I see what Stevie wonders...quote:
Wat vervelend nou. Ik voel met je mee...quote:Op woensdag 28 december 2005 21:59 schreef DennisMoore het volgende:
Oeps, mijn 40.000e post is geheel onopgemerkt gebleven..
Als je wat met haar zou beginnen, zou het je vergeven worden dat je hetero neigingen krijgtquote:Op woensdag 28 december 2005 21:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dan denk k, dat zelfs stevie wonder, nog wel wat lenzen , brillen en oog correcties kan gebruiken....
Iemand in een enge leren broek?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:02 schreef Cybart het volgende:
Will & Grace mist iets......
DIT
ik eis nu seizoen 7 op DVD
is er tenminste nog iemand...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat vervelend nou. Ik voel met je mee....
die kan uit!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Iemand in een enge leren broek?.
A gentle rain falls softly on my weary eyesquote:Op woensdag 28 december 2005 22:04 schreef Cybart het volgende:
is er tenminste nog iemand...
kijk vlarp jankt nu onder de douche omdat er in eerste instantie niemand hoi zei
Leerquote:Op woensdag 28 december 2005 22:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Iemand in een enge leren broek?.
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
A gentle rain falls softly on my weary eyes
As if to hide a lonely tear
My life will be forever autumn
Cause you're not here
Cause you're not here
Cause you're not here
En dan gezellig motorrijden (op die toon van Pittige Tijden he...)quote:Op woensdag 28 december 2005 22:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
ga eens praten met de vriendin van die burner gast!
ik zie een geest, of ben je degene waarvan ik denk, dat je het bent????quote:Op woensdag 28 december 2005 22:04 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Als je wat met haar zou beginnen, zou het je vergeven worden dat je hetero neigingen krijgt![]()
je avatar zzegt het alquote:Op woensdag 28 december 2005 22:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik zie een geest, of ben je degene waarvan ik denk, dat je het bent????
ik bbbbbbbbbbbben rrrrrrrrik op me me me me me me mmmmmmmmoooterrr...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:10 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
En dan gezellig motorrijden (op die toon van Pittige Tijden he...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |