Ik kon wel gewoon inloggen!quote:Internet Bankieren is tijdelijk verminderd beschikbaar wegens een storing. Wij proberen dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak en verzoeken u om het op een later tijdstip nogmaals te proberen.
Is goed waar kan ik mijn acceptgiro's heensturen?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik kon wel gewoon inloggen!
Zal ik anders even je bankzaken regelen?![]()
Yeah right, dat staat er dus al bijna een weekquote:Internet Bankieren is tijdelijk verminderd beschikbaar wegens een storing. Wij proberen dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak en verzoeken u om het op een later tijdstip nogmaals te proberen.
Wat een bullshit, internet bankieren is zelden down.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:21 schreef Arjan het volgende:
[..]
Yeah right, dat staat er dus al bijna een week![]()
't Is al net zo erg als de spoorwegen, daar verzinnen ze ook elke keer een kutsmoes als ze vertraging hebben.
Geen probleem hier; wat kan het anders zijn volgens jou?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:21 schreef Arjan het volgende:
[..]
Yeah right, dat staat er dus al bijna een week![]()
't Is al net zo erg als de spoorwegen, daar verzinnen ze ook elke keer een kutsmoes als ze vertraging hebben.
Die staat nu standaard uit toch?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:09 schreef MrDrako het volgende:
nee die doos als je uitlogt dan, die is pas irritant. Had eerst een film gekeken, speakers lekker hard, nog snel s' avonds even geld overmaken van mijn internet rekening naar betaal rekening om bier te kunnen batalen in de kroeg, KRIJG JE ZO'N JAVA HOER DIE INEENS KANKERKACHEL HARD BEGINT TE SCHREEUWEN STERF HOERRRR![]()
Dat kan wel wezen, maar het bericht staat al wel bijna een week op de site.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:55 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wat een bullshit, internet bankieren is zelden down.
Het is maar goed ook; als ze ergens mee bezig zijn (updates, patches oid) waardoor het misschien minder veilig is, zou ik ook liever hebben dat er geen gebruik van kan worden gemaakt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:12 schreef Arjan het volgende:
[..]
Dat kan wel wezen, maar het bericht staat al wel bijna een week op de site.
Twee dagen geleden kon ik er zonder problemen in, toen ik mijn eerdere bericht plaatste werd ik er constant uitgegooid.
* Arjan is over het algemeen erg tevreden over ABN-Amro-internetbankieren.
Zouden ze nog steeds bezig zijnquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:16 schreef Quarks het volgende:
[..]
Het is maar goed ook; als ze ergens mee bezig zijn (updates, patches oid) waardoor het misschien minder veilig is, zou ik ook liever hebben dat er geen gebruik van kan worden gemaakt.
Ik heb er nu ook last van.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:23 schreef Arjan het volgende:
[..]
Zouden ze nog steeds bezig zijn
Ik vind het nu wel erg lang duren![]()
![]()
Bericht is bij mij allang weg hoor?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:23 schreef Arjan het volgende:
[..]
Zouden ze nog steeds bezig zijn
Ik vind het nu wel erg lang duren![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |