Ja ga jij je vrouw maar ff in de watten leggen, die ligt zo Remy op de bankquote:Op woensdag 28 december 2005 22:06 schreef PH52 het volgende:
Ik ga nog een kwartiertje voetmassage toepassen.
Hef vun (origineel by ChantalC)
Had best de hele nacht door kunnen gaan met die Top 2000![]()
![]()
Pareltjeeeeeeeee.... daar is ze weerquote:
Hi pareltjequote:
Jahaaquote:Op woensdag 28 december 2005 22:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeeeeeeeee.... daar is ze weer![]()
![]()
[afbeelding]
Hoi meisquote:Op woensdag 28 december 2005 22:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hi pareltje![]()
btw bedankt voor je lieve berichtje in het boekkie, echt heel leuk![]()
![]()
Eh Snaptnix... ik ben ook zo vrij geweest ff wat ik je kimmie gastenboek te schrijven... zou je alleen ff de typefout bij kimmie willen aanpassen? Ik kon dat zelf niet doen. Verwijder maar het laatste bericht dan.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hi pareltje![]()
btw bedankt voor je lieve berichtje in het boekkie, echt heel leuk![]()
![]()
Gelukkig maar... was je dag weer vol met spannende momenten?quote:
dank jequote:Op woensdag 28 december 2005 22:23 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hoi meis![]()
![]()
Graag gedaan hoor, en een hele leuke siteKimmie mag trots zijn op haar moeder,
Is echt leuk om te bekijken en wat is er op die 21 april'sveel gebeurd hé
![]()
Done!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Eh Snaptnix... ik ben ook zo vrij geweest ff wat ik je kimmie gastenboek te schrijven... zou je alleen ff de typefout bij kimmie willen aanpassen? Ik kon dat zelf niet doen. Verwijder maar het laatste bericht dan.
Viel mee hoor vandaag niet veel SM momenten gehadquote:Op woensdag 28 december 2005 22:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig maar... was je dag weer vol met spannende momenten?
Ja gaat gelukkig goed, nachtje lekker zweten en een loopneus en ik ben weer het vrouwtjequote:Op woensdag 28 december 2005 22:18 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja alles okidokihier hoor, en hoe is het met jou?
weer een beetje opgeknapt?
Hallo SuperMOMquote:Op woensdag 28 december 2005 22:32 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi WhitePearl!![]()
Ik kan ook niet eventjes wat anders doen of jullie zijn gewoon alweer bijna 2 topics pagina's verder![]()
Gelukkig maar das beterquote:Op woensdag 28 december 2005 22:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja gaat gelukkig goed, nachtje lekker zweten en een loopneus en ik ben weer het vrouwtje![]()
Vergat ik nog te vragenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeeeeeeeee.... daar is ze weer![]()
![]()
[afbeelding]
Zooo, ben ik weer... had ff vriend aan de telefoon.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:41 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Vergat ik nog te vragenhoe was het met jou SM momenten vandaag
![]()
![]()
Regenwormmmmmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |