Of als je weg wil van de cameraploeg op je weekendje weg?quote:Op woensdag 28 december 2005 10:50 schreef princess_fioana het volgende:
wat als je wel weg wil en die camera ploeg niet leuk vindt?
Of als de cameraploeg weg wil op dat weekendje en jullie laat staan :/quote:Op woensdag 28 december 2005 10:53 schreef KoudeVrouw het volgende:
Wat als plots de camera-ploeg in dat weekend zelf een weekend weg wil?
Gaan en de cameraploeg per ongeluk dood laten neervallen! Per ongeluk he!quote:Op woensdag 28 december 2005 10:50 schreef princess_fioana het volgende:
wat als je wel weg wil en die camera ploeg niet leuk vindt?
*Zag het voorzich hoe het bloed door de kamer spetterde terwijl je een arm in de blender duwdequote:Op woensdag 28 december 2005 10:56 schreef DaFan het volgende:
Wat als de cameraploeg ineens mysterieus verdwijnt en in het huisje bloedsporen worden gevonden in de blender?
ja, altijdquote:Op woensdag 28 december 2005 10:40 schreef vakantievrouw het volgende:
Wil jij een gratis weekendje weg met het hele gezin? En vind je het leuk dat er een camera ploeg mee gaat?
Ga je me nu al de schuld geven? Ik kan trouwens dat weekend helemaal nietquote:Op woensdag 28 december 2005 10:58 schreef optifree het volgende:
[..]
*Zag het voorzich hoe het bloed door de kamer spetterde terwijl je een arm in de blender duwde*
Lijkt me bij jou vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wat als die camera ploeg er met mijn vriendin vandoor gaat?
quote:Op woensdag 28 december 2005 10:54 schreef Bietmixer het volgende:
Waarom alleen gezinnen? Waarom geen alleenstaande student. Dat is tenminste actie, zuipen, kotsen, soa's, etc.
quote:Op woensdag 28 december 2005 10:59 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Lijkt me bij jou vanzelfsprekend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |