abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33510428
Voetbal: Huntelaar definitief naar Ajax

Weer een 'scorende' spits voor Ajax dus Voorspel dus nu het aantal doelpunten dat Huntelaar dit seizoen in totaal gaat scoren. Ik denk 22 stuks.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_33510634
tuurlijk, alleen morgenavond niet, Heracles - Vitesse
pi_33510679
Vanavond Feyenoord - Willem II alleen zit ik tegen die tijd in Paradiso, Racoon kijken Heb er zin in iig.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_33511309
Ikke is vanavond van de partij...... lekker weer een avondje ouwehoeren op 't slagveld !!
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_33512877
- edit peristilius -

Dit was nergens voor nodig

On-topic:

tis al tijden stilletjes en zelfs doodsaai op de eens zo sfeervolle BOF server hoor ik links en rechts en heb ik zelf ervaren. Op tijd het zinkend schip verlaten en kan iedereen aanbevelen de buitenlandse servers te proberen waar het sfeervol en altijd gezellig is.

[ Bericht 21% gewijzigd door peristilius op 29-12-2005 18:55:07 ]
  donderdag 29 december 2005 @ 18:36:16 #56
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_33512992
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:32 schreef i-spy24 het volgende:
- edit -

On-topic:

tis al tijden stilletjes en zelfs doodsaai van een eens zo sfeervolle BOF server hoor ik links en rechts en heb ik zelf ervaren. Op tijd het zinkend schip verlaten.
tering he,
hij loopt hier gewoon uit te dagen , wat ben jij een ongelofelijke ******

[ Bericht 25% gewijzigd door peristilius op 29-12-2005 18:56:12 ]
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_33513072
quote:
Op donderdag 29 december 2005 17:17 schreef Incolumis het volgende:
tuurlijk, alleen morgenavond niet, Heracles - Vitesse
worden weer 3 punten voor mijn cluppie
pi_33513509
Dit is het laatste wat erover gezegd wordt, ik heb i-spy24 net even gesproken en als het goed is gaat hij nu weer normaal doen.

Ik hoop dat we het hierbij kunnen laten, mocht het gezeik toch doorgaan dan zullen er maatregelen getroffen moeten worden.

De post van i-spy wordt lichtelijk geedit en dit geldt dus als laatste waarschuwing.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_33513587
@ escape:

klopt het dat je sneller in SF die badges die je in BF2 hebt behaalt ook in SF gelijk krijgt?
pi_33513633
Overigens is dit topic er ook nog als je het niet kunt vinden met BoFers.

[PC] Battlefield 2 (44)
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_33513691
Ik vindt SF maar zwaar bagger ( maar das mijn eigen mening ). Ik hou het gewoon lekker bij BF2..
Naar mijn gevoel zijn er ook maar weinig mensen die SF spelen.
pi_33513826
Ik hou het ook voorlopig bij BF2 want heb nog een hoop te behalen. Ik vind vooral het behalen van de standaard knife & pistool badge irri! Iemand tips welke velden die je wat makkelijker kunt behalen want om nu met een knife te gaan rondlopen als iedereen met zwaar geschut links en rechts voorbij komt is ook een beetje dom.
pi_33514029
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:04 schreef i-spy24 het volgende:
Ik hou het ook voorlopig bij BF2 want heb nog een hoop te behalen. Ik vind vooral het behalen van de standaard knife & pistool badge irri! Iemand tips welke velden die je wat makkelijker kunt behalen want om nu met een knife te gaan rondlopen als iedereen met zwaar geschut links en rechts voorbij komt is ook een beetje dom.
64-spelers server en dan een van de stadmaps. Je gaat heel vaak dood, maar de 5 kills in een ronde zijn daar wel te halen...
pi_33514111
quote:
Op donderdag 29 december 2005 18:54 schreef peristilius het volgende:
Dit is het laatste wat erover gezegd wordt, ik heb i-spy24 net even gesproken en als het goed is gaat hij nu weer normaal doen.
da's nou het probleem, voor hem is dit normaal gedrag
pi_33514245
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:15 schreef Incolumis het volgende:

[..]

da's nou het probleem, voor hem is dit normaal gedrag
Moet je er vooral over door gaan zeiken...

Er is in het verleden van beide kanten flink modder gegooid, ik hoop dat dit op kan houden, degene die als eerste de fout ingaat merkt het vanzelf.
pi_33514438
ok ok zoals ze wel eens zeggen
pi_33514475
quote:
Op donderdag 29 december 2005 19:27 schreef Incolumis het volgende:
ok ok zoals ze wel eens zeggen
[afbeelding]
pi_33514746
Jedi ging niet langs Start en rechtstreeks naar de gevangenis. nou hebben wij een prisonbreak gepland, en deze wordt binnen een paar uur bewerkstelligd. iemand die onderdak kan bieden aan deze lichtzwaardvechter? hij prefereert een drassige omgeving.....
pi_33515507
Ik weet ook wat er in de pijpleiding zit. Wat duurt 't patchen van BF2 trouwens verschrikkelijk lang. Niet normaal meer...
pi_33515826
langer dan xp install
pi_33515857
niemand die onderdak voor jedi kan bieden? zijn (Darth) Vader wil em niet meer thuis hebben....
pi_33515973
quote:
Op donderdag 29 december 2005 20:03 schreef RudyCarell het volgende:
Wordt er nog geknald?
Jazekers. Effe mijn verse installatie afronden en dan betreedt ik ook 't slagveld..
  donderdag 29 december 2005 @ 20:07:00 #74
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_33515991
Om de pistol badge te halen moet je op oman gaan en dan in een basis aan het strand gaan zitten wachten tot de mannetjes van de tegenpartij komen. Het beste is om het te doen op het moment dat de vlaggen op het strand een beetje verdeeld zijn. Ik heb een pistol only rondje gelopen in de middelste basis op het strand en had 11 kills.

In een city map is het ook niet zo moeilijk zeker de pistol niet. Als je met een squad meeloopt kun je wel wat kills wegkapen met je handgun.
Knife kan ik niks overzeggen, aangezien ik die nog steeds moet doen, moet er nog steeds een keer voor gaan, maar meestal schiet ik ze al dood voor ik me mes kan pakken (of andersom natuurlijk)
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_33516029
och zie dat de hatelijke weer terug is

naja ik zal er niks over zeggen (alleen door zn kop knallen op de server )

ik heb nu het
zelfde geluidskaartje als Jedi en zelfde speakers voor degene die op de lan waren hoef ik niet uit te leggen hoe vet dat was

alvast een aankoop voor mn volgende systeem.. wilde het geld wegleggen maar ik kon niet wachten als ik mn nieuwe systeem heb gaat het daar in namelijk
Narf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')