Hahahaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Erik "koop Kid A. Omdat het moet." van den Berg trek ik de laatste jaren echt niet meer zo. Die moet nog steeds zijn laatste Supergrass-recensie afmaken geloof ik.
Laten we 't hopen, ik draai de cd best wle grijs in de autoquote:
Ik vroeg me altijd al af wie die Hooijer nou was....Thanx!quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Goede platen.
Vooral in het Vlaamse. Maar het valt me al enige jaren op bij OOR dat ik ongeveer blind kan aanschaffen wat Willem lovend bespreekt, bij Koen Poolman en Geert Henderickx kan dat vaak ook, bij Roger Teeling kon het op wereldmuziek en Thermals na, bij René Megens en Raymond Rotteveel zit ik vrij veilig. Alles wat Erik van den Berg de hemel in schrijft, moet ik links laten liggen. Gaat ook op voor Britt Stubbe, vaak voor Annemarie van Looij en Tom Engelshoven aka Hooijer en altijd voor Oene Kummer.
Geen dank, nog een leerzaam topic ook zo.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:20 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Ik vroeg me altijd al af wie die Hooijer nou was....Thanx!
Who fucking cares, man.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Goede platen.
Vooral in het Vlaamse. Maar het valt me al enige jaren op bij OOR dat ik ongeveer blind kan aanschaffen wat Willem lovend bespreekt, bij Koen Poolman en Geert Henderickx kan dat vaak ook, bij Roger Teeling kon het op wereldmuziek en Thermals na, bij René Megens en Raymond Rotteveel zit ik vrij veilig. Alles wat Erik van den Berg de hemel in schrijft, moet ik links laten liggen. Gaat ook op voor Britt Stubbe, vaak voor Annemarie van Looij en Tom Engelshoven aka Hooijer en altijd voor Oene Kummer.
Zodiakk staat al jaren bekend als een user die met weinig woorden ook zeer weinig indruk weet te maken ondanks zijn licht narcistische toon en verondersteld eigen vernunft.quote:
Je herkennen in zijn virtuele overschot aan zelfvertrouwen? Onmogelijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:53 schreef Tranceptor het volgende:
Kortom, hij heeft net zo min zelf iets toe te voegen als jouw ( Methodmich) reactie over redacteuren die misschien 1,2 mensen kennen. Het verschil is echter dat er in jouw reactie nog potentie zit voor die 1,2 verloren zielen die zich hierin herkennen.
Kortom, verschil moet er wezen en zal er zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |