Als je het ding maar werkend kan laten zien en het een beetje in het midden van Nederland is (Utrecht en Almere etc) is ook wel goed. Zolang ik maar niet naar schubbekutteveen hoef om mijn ps2 te gaan halen.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:29 schreef King_of_cubes het volgende:
in de omgeving van het gooi.
Webshops heb ik ook al geprobeerd maar daar is ie nog gewoon 150 euro. Maar als je een mooie aanbieding vindt mag je dat melden hoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je al webshops geprobeerd, dat ding is helemaal niet zo duur eigenlijk...
Wat wil je d'r maximaal voor uitgeven dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 10:07 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Webshops heb ik ook al geprobeerd maar daar is ie nog gewoon 150 euro. Maar als je een mooie aanbieding vindt mag je dat melden hoor.
quote uit de OP:quote:Op donderdag 29 december 2005 10:09 schreef DraYtje het volgende:
[..]
Wat wil je d'r maximaal voor uitgeven dan?
quote:Wat ik er voor neer wil tellen ligt er aan hoeveel extra's erbij zitten.
staat niet in de richtlijnen dat je per sé een bedrag moet geven? een richtprijs? correct me if im wrongquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:51 schreef DraYtje het volgende:
[..]
staat niet in de richtlijnen dat je per sé een bedrag moet geven? een richtprijs? correct me if im wrong![]()
quote:Geef altijd een richtprijs bij te verkopen artikelen
Dat van die Dual shock is inderdaad een probleemquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:55 schreef peristilius het volgende:
Ik heb eventueel een oude PS2 te koop, enige probleem is dat de dual shock niet werkt.
Voor de console met controller een eurotje of 50.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:24 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat van die Dual shock is inderdaad een probleemIk heb nog een ander aanbod van een gameshop in de buurt dus ik moet nog even kijken of ik er op in ga. Maar wat zou je eventueel ervoor willen hebben?
Mail me de link ff toe generalwong ik ben m kwijt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:38 schreef GeneralWong het volgende:
- edit: dumpen van je eigen ebay-links is niet toegestaan -
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |