abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34556794
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:20 schreef methodmich het volgende:
Het kan best dat ze met een paar songs van dit album wat bekender worden, maar de rest van het werk zal vermoedelijk te lastig zijn.
er stond vandaag een erg positieve recensie in AD-magazine..
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_34558687
Ja, maar die hebben altijd een "alternatieve" recensie er tussen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34558947
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:30 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

En Racoon dan? Hadden jaren geleden een hitje met Feel Like Flying. Hebben nu een megahit gehad met Love You More. Ik noem dat een nieuwe doorbraak en vind het ook een behoorlijke hype! Sowieso in de zin dat meer mensen het kennen en er weg van zijn.
ik denk dat de hype ophoud dit jaar, het album is zo ongeloofelijk saai en de hele tijd het zelfde dat ze er denk ik geen hit meer mee kunnen scoren.
of ze moeten echt een nieuw nummer schrijven

james blunt: die gaat nog wel ff door, goed album
pi_34559507
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 20:04 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar die hebben altijd een "alternatieve" recensie er tussen.
recensie had je ook tussen aanhalingstekens mogen zetten..
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  zondag 29 januari 2006 @ 09:49:23 #205
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_34572683
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 20:11 schreef C2C het volgende:

[..]

ik denk dat de hype ophoud dit jaar, het album is zo ongeloofelijk saai en de hele tijd het zelfde dat ze er denk ik geen hit meer mee kunnen scoren.
of ze moeten echt een nieuw nummer schrijven

james blunt: die gaat nog wel ff door, goed album
Je hoeft ook geen 4 hits van 1 album te halen, ik denk dat 3 al een top prestatie is. En nieuwe nummers schrijven doen ze al tijden, dus dat gaat wel goed komen. Ze nemen overigens nu eerst weer jaartje volledige rust.
pi_34683779
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 20:28 schreef Zanderrr het volgende:
Bij nader inzien zet ik toch maar in op een Tropicalia-revival:

http://www.theage.com.au/(...)2/1136956289383.html

Wel een leuke cd, trouwens.
Inderdaad een erg leuke CD, heb 'm op jouw aanraden beluisterd en nu kom ik hem ook tegen bij pitchfork die ook erg enthousiast zijn. Je bent uberhip Zander!

http://www.pitchforkmedia(...)azz/tropicalia.shtml
Aldus.
pi_34837870
Koel topic. veel gespeculeer. Belle & Sebastian doorbreken? Hoop het niet en geloof er niks van. Pitchfork hypet teveel, de helft van alles wat hoger dan een 8 scoort vind ik niks meer an. Hoewel ik het over Broken Social scene wel eens ben met ze (klasseband, waarom hoor ik daar niemand over?). Pete Philly maakt wel een goeie kans om door te breken en misschien dat Opgezwolle nog wel eens in Duitsland gewaardeerd gaat worden (en dan eens een keer zonder daarvoor in het Duits te gaan zingen, in dit geval rappen...).
Paan!
pi_34840209
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:29 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Koel topic. veel gespeculeer. Belle & Sebastian doorbreken? Hoop het niet en geloof er niks van. Pitchfork hypet teveel, de helft van alles wat hoger dan een 8 scoort vind ik niks meer an. Hoewel ik het over Broken Social scene wel eens ben met ze (klasseband, waarom hoor ik daar niemand over?).
Belle & Sebastian breken niet door denk ik, had al veel eerder moeten gebeuren dan. Pitchfork ken ik nog niet. En broken social scene wordt lastig wat het nieuwe album wordt, afwachten.

Ach, en dan heb je nog van die bands als P.O.D. en H.I.M, maar daar gebeurt weinig mee denk

Verder ben ik tot nu toe erg te spreken over The Infadels en The Kooks en over Richard Ashcroft kan ik nog weinig zeggen.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 21:07:50 #209
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_34841938
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:25 schreef wlsandman het volgende:

[..]

Pitchfork ken ik nog niet.
Dat is ook geen bandje, ongelukkige.

http://www.pitchforkmedia.com/
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_34863409
Er zou een band Pitchfork moeten komen...
www.thuisuiteten.nl
pi_34867278
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 21:07 schreef DaisyDuke het volgende:

[..]

Dat is ook geen bandje, ongelukkige.

http://www.pitchforkmedia.com/

Haha, verkeerd opgevat / gelezen
pi_34867418
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 14:14 schreef methodmich het volgende:
Er zou een band Pitchfork moeten komen...
Die bestond / bestaat wel

KLIK
pi_34868160
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:04 schreef wlsandman het volgende:

[..]

Die bestond / bestaat wel

KLIK
En dan heb je natuurlijk nog deze ouwe goths:

klik

Maar pitchfork schiet echt veel te veel door in zijn reviews, eerst kwam ik nog wel ns goede reviews tegen, maar alles wat brits is en een beetje alternatief is gelijk al >8
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_34868361
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 16:22 schreef kamagurka het volgende:

Maar pitchfork schiet echt veel te veel door in zijn reviews, eerst kwam ik nog wel ns goede reviews tegen, maar alles wat brits is en een beetje alternatief is gelijk al >8
Vroeger gebruikte ik het wel als referentie voor nieuw materiaal, maar er staat me nu teveel in met een 8+ dat binnen een half jaar vergeten is.

Een album moet ECHT goed zijn voor zo'n rating IMHO. Ik heb het idee dat ze een album 1 keer aanzetten en denken 'hmmm dit klinkt best aardig en het is Brits! Wat zullen we vandaag eens doen? Een 7.4?'
pi_34873254
En goede platen cijferen ze vaak weer te laag, de honden!
www.thuisuiteten.nl
pi_34874893
Ik vind dat pitchfork in 90% van de gevallen wel gelijk heeft. De recensies zijn bijna altijd onleesbaar maar bijna alles wat zij goed vinen vind ik goed en vice versa. Gewoon een kwestie van smaak.
Aldus.
pi_34876550
Dan ben jij een echte Pitchforker, Z. Ik heb dat met Willem Jongeneelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_34880747
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 20:18 schreef methodmich het volgende:
Wat vindt die man zoal goed dan?
Paan!
  donderdag 9 februari 2006 @ 00:55:49 #219
99899 turnpike
have spacesuit, will travel
pi_34888126
Pitchfork is best leuk, maar net iets teveel USA georienteerd. Ze pikken wel heel snel de goede dingen op van stromingen die buiten het "klassieke" indie-idoom vallen.
We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
pi_34891768
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 18:51 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Richard Ashcroft staat volgens mij al hoog in de Britse album charts. Ik vond hem ook erg goed in het voorprogramma van Coldplay in juli in Arnhem. Gaan we idd nog veel van horen!
ooo man, stond richard ashcroft in het voorprogramma van coldplay

wat een oneerlijke wereld af en toe.

en zal Death Cab nu ook in NL gehypt worden?

Imogen Heap denk ik wel
pi_34892473
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 20:18 schreef methodmich het volgende:
Ik vind Mark Prindle dan weer vaak gelijk hebben (ook vaak niet trouwens)
Ach, ik denk dat ik een vrij unieke smaak heb, er zijn weinig sites waar ik me 100% op kan verlaten... ik zal het toch eerst zelf moeten ondervinden in de meeste gevallen
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_34909751
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:52 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:

[..]

Wat vindt die man zoal goed dan?
Goede platen.

Vooral in het Vlaamse. Maar het valt me al enige jaren op bij OOR dat ik ongeveer blind kan aanschaffen wat Willem lovend bespreekt, bij Koen Poolman en Geert Henderickx kan dat vaak ook, bij Roger Teeling kon het op wereldmuziek en Thermals na, bij René Megens en Raymond Rotteveel zit ik vrij veilig. Alles wat Erik van den Berg de hemel in schrijft, moet ik links laten liggen. Gaat ook op voor Britt Stubbe, vaak voor Annemarie van Looij en Tom Engelshoven aka Hooijer en altijd voor Oene Kummer.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 10 februari 2006 @ 22:42:51 #223
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
pi_34953179
Ik kan me in Willem Jongeneel zijn oordeel ook wel vaak vinden inderdaad. Ook Phillipus Zandstra en Erik van den Berg wel trouwens.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 00:27:10 #224
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_34957069
Een zomerhitje
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_34962970
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 22:42 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ik kan me in Willem Jongeneel zijn oordeel ook wel vaak vinden inderdaad. Ook Phillipus Zandstra en Erik van den Berg wel trouwens.
Erik "koop Kid A. Omdat het moet." van den Berg trek ik de laatste jaren echt niet meer zo. Die moet nog steeds zijn laatste Supergrass-recensie afmaken geloof ik.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')