abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33651315
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:27 schreef escape_nl het volgende:

[..]

was inderdaad erg leuk gister, vaak hoorde ik ESCAPE!!!!!!!!!op TS voorbijkomen, altijd leuk zoiets
Ja dat was weer dolle pret Zie je weer een rode buggy op je afkomen... plons in t water omdat de brug kapot was Jedi
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:34 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Voor zover ik kan zien heb ik de komende drie avonden lekker vrij dus ik ben aanwezig.
Mooi dan heb ik morgen een feestje
pi_33651372
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:35 schreef Ansjo het volgende:
Mooi dan heb ik morgen een feestje
Ik ben te herkennen aan m'n rode broek, muts, schoenen en m'n blauwe gezicht
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_33651439
Hahaha Grote Smurf
pi_33651648
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:09 schreef escape_nl het volgende:
Hier geen problemen met de unlocks.
Heb alle unlocks en kan bij elk wapen dus 3 x kiezen
Ik ook maar alleen in de normale Battlefield. In Special Forces dus niet
En het ligt er niet aan bij welk team je zit want dan kan ik nog steeds niet kiezen tussen 3 wapens... ja als ik bij SAS zit kan ik de 2e geunlockte wapen kiezen van de aanvaller maar meer ook niet. Beetje vreemd.
BF2: Diamond3d
pi_33652188
Wil er iemand trouwens nog een Logitech Extreme 3d kopen? Ik vind het echt een hel om mee te vliegen! Hij is nog geen 2 weken oud...
pi_33652352
Ik heb m ook... vliegtuig wil wel alleen HELI moet echt wennen...
pi_33652359
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:32 schreef RudyCarell het volgende:
Wil er iemand trouwens nog een Logitech Extreme 3d kopen? Ik vind het echt een hel om mee te vliegen! Hij is nog geen 2 weken oud...
Deze kan je ook nemen, gamed erg goed, goed af te stellen en niet duur, komt goed uit de reviews.
Eerst kon ik helemaal niet vliegen, maar door deze haalde ik met mijn eerste run de aviator badge

http://www.saitek.com/row/prod/cyborg_evo_force.htm
pi_33652520
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:40 schreef Ansjo het volgende:
Ik heb m ook... vliegtuig wil wel alleen HELI moet echt wennen...
idd met de heli werkt de muis beter vindt ik
pi_33652532
Tip voor zowel de heli als de jets (vast een nutteloze tip). Het naar rechts en links sturen moet je in BF2 aangeven als rollen en niet als left / right. Dus om te visualiseren; op het moment dat je je joystick heel snel naar links gooit moet je straaljager in een barrel roll komen.

Op die manier is het vliegen in een jet heel natuurlijk en een helictoper is ook goed te doen alleen in een heli moet je af en toe met het gas spelen omdat je wel eens stil wilt blijven hangen op een plek of moet landen.
pi_33652569
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:49 schreef UnleashMitch het volgende:
Tip voor zowel de heli als de jets (vast een nutteloze tip). Het naar rechts en links sturen moet je in BF2 aangeven als rollen en niet als left / right. Dus om te visualiseren; op het moment dat je je joystick heel snel naar links gooit moet je straaljager in een barrel roll komen.

Op die manier is het vliegen in een jet heel natuurlijk en een helictoper is ook goed te doen alleen in een heli moet je af en toe met het gas spelen omdat je wel eens stil wilt blijven hangen op een plek of moet landen.
Dat heb ik ook, alleen die joystick reageert gewoon te traag voor de heli. kom er net achter dat ik de plane nog niet heb geprobeerd...
pi_33652887
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:49 schreef UnleashMitch het volgende:

Ja dat bedoel ik precies het vliegen opzich is nog niet zo het probleem maar het stil hangen enzo dat moet erg wennen en als je dat kunt is t al wat makelijker kills halen in een heli... die voor mij als ik piloot ben alleen als crash middel wordt gebruikt en dan het liefst ook nog op een andere heli/vliegtuig of op een kudde mensen

Maar dat draaien met die vliegtuig is ook echt geweldig alleen als ik op de kop hang moet ik in mezelf de omschakeling maken van boven en beneden.. gaat nu nog wel eens fout

Ansjo heeft het loodje gelegd
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:50 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Dat heb ik ook, alleen die joystick reageert gewoon te traag voor de heli. kom er net achter dat ik de plane nog niet heb geprobeerd...
Plane is echt wel te doen.... als je hem maar goed ingesteld hebt... maar ik d8 dat Jedi hem ook had en die kan volgens mij weer wel een chopper goed besturen dus dan zal t denk ik niet aan de joystick liggen maar meer aan de bestuurder als hij tenminste met de joystick vliegt...
pi_33653216
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 11:06 schreef Ansjo het volgende:
Ja dat bedoel ik precies het vliegen opzich is nog niet zo het probleem maar het stil hangen enzo dat moet erg wennen en als je dat kunt is t al wat makelijker kills halen in een heli... die voor mij als ik piloot ben alleen als crash middel wordt gebruikt en dan het liefst ook nog op een andere heli/vliegtuig of op een kudde mensen
Irritante van stil hangen is dat je geen orientatie punt meer hebt. Je ziet bijna alleen nog maar lucht en je hebt geen idee waar je nu precies boven hangt Ik heb wel eens op Wake met iemand anders als gunner een super potje gehad. Ik bleef hangen boven een basis en de gunner schoot alle tegenstanders dood en de rest van het team kon de basis zo overnemen. Echt top potje gehad
pi_33653274
He dat moet ik toch ook maar eens proberen... want het landen van een chopper gaat ook niet echt van harte maar ik moet zeggen t gaat wel steeds beter...
pi_33653346
ik heb zelf ook de wingman extreme en vind em erg fijn, reactie is net zo snel als met keyboard, alleen kun je niet de gevoeligheid aanpassen zoals met de muis. daarom lijkt ie langzaam.
met de joystick kan ik beter richten op een groepje mensen of heli, gooi het gas naar beneden en ga met 200 rustig richten, dan knopje afterburner en hoppakee weer wat punten erbij

was gister wel lachen weer, heb 2 ribbons erbij, de Valorous Merit Ribbon en de Legion Of Merit Ribbon, beiden gehaald op Sharqi, als helipiloot, 51 teampoints gehad en zelf 1 kill lol.
zat te schelden omdat mistahfox mijn chopper innam toen ik nog 47 teampoints had, hij was zo lief om em gelijk aa nde grond te zetten zodat ik die 3 puntjes nog kon pakken, waarvoor dank
pi_33653372
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 11:20 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Irritante van stil hangen is dat je geen orientatie punt meer hebt. Je ziet bijna alleen nog maar lucht en je hebt geen idee waar je nu precies boven hangt Ik heb wel eens op Wake met iemand anders als gunner een super potje gehad. Ik bleef hangen boven een basis en de gunner schoot alle tegenstanders dood en de rest van het team kon de basis zo overnemen. Echt top potje gehad
Je kan dan op C drukken om de camerapositie te veranderen, dan zie je je helikopter van bijvoorbeeld van achteren en heb je het overzicht. Echter is dat wel irritant vind ik zelf.
Ook als je dood bent kun je op c drukken om te zien waar en hoe je teammaatjes lopen... de camera beweegt gewoon mee. Leuk om te zien, zeker als je niet meer kunt respawnen en het even duurt voordat de tegenpartij dat laatste poppetje (lees: commander) gevonden hebben
BF2: Diamond3d
pi_33653407
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 11:20 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

moet je tijdens het hangen regelmatig van camerapositie veranderen, vooral de 3rd person view is handig. ik doe het regelmatig, ook als ik in een vliegtuig zit en iemand zit achter me aan, snel effe kijken waar die zit en of die schiet, looping of 2 achter elkaar en tijdens de looping 3rd person, en weg is die.
pi_33653424
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 11:26 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Je kan dan op C drukken om de camerapositie te veranderen, dan zie je je helikopter van bijvoorbeeld van achteren en heb je het overzicht. Echter is dat wel irritant vind ik zelf.
Ook als je dood bent kun je op c drukken om te zien waar en hoe je teammaatjes lopen... de camera beweegt gewoon mee. Leuk om te zien, zeker als je niet meer kunt respawnen en het even duurt voordat de tegenpartij dat laatste poppetje (lees: commander) gevonden hebben
spatie om free view mode te zien
pi_33653523
iemand nog zin om wat gehard staal in zijn lichaam te krijgen? mot nog de veteran knife, 7 kills
pi_33653574
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 11:32 schreef Incolumis het volgende:
iemand nog zin om wat gehard staal in zijn lichaam te krijgen? mot nog de veteran knife, 7 kills
Kom vanavond even langs met Escape
pi_33653646
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 11:27 schreef Incolumis het volgende:

[..]

moet je tijdens het hangen regelmatig van camerapositie veranderen, vooral de 3rd person view is handig. ik doe het regelmatig, ook als ik in een vliegtuig zit en iemand zit achter me aan, snel effe kijken waar die zit en of die schiet, looping of 2 achter elkaar en tijdens de looping 3rd person, en weg is die.
Dat lijkt mij vrij irritant van camera positie te wisselen en als ik dat nu doe dan crash ik cker weten dus dat komt later wel eerst dat ding zo maar eens onder controle krijgen maar dat gas eraf is een erg goede tip had er zo snel nog niet bij stil gestaan....
quote:
de basic moet ik zelfs nog hebben die is toch 5 knife kills?
pi_33653647
lol net effe op ultimategroover gekeken, Expert Ground Defence is moeilijker voor mij om te halen dan alle SF badges, en dat terwijl ik helemaal geen SF heb! lol
pi_33653783
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 11:37 schreef Ansjo het volgende:

[..]

Dat lijkt mij vrij irritant van camera positie te wisselen en als ik dat nu doe dan crash ik cker weten dus dat komt later wel eerst dat ding zo maar eens onder controle krijgen maar dat gas eraf is een erg goede tip had er zo snel nog niet bij stil gestaan....
[..]

de basic moet ik zelfs nog hebben die is toch 5 knife kills?
ja, ik weet nog wel een server waar je dat makkelijk haalt, de Pureevil server
als je naar de volgende lan komt zal ik het wel even laten zien hoe je van camera snel verandert
het gebeurt soms wel dat ik dus nog in de flyby mode zit en dus mijn vliegtuig de bergen instuur
pi_33653881
quote:
ben morgen de hele dag vrij dus pomp me maar vol (is niet dubbelzinnig)
pi_33653911
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 11:38 schreef Incolumis het volgende:
lol net effe op ultimategroover gekeken, Expert Ground Defence is moeilijker voor mij om te halen dan alle SF badges, en dat terwijl ik helemaal geen SF heb! lol
Je tijd in de gewone BF2 telt mee voor het halen van de badges in SF
pi_33653997
ja dat weet ik, alleen grappig dat expert ground defence nog lastiger is om te halen dan SF badges, terwijl ik geen SF speel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')