er stond vandaag een erg positieve recensie in AD-magazine..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:20 schreef methodmich het volgende:
Het kan best dat ze met een paar songs van dit album wat bekender worden, maar de rest van het werk zal vermoedelijk te lastig zijn.
ik denk dat de hype ophoud dit jaar, het album is zo ongeloofelijk saai en de hele tijd het zelfde dat ze er denk ik geen hit meer mee kunnen scoren.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:30 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
En Racoon dan? Hadden jaren geleden een hitje met Feel Like Flying. Hebben nu een megahit gehad met Love You More. Ik noem dat een nieuwe doorbraak en vind het ook een behoorlijke hype! Sowieso in de zin dat meer mensen het kennen en er weg van zijn.
recensie had je ook tussen aanhalingstekens mogen zetten..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:04 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar die hebben altijd een "alternatieve" recensie er tussen.
Je hoeft ook geen 4 hits van 1 album te halen, ik denk dat 3 al een top prestatie is. En nieuwe nummers schrijven doen ze al tijden, dus dat gaat wel goed komen. Ze nemen overigens nu eerst weer jaartje volledige rust.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:11 schreef C2C het volgende:
[..]
ik denk dat de hype ophoud dit jaar, het album is zo ongeloofelijk saai en de hele tijd het zelfde dat ze er denk ik geen hit meer mee kunnen scoren.
of ze moeten echt een nieuw nummer schrijven
james blunt: die gaat nog wel ff door, goed album
Inderdaad een erg leuke CD, heb 'm op jouw aanraden beluisterd en nu kom ik hem ook tegen bij pitchfork die ook erg enthousiast zijn. Je bent uberhip Zander!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:28 schreef Zanderrr het volgende:
Bij nader inzien zet ik toch maar in op een Tropicalia-revival:
http://www.theage.com.au/(...)2/1136956289383.html
Wel een leuke cd, trouwens.
Belle & Sebastian breken niet door denk ik, had al veel eerder moeten gebeuren dan. Pitchfork ken ik nog niet. En broken social scene wordt lastig wat het nieuwe album wordt, afwachten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:29 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Koel topic. veel gespeculeer. Belle & Sebastian doorbreken? Hoop het niet en geloof er niks van. Pitchfork hypet teveel, de helft van alles wat hoger dan een 8 scoort vind ik niks meer an. Hoewel ik het over Broken Social scene wel eens ben met ze (klasseband, waarom hoor ik daar niemand over?).
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:07 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Dat is ook geen bandje, ongelukkige.
http://www.pitchforkmedia.com/
Die bestond / bestaat welquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:14 schreef methodmich het volgende:
Er zou een band Pitchfork moeten komen...
En dan heb je natuurlijk nog deze ouwe goths:quote:
Vroeger gebruikte ik het wel als referentie voor nieuw materiaal, maar er staat me nu teveel in met een 8+ dat binnen een half jaar vergeten is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 16:22 schreef kamagurka het volgende:
Maar pitchfork schiet echt veel te veel door in zijn reviews, eerst kwam ik nog wel ns goede reviews tegen, maar alles wat brits is en een beetje alternatief is gelijk al >8
Wat vindt die man zoal goed dan?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:18 schreef methodmich het volgende:
Dan ben jij een echte Pitchforker, Z. Ik heb dat met Willem Jongeneelen.
ooo man, stond richard ashcroft in het voorprogramma van coldplayquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:51 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Richard Ashcroft staat volgens mij al hoog in de Britse album charts. Ik vond hem ook erg goed in het voorprogramma van Coldplay in juli in Arnhem. Gaan we idd nog veel van horen!
Ik vind Mark Prindle dan weer vaak gelijk hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:18 schreef methodmich het volgende:
Dan ben jij een echte Pitchforker, Z. Ik heb dat met Willem Jongeneelen.
Goede platen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:52 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Wat vindt die man zoal goed dan?
Erik "koop Kid A. Omdat het moet." van den Berg trek ik de laatste jaren echt niet meer zo. Die moet nog steeds zijn laatste Supergrass-recensie afmaken geloof ik.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:42 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ik kan me in Willem Jongeneel zijn oordeel ook wel vaak vinden inderdaad. Ook Phillipus Zandstra en Erik van den Berg wel trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |