nee, ik slacht mensen met een zwaard af, en drink hun bloedquote:Op woensdag 28 december 2005 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij steekt ook nooit 20 keer op iemand in om daarna zijn keel door te snijden? Dan mis je echt wat hoor
succubes of incubusquote:Op woensdag 28 december 2005 17:32 schreef wonderer het volgende:
Gisteren had ik nog een erotische droom over een spooksel/onzichtbare man (en dat ie man was, was erg duidelijk voelbaar) Vannacht ook maar die was lucide, dat vind ik niet zo leuk.
Geen van beide, hij zag eruit alsof hij van ijs was gemaakt, met een blauw/paarse gloed. En hij had al heel lang geen seks gehad omdat niemand hem kon zien, alleen ik. Was allemaal erg vrolijkquote:
Heeft dat nou met die dromen te maken of is dit een random comment?quote:Op woensdag 28 december 2005 17:47 schreef Burner82 het volgende:
kerels.... kzou der bijna hetero van worden ...
zoals iemand op lowlands, toen we in de rij voor de bussen stonden te wachten, en er allemaal mensen voorbij liepen, die dachten vooraan te kunnen staan, door langs de rij af te lopen, en niemand wat gooide richting hun, riep: TROETELBEERTJES: STRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op woensdag 28 december 2005 17:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Mag t nou over zijn met al dat bespreken over jullie freaky dromen?
das ff randomquote:Op woensdag 28 december 2005 17:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heeft dat nou met die dromen te maken of is dit een random comment?
U riep?quote:
nee, k ben katholiek, maar bij dat soort verhalen, schakel ik ook al snel af hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 17:59 schreef Waxxer het volgende:
Ga je elf dagen op vakantie, en het enoige dat je te vertellen hebt is seksekseksekseksekseks...Ben ik nou zo gereformeerd aangelegd of zijn er meer mensen hier die het liever bij andere indrukken houden?
Jij bent te lief voor een boze bonkige leernichtquote:
My God was jij dat??quote:Op woensdag 28 december 2005 18:01 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Door zwolle gelopen vanmiddag?
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
My God was jij dat??![]()
Ik dacht ff dat ik je gespot had
Herkén ik jou?! Je was met een ander homoachtig type
En ik zie er fokking niet uit ongeschoren en verkeerde gel
Goed, weer iemand die me afgeschreven heeft
En mij ook récht aankijken hequote:
hehe ja ik kan mensen zo fijn aankijkenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En mij ook récht aankijken he
En ik had haast
Gewoon álles wat tegen kan zitten in een situatie als dit, zat tegen
Naja, hai... dan...
IK BEN NIET LIEF!quote:Op woensdag 28 december 2005 18:01 schreef davidov het volgende:
[..]
Jij bent te lief voor een boze bonkige leernicht
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:06 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
hehe ja ik kan mensen zo fijn aankijken
ja ook hoi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |