Even over die TK instellingquote:Op maandag 2 januari 2006 13:21 schreef jpjedi het volgende:
Nou doet die rcon voor de tighonderste keer weer helemaal niks. Wat een bagger progje is dat zeg. En ik kan de punish niet uitzetten. Bij een "mis" bombardementje lig je van de server nu.![]()
Ik heb nu genoeg gehad van al dat gezeik met BF2CC. Ook de Webbased Rcon van i3d werkt niet. De eerste drie maanden waren super, sinds de installatie van BF2CC was t huilen met de pet op.quote:Daarom wil ik jullie bij deze verzoeken om onze server weer zo in te stellen zoals in de eerste drie maanden dat ik de server huurde, dus zonder BF2CC maar met een werkende BF2RA.
is dat van vandaag? moeten jullie niet werken? en knal die tweaker ff door ze kop!quote:Op maandag 2 januari 2006 14:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
Aardig wat BoF-fers dacht ik zo
lullige val, alleen bij het oversteken van de pistequote:Op vrijdag 30 december 2005 15:55 schreef UnleashMitch het volgende:
JezusLekker is dat, ben je op wintersport vakantie maar kan je niet eens skieen
Veel pijn gedaan of was het zo'n lullige val ? Denk dat de horeca iig wel blij met je is
Ach als je weer terug bent moet je gewoon samen met Domo-tours gaan vliegen, hoe je alleen maar te gunnen
Ja heb de legale versie en nieuwste patches enzo... Werkt btw nu wel weer goed :Squote:Op donderdag 29 december 2005 15:57 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Das wel erg vreemd ? Legale versie van BF2 ? Laatste patches geinstalleerd ? Eventueel een herinstall van BF2 ? Herinstall van WinXP ?
Afgelopen weekend ja. Zondagavond dacht ik.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
is dat van vandaag? moeten jullie niet werken? en knal die tweaker ff door ze kop!
Lekker vrijquote:Op maandag 2 januari 2006 15:04 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
is dat van vandaag? moeten jullie niet werken? en knal die tweaker ff door ze kop!
leuk! maar wat heb je er aan?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Lekker vrij
![]()
Heb ik ook eens tijd om dingetjes uit te zoeken en zie hier wat ik weer gevonden heb: http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=43939
Top jongen!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:12 schreef Razorback het volgende:
Yeee ik mag komen met die meetingals de dag tenminste uitkomt.
ben geen breezerquote:Op maandag 2 januari 2006 18:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Moet jou toch aanspreken. oa..allemaal leuke kleurtjesin Bf2.. te wauw man.![]()
jah graag! ik heb er wel zin inquote:Op maandag 2 januari 2006 18:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Top jongen!
Di3ki3 moet maar eens snel een datumpje gaan prikken!![]()
de enigste dagen dat ik tot nu toe zeker niet kan is 15 Januari ivm mijn verjaardag (familie die komt) en door de weeks.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Top jongen!
Di3ki3 moet maar eens snel een datumpje gaan prikken!![]()
Owww....cheaterquote:Op maandag 2 januari 2006 20:22 schreef escape_nl het volgende:
Heb mijn expert engineer binnen
Met een truukje dat wel.
Ga je met de Vodnik als Mec op Sharqi half in het water staan totdat de health van de vodnik minder wordt, dan lekker de hele tijd repairen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |