I see what Stevie wonders...quote:
Wat vervelend nou. Ik voel met je mee...quote:Op woensdag 28 december 2005 21:59 schreef DennisMoore het volgende:
Oeps, mijn 40.000e post is geheel onopgemerkt gebleven..
Als je wat met haar zou beginnen, zou het je vergeven worden dat je hetero neigingen krijgtquote:Op woensdag 28 december 2005 21:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
dan denk k, dat zelfs stevie wonder, nog wel wat lenzen , brillen en oog correcties kan gebruiken....
Iemand in een enge leren broek?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:02 schreef Cybart het volgende:
Will & Grace mist iets......
DIT
ik eis nu seizoen 7 op DVD
is er tenminste nog iemand...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat vervelend nou. Ik voel met je mee....
die kan uit!quote:Op woensdag 28 december 2005 22:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Iemand in een enge leren broek?.
A gentle rain falls softly on my weary eyesquote:Op woensdag 28 december 2005 22:04 schreef Cybart het volgende:
is er tenminste nog iemand...
kijk vlarp jankt nu onder de douche omdat er in eerste instantie niemand hoi zei
Leerquote:Op woensdag 28 december 2005 22:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Iemand in een enge leren broek?.
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
A gentle rain falls softly on my weary eyes
As if to hide a lonely tear
My life will be forever autumn
Cause you're not here
Cause you're not here
Cause you're not here
En dan gezellig motorrijden (op die toon van Pittige Tijden he...)quote:Op woensdag 28 december 2005 22:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
ga eens praten met de vriendin van die burner gast!
ik zie een geest, of ben je degene waarvan ik denk, dat je het bent????quote:Op woensdag 28 december 2005 22:04 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Als je wat met haar zou beginnen, zou het je vergeven worden dat je hetero neigingen krijgt![]()
je avatar zzegt het alquote:Op woensdag 28 december 2005 22:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ik zie een geest, of ben je degene waarvan ik denk, dat je het bent????
ik bbbbbbbbbbbben rrrrrrrrik op me me me me me me mmmmmmmmoooterrr...quote:Op woensdag 28 december 2005 22:10 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
En dan gezellig motorrijden (op die toon van Pittige Tijden he...)
quote:Op woensdag 28 december 2005 22:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
je avatar zzegt het alwelkom hier aatjuh
bijna iedere heterooo willl wel op haarrrrrrrrrrr riiijjjdddeennnnnquote:Op woensdag 28 december 2005 22:14 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik bbbbbbbbbbbben rrrrrrrrik op me me me me me me mmmmmmmmoooterrr...
iikkkk ga lekker riijjiijjijjjjj-je
Het hele album is lekker voor in de auto ghehehequote:Op woensdag 28 december 2005 22:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*ook*
De remix is ook fijn..
Fijne bas. En elektro-geluidjes.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:15 schreef Sunjammer het volgende:
Vind de remix iets minder, maar ok
Hou het maar gewoon op Dreamquote:
opgegevenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:19 schreef DennisMoore het volgende:
En wie gebruikt er Thunderbird?
*probeer*
Ik heb zelf drie leren broeken hoor. Nergens voor nodigquote:Op woensdag 28 december 2005 22:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
ga eens praten met de vriendin van die burner gast!
welk woord?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:21 schreef Cybart het volgende:
nu is dat woord al een aantal keer gevallen in dit topic....
ik eis er nu een verbod op!
en ik praat toch eerder met haarquote:Op woensdag 28 december 2005 22:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb zelf drie leren broeken hoor. Nergens voor nodig
meneer?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, maar die mag wel toegevoegd worden
het rijmt op peer
euh, appel?quote:Op woensdag 28 december 2005 22:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, maar die mag wel toegevoegd worden
het rijmt op peer
Wat is je voornaam? Aat(juh)quote:Op woensdag 28 december 2005 22:20 schreef Burner82 het volgende:
voor dreamsearcher:
Wat is je voornaam?
Wat is de betekenis van je nickname?
En die van je user-icoon?
En van je signature?
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Hoe oud ben je?
Wat voor studie/werk doe je?
Waar woon je (ongeveer)?
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Heb je een vriendje? (of zoiets)
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Wat is je eerste indruk van ons?
Wat wil je ons nog vragen?
nu voel ik mij geroepen op enige van deze antwoorden, nuances te gevenquote:Op woensdag 28 december 2005 22:26 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Wat is je voornaam? Aat(juh)
Wat is de betekenis van je nickname? Dat ben ikzelf, nog steeds op zoek naar mijn droom ( maar niet naar yvo's dromen, die heeft alleen nachtmerries
En die van je user-icoon? daz muh tattoo
En van je signature? Spaans voor Coming out of the dark
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? via Yvo alias Sir Burner
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)ik ken hem via chatbox, is inmiddels een echt maatjuh van me, en neuken zit er niet in, ik val ver buiten zijn leeftijds catagorie (damn)
Hoe oud ben je? 39
Wat voor studie/werk doe je? transport
Waar woon je (ongeveer)? Rotterdão
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? ik wil niemand laten schrikken
Heb je een vriendje? (of zoiets) yvo wil niet![]()
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? uhhh mannuh ??
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? nix beters te doen
Wat is je eerste indruk van ons? yvo spoort niet, en rest ken ik nog niet
Wat wil je ons nog vragen? komt vanzelf
![]()
blij dat limbo er nie bij staatquote:Op woensdag 28 december 2005 22:31 schreef petre86 het volgende:
inburgeringstest
7e zeeuwen
6e oranjegezinden
6e studenten
4e antillianen
4e bn-ners
2e vluchtelingenwerkers
1e afhaalchinezen
en alles onvoldoende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |