abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 december 2005 @ 20:36:27 #76
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_33517095
quote:
Op donderdag 29 december 2005 20:03 schreef Incolumis het volgende:
niemand die onderdak voor jedi kan bieden? zijn (Darth) Vader wil em niet meer thuis hebben....
Heeft ie geen bed in de kazerne?
pi_33519810
tering! ik boombap mezelf weg man wat een spul

straks maar eens ff bf2 spelen
Narf!
  vrijdag 30 december 2005 @ 00:44:25 #78
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_33525364
quote:
Op donderdag 29 december 2005 21:42 schreef Sickert het volgende:
tering! ik boombap mezelf weg man wat een spul

straks maar eens ff bf2 spelen
Jammer dat je er niet beter door bent gaan spelen

Was weer ouderwets knallen.
Was weer erg leuk schieten, wel een beetje rustig op TS, maar wel lekker druk op de server.
Op Mashuur heb ik voor flying doctor gespeeld, weliswaar zonder heli, maar zodra er iemand riep, dan kwam PoSTMaN de hoek om met zijn paddles.
Net nog een rondje wake gespeeld in de heli en DoMo als gunner, was ook prettig. Nu ga ik slapen moet morgen nog de hele dag BF2 spelen
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_33525789
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 00:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Was weer erg leuk schieten, wel een beetje rustig op TS, maar wel lekker druk op de server.
Op Mashuur heb ik voor flying doctor gespeeld, weliswaar zonder heli, maar zodra er iemand riep, dan kwam PoSTMaN de hoek om met zijn paddles.
Net nog een rondje wake gespeeld in de heli en DoMo als gunner, was ook prettig. Nu ga ik slapen moet morgen nog de hele dag BF2 spelen
Maar daar was ecsape die het hele avontuur telkens verstoorde met zijn C4 pakketjes, hahahaha
pi_33526869
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 00:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

nee ging maar 1 potje lekker en dat was waar ik half inviel

en ik had mn headset op mn ouders gingen net slapen

morgen zijn ze de hele dag weg (werken) dan ga ik eerst mn kamer verbouwen en dan lekker hard knallen

en dan zul je zien dat het wel beter gaat
en als ik escape tegen kom... krijgt ie nog een presentje door zn KOP!!!
hoeren !c4 van je
Narf!
pi_33532176
Ik kan het niet laten hoor, maar wat waren de voetbaluitslagen van gister eigenlijk ? Ik hoorde dat er een hattrick was gevallen maar verder...

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_33532912
wat wil je dan ook, we praten over Willem II, die waren vorig jaar ook al zo vriendelijk voor jullie.
pi_33533750
Damn..wat is jpjedi toch een blij man. Hij kan weer posten op Fok!. En jawel...zijn problemen met z'n pc zijn opgelost !!!
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_33533879
JIPPIE hier dan uw verloren zoon... Bedankt voor alle aktieve en passieve steunbetuigingen! Het was het waard imo.

Back on track and ready to rumble.: Mod kwaliteiten op FOK!

Kutfeyenoord al kan het me inverband met Willem II niet zoveel schelen..

[ Bericht 13% gewijzigd door jpjedi op 30-12-2005 12:10:11 ]
pi_33535789
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:49 schreef jpjedi het volgende:

Back on track and ready to rumble.: Mod kwaliteiten op FOK!
Rel nicht!!
Narf!
pi_33537040
Willen de heren admins even lezen aub: http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=101&pid=798&st=0&#entry798

Ferdi heeft ook nog en aktielijstje (Wat hij misschien wel wil posten )
pi_33537112
Mwoah het actielijstje is niet ontzettend relevant. Het enige wat van belang is dat we het eerder besproken game-avondje in gaan stellen.

Moet ik alleen even de poll nog zoeken Alhoewel, de uitslag was geloof ik vrijdag en ik heb liever zondag, toch maar m'n eigen zin doordrukken denk ik
pi_33537696
kan het niet lezen :/
pi_33537977
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:29 schreef Incolumis het volgende:
kan het niet lezen :/
Zal je even toegang geven

-edit-
Je zou er nu bij moeten kunnen

[ Bericht 17% gewijzigd door UnleashMitch op 30-12-2005 13:43:56 ]
pi_33539235
Zal ik de TT maar even aanpassen, aangezien Jedi er weer bij is?
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_33539501
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:08 schreef peristilius het volgende:
Verander m maar in

Het Band of Fokkers BF2 topic: Return of the Jedi

[ Bericht 5% gewijzigd door Sickert op 30-12-2005 14:17:52 (Betweterige peri :P) ]
Narf!
pi_33539605

Done
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_33539615
pi_33539691
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:08 schreef peristilius het volgende:
Ik heb je nooit zo gemogen vanwege ons "conflict" maar zand erover...misschien ben je toch wel een toffe peer!

Kom je naar de volgende lan?

Kan ik je voor je bek slaan, geintje!

Rudy kan er een vredespijp voor aansteken
pi_33539847
ik heb net een waterpijp gekregen van mijn ouders lol!
die zijn net terug uit Egypte
pi_33539898
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:20 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ik heb je nooit zo gemogen vanwege ons "conflict" maar zand erover...misschien ben je toch wel een toffe peer!

Kom je naar de volgende lan?

Kan ik je voor je bek slaan, geintje!

Rudy kan er een vredespijp voor aansteken
Hmm die vredespijp klinkt wel verleidelijk.
pi_33539928
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:08 schreef Razorback het volgende:
Het is weer vakantie en ik heb alle tijd om BF2 te spelen maar zo nu en dan knalt mijn hele pc eruit

Ik heb ook even dat [BoF] voor mijn naam bij BF weggehaald omdat ik het nooit speelde maar als niemand bezwaar heeft zal ik het er weer voor plaatsen.

Misschien dat ik ook meekom met die meeting ben alleen niet zo bar bezoeker en volgens mij zit iedereen erg boven mijn leeftijd (ik = bijna 17)
Je bent een oudgediende dus waarom niet.. Ik vind het minder erg dan met bof tag spelen en voor de rest nooit wat van je laten horen.
pi_33540124
quote:
Op donderdag 29 december 2005 20:36 schreef JK het volgende:

[..]

Heeft ie geen bed in de kazerne?
Niet gelijk zo he!

Jedi zat lekker thuis met zijn pc te KLOOIEN. Heb die XMT2002 melding bij opstarten eruit gekregen door een regedit. (Escape bedankt) en mijn bf2 weer op de rails gekregen door 1 core uit te schakelen en mijn routerinstelling voor "block anonymous internet requests" uit te vinken.

Welke de oplossing nu heeft gebracht is me nog niet duidelijk.

Verder heb ik samen met Escape een denktank opgericht over X64 problemen en we zijn er al best handig in. Dus als iemand over wil gaan stappen? Wij kunnen jullie wel helpen. (niet aan mijn kop zeiken tijdens BF2 trouwens )

Enneh ESCAPE met je KUT C4!!!!!!!!
pi_33540631
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:15 schreef Sickert het volgende:
Verander m maar in

Het Band of Fokkers BF2 topic: Return of the Jedi
Flauw
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:26 schreef jpjedi het volgende:
Je bent een oudgediende dus waarom niet.. Ik vind het minder erg dan met bof tag spelen en voor de rest nooit wat van je laten horen.
Eens

@Razorback, het is wel handig als je zo snel mogelijk even het BoF-forum bezoekt en even post. Binnenkort bestaat de kans dat we de 0 posters en/of niet actieve members gaan verwijderen en ik zag dat je daar ook tussen stond, waarschijnlijk vanwege je omstandigheden

@JP Voetbal: Ton Lokhoff (NAC Breda) ontslagen
pi_33542180
quote:
Werd tijd zeg.. Die dikke kop woont hier 100 meter vandaan en zit na elke wedstrijd tot laat in de kroeg. Hij had meerdere rijontzeggingen en zijn lokale naam is dan ook: Ton Slokop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')