tering he,quote:Op donderdag 29 december 2005 18:32 schreef i-spy24 het volgende:
- edit -
On-topic:
tis al tijden stilletjes en zelfs doodsaai van een eens zo sfeervolle BOF server hoor ik links en rechts en heb ik zelf ervaren. Op tijd het zinkend schip verlaten.![]()
worden weer 3 punten voor mijn cluppiequote:Op donderdag 29 december 2005 17:17 schreef Incolumis het volgende:
tuurlijk, alleen morgenavond niet, Heracles - Vitesse
64-spelers server en dan een van de stadmaps. Je gaat heel vaak dood, maar de 5 kills in een ronde zijn daar wel te halen...quote:Op donderdag 29 december 2005 19:04 schreef i-spy24 het volgende:
Ik hou het ook voorlopig bij BF2 want heb nog een hoop te behalen. Ik vind vooral het behalen van de standaard knife & pistool badge irri! Iemand tips welke velden die je wat makkelijker kunt behalen want om nu met een knife te gaan rondlopen als iedereen met zwaar geschut links en rechts voorbij komt is ook een beetje dom.
da's nou het probleem, voor hem is dit normaal gedragquote:Op donderdag 29 december 2005 18:54 schreef peristilius het volgende:
Dit is het laatste wat erover gezegd wordt, ik heb i-spy24 net even gesproken en als het goed is gaat hij nu weer normaal doen.![]()
Moet je er vooral over door gaan zeiken...quote:Op donderdag 29 december 2005 19:15 schreef Incolumis het volgende:
[..]
da's nou het probleem, voor hem is dit normaal gedrag
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:27 schreef Incolumis het volgende:
ok ok zoals ze wel eens zeggen
[afbeelding]
Jazekers. Effe mijn verse installatie afronden en dan betreedt ik ook 't slagveld..quote:Op donderdag 29 december 2005 20:03 schreef RudyCarell het volgende:
Wordt er nog geknald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |