Kan FuShe Pass er niet uit?? Wat een kutmap is dat zeg, zodra die komt kap ik meteen evenquote:Op maandag 2 januari 2006 20:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoeveel badges moet je nog Escape?? 5 ofzo??
Ik moet er geloof ik nog tig maar tijdens het spelen komen ze vanzelf
is geen cheat, gewoon legaal alleen je moet het wel wetenquote:Op maandag 2 januari 2006 20:31 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Owww....cheater![]()
Maar de tip is wel handig![]()
Ben ik mee eens. Ik wilde net gaan inloggen toen Sharqi er nog was; nog geen twee seconde later stond FuShit Pass erop en toen zag ik er maar vanaf. En er gaan vele andere spelers ook weg ...quote:Op maandag 2 januari 2006 20:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Kan FuShe Pass er niet uit?? Wat een kutmap is dat zeg, zodra die komt kap ik meteen even![]()
dankje alleen doe ik vandaag niet meer meequote:Op maandag 2 januari 2006 21:39 schreef RudyCarell het volgende:
mappen fushe en daqing verwijdert zatar toegevoegd
Zal Domo leuk vinden..quote:Op maandag 2 januari 2006 21:39 schreef RudyCarell het volgende:
mappen fushe en daqing verwijdert zatar toegevoegd
lol.. Ik ga maar een Nikky slachtoffer stichting oprichten met lotgenoten. Wat een schadespoor trekt die madam zeg..quote:Op maandag 2 januari 2006 22:58 schreef Droopie het volgende:
Mag ik even klagen? jedi een leuk topic voor je volgens mij
hij is al dichtquote:Op maandag 2 januari 2006 23:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
lol.. Ik ga maar een Nikky slachtoffer stichting oprichten met lotgenoten. Wat een schadespoor trekt die madam zeg..
Ik ga ff posten Johan..![]()
Inderdaad zo los je dat op..gewoon dichtknallen en je mag een mailtje sturen. Precies weer een voorbeeld uit het boekje.. Ik post hem er gelijk bij in mijn topic.quote:
Hier nog een screenshotje gevonden... je kunt bijvoorbeeld ook je punten weergeven die je krijgt als je iets scoort. Schijnt nog veel meer mee te kunnen.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Lekker vrij
![]()
Heb ik ook eens tijd om dingetjes uit te zoeken en zie hier wat ik weer gevonden heb: http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=43939
dat is wel donders handigquote:Op maandag 2 januari 2006 23:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hier nog een screenshotje gevonden... je kunt bijvoorbeeld ook je punten weergeven die je krijgt als je iets scoort. Schijnt nog veel meer mee te kunnen.
http://img289.imageshack.us/my.php?image=screen0161ea.jpg
quote:TotalBF2.com: What about new content? Can we expect some new maps or weapons to make the list in this patch, or possibly even a future patch?
Armando: Other than the addition of two new unlock weapons (for the sniper and AT), there will not be more content in the patch. There is a plan for additional content as we move forward, but patches will not be the means of delivering this new content.
Jij APC-whorequote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:23 schreef escape_nl het volgende:
Ik zit bijna aan de Armor Medal, 250 uur tank/apc met 10..000 kills, ik zit op 227 uur en iets van 15.000 tank/apc kills
Ow dus het is best te doenquote:En de expert knife, 18 kills in een ronde, ja deze is moeilijk, ik zit op de 13 kills op een legale manier, dus gewoon op Karkand en als een dwaze rondrennen met je knife.
Balen, heb je eindelijk makkelijk kanonnenvoer ben je er nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:24 schreef Ansjo het volgende:
Vanavond moet ik helaas aan mij voorbij laten gaan...
was inderdaad erg leuk gister, vaak hoorde ik ESCAPE!!!!!!!!!op TS voorbijkomen, altijd leuk zoietsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:24 schreef Ansjo het volgende:
Vanavond moet ik helaas aan mij voorbij laten gaan... moet voetbaltrainen en ja dat moet dus ook gebeuren. Heb gisteren weer genoten Jedi met zijn c4 buggyen escape die de bruggen voor jedi opblaast
![]()
Hahaha ben er morgen wel weer of vanavond later weer... weet niet of jij er dan nog bent..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:24 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Balen, heb je eindelijk makkelijk kanonnenvoer ben je er niet
Voor zover ik kan zien heb ik de komende drie avonden lekker vrij dus ik ben aanwezig.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:32 schreef Ansjo het volgende:
Hahaha ben er morgen wel weer of vanavond later weer... weet niet of jij er dan nog bent..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |