abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33637030
quote:
Op maandag 2 januari 2006 20:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoeveel badges moet je nog Escape?? 5 ofzo??

Ik moet er geloof ik nog tig maar tijdens het spelen komen ze vanzelf
Kan FuShe Pass er niet uit?? Wat een kutmap is dat zeg, zodra die komt kap ik meteen even
BF2: Diamond3d
pi_33637510
quote:
Op maandag 2 januari 2006 20:31 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:

[..]

Owww....cheater
Maar de tip is wel handig
is geen cheat, gewoon legaal alleen je moet het wel weten
  maandag 2 januari 2006 @ 21:04:16 #253
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_33637881
quote:
Op maandag 2 januari 2006 20:42 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Kan FuShe Pass er niet uit?? Wat een kutmap is dat zeg, zodra die komt kap ik meteen even
Ben ik mee eens. Ik wilde net gaan inloggen toen Sharqi er nog was; nog geen twee seconde later stond FuShit Pass erop en toen zag ik er maar vanaf. En er gaan vele andere spelers ook weg ...
Before all else, be armed.
pi_33638202
ik vind daging oil kut die mag wat mij betreft ook weg....

die is zo saai.. heb ik nog liever wetlanlands... dat heuveltje is zo meesterlijk
Narf!
pi_33639226
mappen fushe en daqing verwijdert zatar toegevoegd
pi_33639521
quote:
Op maandag 2 januari 2006 21:39 schreef RudyCarell het volgende:
dankje alleen doe ik vandaag niet meer mee

ik ga zo lekker slapen
morgen weer! dvd's liep iets uit en mn moeder moest iets scannen en toen deed de scanner het niet dus die moest ik fixen :S
Narf!
pi_33641782
quote:
Op maandag 2 januari 2006 21:39 schreef RudyCarell het volgende:
Zal Domo leuk vinden..

Mennen het probleem is dat iedereen wel een map minder leuk vind. Dat hiervoor mensen weglopen lijkt me overdreven omdat bij elke mapchange de mensen vaak de gelegenheid nemen om weg te gaan. Er zijn ingame ook geen klachten in het algemeen en de server zit deze dagen continu vol. Is het nu echt een probleem om een map te spelen die je minder leuk vind? We kunnen moeilijk de server omzetten naar een nieuwe map omdat 1 persoon die net weer niet leuk vind terwijl er juist misschien erg veel plezier is op dat moment.
Voorbeeld van vanavond:
-DOMO haat Zatar terwijl Inco, mezelf en Sickert het wel een leuke map vinden. Nu laat Domo dit blijken en nu kunnen we er rekening mee, houden zo simpel is het. (maar domo blijft dan wel gewoon spelen en dat is weer karakter)

Rudy.. Zou je voor de goede orde voortaan even willen melden als je wat doet aan de mapcyclus. Wij waren juist via TS met een man of 8 aan het bespreken welke map we wilde draaien. En voor ik het voor elkaar had stond er stomtoevallig Zatar in.. Want op deze manier doet het wat vreemd aan als we met een ploegje zitten te spelen en de mensen die niet spelen die posten hier en aan de hand daarvan word het veranderd...

Maar natuurlijk wordt al het commentaar meegenomen en hieruit is eigenlijk al de populairste maprotatie gekozen. Wellicht dat we de minder populaire mappen er ook eens doorheen gooien om eens de mensen te plezieren die dat wel leuk vinden. Anders gooi je favoriete maprotatie eens in de groep dan kunnen we een mooie selectie maken.

OW JA: C4 RULEZZZZZZ op een BUGGY
pi_33642366
Mag ik even klagen? jedi een leuk topic voor je volgens mij
Hell To The Liars
pi_33642505
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:58 schreef Droopie het volgende:
Mag ik even klagen? jedi een leuk topic voor je volgens mij
lol.. Ik ga maar een Nikky slachtoffer stichting oprichten met lotgenoten. Wat een schadespoor trekt die madam zeg..

Ik ga ff posten Johan..
pi_33642670
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:01 schreef jpjedi het volgende:

[..]

lol.. Ik ga maar een Nikky slachtoffer stichting oprichten met lotgenoten. Wat een schadespoor trekt die madam zeg..

Ik ga ff posten Johan..
hij is al dicht
Narf!
pi_33642816
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:06 schreef Sickert het volgende:

[..]

hij is al dicht
Inderdaad zo los je dat op..gewoon dichtknallen en je mag een mailtje sturen. Precies weer een voorbeeld uit het boekje.. Ik post hem er gelijk bij in mijn topic.
pi_33644249
quote:
Op maandag 2 januari 2006 17:50 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Lekker vrij

Heb ik ook eens tijd om dingetjes uit te zoeken en zie hier wat ik weer gevonden heb: http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=43939
Hier nog een screenshotje gevonden... je kunt bijvoorbeeld ook je punten weergeven die je krijgt als je iets scoort. Schijnt nog veel meer mee te kunnen.

http://img289.imageshack.us/my.php?image=screen0161ea.jpg
pi_33644571
quote:
Op maandag 2 januari 2006 23:47 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Hier nog een screenshotje gevonden... je kunt bijvoorbeeld ook je punten weergeven die je krijgt als je iets scoort. Schijnt nog veel meer mee te kunnen.

http://img289.imageshack.us/my.php?image=screen0161ea.jpg
dat is wel donders handig

dat probeer ik nogwel een keer denk ik

als iemand precies dropt hoe het moet in het nederlands dan maak ik zeker weten geen fouten
Narf!
pi_33650360
Ik kijk er vanmiddag even naar

Ow ja, helemaal vergeten; Iedereen de beste wensen en een gelukkig smurfjaar
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_33650493
We krijgen bij de volgende patch 2 nieuwe unlocks
quote:
TotalBF2.com: What about new content? Can we expect some new maps or weapons to make the list in this patch, or possibly even a future patch?

Armando: Other than the addition of two new unlock weapons (for the sniper and AT), there will not be more content in the patch. There is a plan for additional content as we move forward, but patches will not be the means of delivering this new content.
pi_33650608
quote:
Op maandag 2 januari 2006 22:42 schreef jpjedi het volgende:

[..]
bladiebla
Mijn fout, maar ik kon toevallig ff in bf2cc...
pi_33650846
Wat een frustratie zeg, ik probeer op dit moment twee abonnementen af te zeggen. Beide bedrijven hebben websites waar alles op kan en alles mee mogelijk is behalve opzeggen

Ergste is nog wel Telfort. Ik kan op de website niet zien wanneer m'n abonnement af loopt maar ze kunnen me wel vertellen dat ik m'n abonnement niet kan verlengen omdat ik nog meer dan 3 maanden aan m'n contract vast zit. Kortom, ze hebben de info wel maar willen het niet geven.

Naja, nog een paar minuutjes en dan mag ik de servicedienst lastig vallen Vanavond ben ik iig weer online om te knallen
pi_33651113
Players With Most Awards
[BD]AC 96 awards
>broggi< 93 awards
plus.Smiley 85 awards
[ESO]shadow 84 awards
escape_nl 83 awards
Starscream 82 awards
beerstein 82 awards
TiNM@N 81 awards
G3NOSIRIS 78 awards
~SpM~Carbon 78 awards

Ik sta er gewoon tussen, lol

http://www.ultimategroover.com/modules.php?name=bf2statsmanager
pi_33651124
Welke heb je er nog nodig ? Je staat bijna op t podium nml
pi_33651182
Ik zit bijna aan de Armor Medal, 250 uur tank/apc met 10..000 kills, ik zit op 227 uur en iets van 15.000 tank/apc kills

En de expert knife, 18 kills in een ronde, ja deze is moeilijk, ik zit op de 13 kills op een legale manier, dus gewoon op Karkand en als een dwaze rondrennen met je knife.

Veteran Helicopter, 100 uur in een heli, ik zit aan de 83 uur.

Expert Ground Defense, 60 uur, ik zit aan de 33 uur geloof ik,

Voor de rest nog wel een paar maar deze zijn in zicht
pi_33651197
Vanavond moet ik helaas aan mij voorbij laten gaan... moet voetbaltrainen en ja dat moet dus ook gebeuren. Heb gisteren weer genoten Jedi met zijn c4 buggy en escape die de bruggen voor jedi opblaast
pi_33651205
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:23 schreef escape_nl het volgende:
Ik zit bijna aan de Armor Medal, 250 uur tank/apc met 10..000 kills, ik zit op 227 uur en iets van 15.000 tank/apc kills
Jij APC-whore
quote:
En de expert knife, 18 kills in een ronde, ja deze is moeilijk, ik zit op de 13 kills op een legale manier, dus gewoon op Karkand en als een dwaze rondrennen met je knife.
Ow dus het is best te doen
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:24 schreef Ansjo het volgende:
Vanavond moet ik helaas aan mij voorbij laten gaan...
Balen, heb je eindelijk makkelijk kanonnenvoer ben je er niet
pi_33651237
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:24 schreef Ansjo het volgende:
Vanavond moet ik helaas aan mij voorbij laten gaan... moet voetbaltrainen en ja dat moet dus ook gebeuren. Heb gisteren weer genoten Jedi met zijn c4 buggy en escape die de bruggen voor jedi opblaast
was inderdaad erg leuk gister, vaak hoorde ik ESCAPE!!!!!!!!!op TS voorbijkomen, altijd leuk zoiets
pi_33651291
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:24 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]

Balen, heb je eindelijk makkelijk kanonnenvoer ben je er niet
Hahaha ben er morgen wel weer of vanavond later weer... weet niet of jij er dan nog bent..
pi_33651311
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 09:32 schreef Ansjo het volgende:
Hahaha ben er morgen wel weer of vanavond later weer... weet niet of jij er dan nog bent..
Voor zover ik kan zien heb ik de komende drie avonden lekker vrij dus ik ben aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')