreef Razorback het volgende:
Denk dat als ik die foto's laat zien niet verder kom dan de deur op de dag van de meeting
Gaan we nog vanavond Worms doen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Positief zien he, misschien haal je de Eerste Hulp nog
It's alive...it's alive !!!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:55 schreef Droopie het volgende:
HE!!!!! Alles goed hier, ik heb weer effe doorgebladerd en lach me weer kapot.
Ben blij om te zien dat jullie allemaal (incl. I-Spy, Jedi en de mod) de kerst hebben overleefd.
Hoelang had je een ban Jedi??
Zo erg zullen me ouders ook weer niet zijn dat ik meteen een ritje naar eerst hulp krijgquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Positief zien he, misschien haal je de Eerste Hulp nog
Kijk hier nou joh! Ik dacht even dat je drumpie wasquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:55 schreef Droopie het volgende:
HE!!!!! Alles goed hier, ik heb weer effe doorgebladerd en lach me weer kapot.
Ben blij om te zien dat jullie allemaal (incl. I-Spy, Jedi en de mod) de kerst hebben overleefd.
Hoelang had je een ban Jedi??
Kom maar op, ik schop je kontquote:
ik nuke je ass....quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:39 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Kom maar op, ik schop je kont![]()
uh ja rond 19:00 en 19:30...quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:44 schreef UnleashMitch het volgende:
[ Bericht 6% gewijzigd door Sickert op 30-12-2005 17:40 (Nuke ! niet neuk) ]
Ik wil wel Worms spelen hoor19:00 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |