Ja, klopt. En daar heette ze ook Isabel. Toeval?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:45 schreef Piepje het volgende:
Ik heb t net ook gekeken en ik vond t ook wel leuk
Dat ene meisje is toch van Roswell? Of niet?
Ik denk dat je de enige hier bent die het ruk vindt...quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:44 schreef ShaoliN het volgende:
Aflevering 1 was leuk. Aflevering 2 was wel grappig. Aflevering 3 was niet boeiend. Dus ik neem aan dat aflevering 4 ronduit kut is. Ze komen eigenlijk steeds weer op de zelfde onderwerpen. Die chinees is een gevoelloos persoon die alleen maar wil snijden. Dat kleine ventje is een latente kasthomo. Grey is een arrogante teringhoer die niet wil luisteren naar de leiding. Boeiend.![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:43 schreef Serendips het volgende:
[..]
Ik denk dat je de enige hier bent die het ruk vindt...![]()
Mensen houden nou eenmaal van stereotypes en voorspelbaarheid.![]()
Gilmore girls kan mij weer niet boeien. Ik vind dat die twee zo geflipt praten...en het is zo 'over the top'.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:59 schreef Rosella het volgende:
Het kan mijn aandacht niet echt vasthouden ben ik bang. Bij Gilmore Girls mis ik geen seconde en ben ik altijd helemaal benieuwd naar de volgende week, maar hier boeit het me niet echt helaas. Volgende week laatste kans.
Geloof me , er komen nog een paar wrede cliffhangersquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:59 schreef Rosella het volgende:
Het kan mijn aandacht niet echt vasthouden ben ik bang. Bij Gilmore Girls mis ik geen seconde en ben ik altijd helemaal benieuwd naar de volgende week, maar hier boeit het me niet echt helaas. Volgende week laatste kans.
Ik heb helemaal niks met ziekenhuizen. Sterker nog, ik kom er niet graag ook maar in de buurt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:32 schreef Zeurberus het volgende:
Maar wellicht speelt het ook een rol dat ik momenteel in de zorg sector stage loop en dus 'affiniteit' met de 'zorgelijke' kant van het chirurg spelen heb.
Ja. Maar mietjes hebben over het algemeen wel smaak, dus dan is het de vraag of je het erg vindt dat je een mietje bent...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:51 schreef EdPowers het volgende:
uhm, ik ben man en vind het een geweldige serie, ben ik nou een mietje?
Zondag of maandag weer Ep16quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:06 schreef Zeurberus het volgende:
nee nee nee
Hier nog zo'n 'verwijft' type
Ik ben alleen door alle eps heen die er zijn![]()
Evelienquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:47 schreef Lethe het volgende:
Evelien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |