Dus?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:27 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Dat soort muziek zuigt anyway...
Die plaat is inderdaad erg sterk.quote:
Yoshimoto kende ik al, lekker nummer! De andere zijn ook erg lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:10 schreef da_rippah het volgende:
TOP topic! Ik ben de laatste tijd alleen maar met dit soort muziek bezig:
Yoshimoto - Do what u du (Trentemöller Remix)
Trentemoller - Beta Boy
Sidney Samson - Rock This
Buy Now - For Sale
M.A.N.D.Y. & Bookashade - Body Language
En teknomist, bedoel jij niet Tribulations van LCD Soundsystem? ("Everybody makes mistakes......." is de tekst)
Ja die heb ik ook, de Eric Prydz remix is trouwens hetzelfde als die remix. Zal de andere nummers even checken, zal ik het je wel laten weten. Check jij dit nummer even Mirwais - Disco Sciencequote:Op maandag 2 januari 2006 11:23 schreef da_rippah het volgende:
Wel de Trentemoller remix heCheck verder ook Moonbootica tracks, vooral Punjabi MC - Mundian To Bach Ke (Moonbootica Remix) is erg vet.
Oh en check de cd "Everybody on Tour!" van Sander Kleinenberg en Lee Burridge; enkele goede tracks daarvan zijn:
MV - Mr Roboto
DB vs Tim Paris - Future Now (Tim Paris Remix)
Die laatste is iets rustiger dan de rest, maar erg fijn (naar mijn mening)
Niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt... komt zo dom en kortzichtig over.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:27 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Dat soort muziek zuigt anyway...
Vette plaat!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:43 schreef Scarface_ het volgende:
Wat vinden jullie van Switch - A Bit Patchy (Kenny Dope Mix)?
Ik gebruik gewoon limewire, anders probeer bearshare isquote:Op zondag 8 januari 2006 16:25 schreef Scarface_ het volgende:
Ik kan die tracks niet vinden op LimeWire Pro, DCC werkt niet bij mij, weten jullie nog een goed programmatje?
Wat een toeval zeg... al die releases staan in de Noize-releasebot @ de Noize-Hub.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:12 schreef Gwunnik het volgende:
Ik ben even wat nieuwe releases van NoiZe aan het checken... deze bevallen mij wel:
A1 People - [No One Likes A Smartarse EP Vinyl] - No One Likes A Smartarse
Unai - [Oh You And I #01] - Oh You And I (Trentemoller Mix)
Hug - [The Happy Monsters Vinyl #01] - The Happy Monster (Hele vinyl is erg goed)
Zombie Nation - [money talks Vinyl] - Money
en tenslotte wat nu op staat:
Anthony Rother - [Gott .Luzifer Ep - (DTPLTD0046)] Luzifer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |