Ik kon niks slechters vinden......quote:Op woensdag 28 december 2005 09:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Uit respect voor de gever ga ik hem kijken...
quote:Op woensdag 28 december 2005 09:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kon niks slechters vinden......
Heb echt serieus mijn best gedaan.....quote:
Ok... ik moest best lachen om dezequote:
Raar is dat hoor... vond die film geweldigquote:Op woensdag 28 december 2005 09:59 schreef Bastard het volgende:
En ik heb Armageddon thuis staan.. dus ik scoor beter met slechte films in mn collectie dan
Gijs... tis een top film hoor!! Tenminste... dat vind ik..quote:Op woensdag 28 december 2005 09:59 schreef Bastard het volgende:
En ik heb Armageddon thuis staan.. dus ik scoor beter met slechte films in mn collectie dan
Serieus gijs??quote:Op woensdag 28 december 2005 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
Armageddon....zoooooooooooooooo slecht.....
Ja nu wel een paar keer gezien, blijft leuk hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 09:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Raar is dat hoor... vond die film geweldig
Laten we op een komeet gaan landenquote:Op woensdag 28 december 2005 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
Armageddon....zoooooooooooooooo slecht.....
Ja...kom op...dat verhaal slaat toch helemaal nergens op. En dan dat nep-emotioneel gedoe de hele tijd.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:01 schreef silver-surfer het volgende:
Serieus gijs??
En vervolgens gaan vliegen met een soort tank die ook diepe gaten kan boren.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laten we op een komeet gaan landen
quote:Op woensdag 28 december 2005 10:04 schreef Bastard het volgende:
[imdb]http://imdb.com/title/tt0249380/[/imdb] deze slechte film heb ik ook![]()
Easy...ik heb deze: http://imdb.com/title/tt0332452/quote:Op woensdag 28 december 2005 10:07 schreef Bastard het volgende:
http://imdb.com/title/tt0240515/ en deze heb ik ook.. beat that!!
brrrrquote:Op woensdag 28 december 2005 10:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Easy...ik heb deze: http://imdb.com/title/tt0332452/
`quote:Op woensdag 28 december 2005 10:04 schreef Bastard het volgende:
[imdb]http://imdb.com/title/tt0249380/[/imdb] deze slechte film heb ik ook![]()
Heb je die boeken nou al een x gelezen die je van mij gehad hebtquote:Op woensdag 28 december 2005 09:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... toch een 6.2 op IMDb
... scoort hoger dan Armageddon..
Heb Brown ooit ook eens zo'n dvd gegeven voor zijn verjaardag...
Volgens mij vond hij de film nog wel ok ook
Daarom heet het ook science fictionquote:Op woensdag 28 december 2005 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja...kom op...dat verhaal slaat toch helemaal nergens op. En dan dat nep-emotioneel gedoe de hele tijd.![]()
Oeeeeee ...dat is wel heel slecht... mijn slechtste is denk ikquote:Op woensdag 28 december 2005 10:07 schreef Bastard het volgende:
http://imdb.com/title/tt0240515/ en deze heb ik ook.. beat that!!
quote:Op woensdag 28 december 2005 10:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Heb je die boeken nou al een x gelezen die je van mij gehad hebt
Oh ja hahahahahhaa die maand boeken van de ECIquote:Op woensdag 28 december 2005 10:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Heb je die boeken nou al een x gelezen die je van mij gehad hebt
Wat dacht je hier van... hier kots ik dus op hequote:Op woensdag 28 december 2005 10:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Easy...ik heb deze: http://imdb.com/title/tt0332452/
Nee,... jij hebt handheldsquote:Op woensdag 28 december 2005 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb geen slechte dvd's in mn collectie
Deze... opzeker: http://www.imdb.com/title/tt0118589/combinedquote:Op woensdag 28 december 2005 10:29 schreef Chocobo het volgende:
Wat is eigenlijk de slechtste film die jullie gezien hebben ?Ik heb wel eens een film uitgezet maar weet niet meer welke
ooooooooquote:Op woensdag 28 december 2005 10:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat dacht je hier van... hier kots ik dus op he
http://www.imdb.com/title/tt0068646/combined
Ik heb xXx uitgezet. Vin Diesel die met een motor over een hek van 2 meter zit is me te ergquote:Op woensdag 28 december 2005 10:29 schreef Chocobo het volgende:
Wat is eigenlijk de slechtste film die jullie gezien hebben ?Ik heb wel eens een film uitgezet maar weet niet meer welke
Toch vind Freddy got fingered echt hilarischquote:Op woensdag 28 december 2005 10:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oeeeeee ...dat is wel heel slecht... mijn slechtste is denk ik
http://www.imdb.com/title/tt0199753/combined
Oh zat films die zo slecht zijn dat ze niet de moeite waard zijn om af te kijken.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:29 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben toentertijd bij Flodder in Amerika de bios uitgelopen.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:29 schreef Chocobo het volgende:
Gijs, jij mist Mario & Luigi gewoon... Je hebt geen ideequote:
Nooit gezien... maar Tom Green vind ik wel lachen inderdaad... Road Tripquote:Op woensdag 28 december 2005 10:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toch vind Freddy got fingered echt hilarisch
En Phoenix Wright...hij heeft inderdaad werkelijk geen idee.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, jij mist Mario & Luigi gewoon... Je hebt geen idee
Briljante film !!quote:Op woensdag 28 december 2005 10:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben toentertijd bij Flodder in Amerika de bios uitgelopen.
Laatste die ik halverwege heb uitgezet was Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Terwijl deze wel de hemel wordt ingeprezen.
Nee ik ben een leek iddquote:Op woensdag 28 december 2005 10:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En Phoenix Wright...hij heeft inderdaad werkelijk geen idee.
Deze film is te erg Gijsquote:Op woensdag 28 december 2005 10:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nooit gezien... maar Tom Green vind ik wel lachen inderdaad... Road Trip
Dat zal best Gijs...maar bij mij klikte hij niet.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:34 schreef Chocobo het volgende:
Briljante film !!
Showgirls... gijs ... dat is dramatisch. Alleen de tietjes van Elisabeth Hurleyquote:Op woensdag 28 december 2005 10:33 schreef Chocobo het volgende:
Hahahaha... die reacties.... ik heb er best wel wat uitgezet maar kan er NIET meer op komen... gek he![]()
Tevens is het verschil erg cool... ik vind bv Showgirls een geweldige film terwijl die toch als zeeeeer slecht wordt beschouwd... de meeste vinden hem verschrikkelijk maar ik heb hem gekocht.... geweldig![]()
Ik kan best tegen geweld, maar aan Ichi vond ik niks aan. Echt geweld alleen om te shockeren.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:36 schreef Bastard het volgende:
Ok.. tgaat ook om smaak. Ik kan Ichi The Killer goed waarderen maar kan begrijpen als mensen er misselijk van worden
Showgirls keek ik om de tietenquote:Op woensdag 28 december 2005 10:33 schreef Chocobo het volgende:
Hahahaha... die reacties.... ik heb er best wel wat uitgezet maar kan er NIET meer op komen... gek he![]()
Tevens is het verschil erg cool... ik vind bv Showgirls een geweldige film terwijl die toch als zeeeeer slecht wordt beschouwd... de meeste vinden hem verschrikkelijk maar ik heb hem gekocht.... geweldig![]()
Misschien maar eens downloaden dan he...quote:Op woensdag 28 december 2005 10:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Deze film is te erg Gijs
Iedere keer van die dingen.. neee dat ga je niet doen... serieus gruwelijk![]()
Open Range al gezien? Goede filmquote:
Nou ik zou hem op zekers een keer gaan zien als je van Tom Green houdtquote:Op woensdag 28 december 2005 10:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Misschien maar eens downloaden dan he...![]()
Maar die titel alleen al gijs
Maar een humor film hoeft niet hoog te scoren... er zijn altijd wel mensen die hem leuk vinden!
DareDevilquote:Op woensdag 28 december 2005 10:29 schreef Chocobo het volgende:
DragonFly vond ik erg cool!quote:Op woensdag 28 december 2005 10:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zoals vele films van Kevin Costner
Typisch Hollandsquote:Op woensdag 28 december 2005 10:40 schreef kepler het volgende:
Ik was bijna de bioscoop uitgelopen, maarja ik had al betaald
Jawel.. mwa.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Open Range al gezien? Goede film
Ben dol op hem,.... Waterworld,.... Open Range,.... (die is echt goed trouwens) en Wyatt Earpquote:Op woensdag 28 december 2005 10:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zoals vele films van Kevin Costner
Is dat met dat teringventje ...... weet zijn naam niet meer... haaaat die gozer !! Ex van Lopez !quote:Op woensdag 28 december 2005 10:40 schreef kepler het volgende:
[..]
DareDevil![]()
Ik was bijna de bioscoop uitgelopen, maarja ik had al betaald
Dances with Wolves, JFK, Thirteen Daysquote:Op woensdag 28 december 2005 10:41 schreef Chocobo het volgende:
Ben dol op hem,.... Waterworld,.... Open Range,.... (die is echt goed trouwens) en Wyatt Earp
Bennifer...ja, die kan ik ook niet uitstaan. Hij speelde ook in Armageddon.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:42 schreef Chocobo het volgende:
Is dat met dat teringventje ...... weet zijn naam niet meer... haaaat die gozer !! Ex van Lopez !
For Love of the game heb ik in de bios gezien!quote:Op woensdag 28 december 2005 10:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel.. mwa.
Tamara vind alle film van hem erg goed.. for love of the game is leuk, waterworld vind ik ok enzo.
Ik ben een keer met Nero, Zeus en Quinny naar father's day gegaan.... was echt ergquote:Op woensdag 28 december 2005 10:42 schreef Bastard het volgende:
Slechtste film in de bios was voor mij XXX denk ik
Dances with wolves inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2005 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dances with Wolves, JFK, Thirteen Days
Klopt,... trek hem eeeeeeeeeeeeecht niet...quote:Op woensdag 28 december 2005 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bennifer...ja, die kan ik ook niet uitstaan. Hij speelde ook in Armageddon.
Ben Affleck ja... niemand trekt die gozer... maar ik vind hem best ok!! Als acteur danquote:Op woensdag 28 december 2005 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bennifer...ja, die kan ik ook niet uitstaan. Hij speelde ook in Armageddon.
WERELDFILMSquote:Op woensdag 28 december 2005 10:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dances with Wolves, JFK, Thirteen Days
quote:Op woensdag 28 december 2005 10:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ben Affleck ja... niemand trekt die gozer... maar ik vind hem best ok!! Als acteur dan
Ja leuke film hequote:Op woensdag 28 december 2005 10:42 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
For Love of the game heb ik in de bios gezien!![]()
Die honkbal film was dat volgens mij.. best ok!!
quote:Op woensdag 28 december 2005 10:45 schreef silver-surfer het volgende:
13 days en Open range... nog nooit gezien!!
Ja klopt ja... Tin cup... met Rene Russo (quote:Op woensdag 28 december 2005 10:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja leuke film he
Speelt hij nou ook in Tin cup? Vlgs mij wel..soortgelijke film maar dan Golf erg cool ook.
Ken m nietquote:Op woensdag 28 december 2005 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
Fields of Dreams is ook zo'n mooie film met Costner.
Toen hij op het laatst baseball met zijn vader kon spelen hield ik het echt niet droog.
Jij wil zeker gewoon schietfilms?quote:Op woensdag 28 december 2005 10:46 schreef mr_Brown het volgende:
Born on the 4th of July![]()
Legends of the Fall![]()
![]()
Robin Hood...quote:Op woensdag 28 december 2005 10:46 schreef Bastard het volgende:
The bodyguard en robin hood prince of thieves niet te vergeten![]()
Erg goed Gijs.... kijken !!quote:Op woensdag 28 december 2005 10:45 schreef silver-surfer het volgende:
13 days en Open range... nog nooit gezien!!
Die moet je gaandeweg aanleggen vind ik.. zo vaak dat ik een goeie film kijk.. weet echt die titels allemaal niet te onthoudenquote:Op woensdag 28 december 2005 10:47 schreef Chocobo het volgende:
Moet eigenlijk nog een wishlist maken...... wat zijn nog must see films?
quote:Op woensdag 28 december 2005 10:47 schreef Bastard het volgende:
The Untouchables speelt hij ook in.
Verrek ja, een van de beste films ooitquote:Op woensdag 28 december 2005 10:47 schreef Bastard het volgende:
cloooosssssssssssssssssseeeeeeeeeeee the gattttttttttteeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 28 december 2005 10:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Robin Hood...... zo vaak gezien!!
Jaaa die ook!! ___________________O____________________quote:Op woensdag 28 december 2005 10:47 schreef Bastard het volgende:
ik ben maar met popcorn gaan gooienquote:Op woensdag 28 december 2005 10:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Typisch Hollands
Heb je je ongenoegen over de kwaliteit van de film vervolgens de rest van de tijd duidelijk kenbaar gemaakt aan de andere mensen in de zaal?
ONG BAK had je al gezien toch?quote:Op woensdag 28 december 2005 10:47 schreef Chocobo het volgende:
Moet eigenlijk nog een wishlist maken...... wat zijn nog must see films?
Goede vechtscenes, maar voor de rest een hoog jaren '80 Van Damme gehalte.quote:
Jaaaaaa briljant!!quote:Op woensdag 28 december 2005 10:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
cloooosssssssssssssssssseeeeeeeeeeee the gattttttttttteeeeeeeeeeeeeeeee
Alan Rickman![]()
![]()
Anthony Hopkins? Sean Connery? Of bedoel je oud als in Kevin Costner oud?quote:Op woensdag 28 december 2005 10:53 schreef Bastard het volgende:
Hoe heet die andere oude knakker nou die soortgelijke films speelt..
Nope.. je hebt Kevin Costner en... die andere goodlooking old guyquote:Op woensdag 28 december 2005 10:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Anthony Hopkins? Sean Connery? Of bedoel je oud als in Kevin Costner oud?
1 van de baldwins?quote:Op woensdag 28 december 2005 10:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nope.. je hebt Kevin Costner en... die andere goodlooking old guy
Richard Gere?quote:Op woensdag 28 december 2005 10:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kurt Russel, Patrick Swayze, Christian Slater, Kevin Bacon, Harrison Ford????quote:Op woensdag 28 december 2005 10:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Old Boyquote:Op woensdag 28 december 2005 10:56 schreef Chocobo het volgende:
Strol weet nog wat Koreaanse films die ik nog moet zien geloof ik.... Old Boy ofzo ??
HARRISON FORD INDERDAAD JA!!!quote:Op woensdag 28 december 2005 10:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kurt Russel, Patrick Swayze, Christian Slater, Kevin Bacon, Harrison Ford????
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
HARRISON FORD INDERDAAD JA!!!![]()
![]()
Zo hehe.. nou ook leuke films.
Das met die pieren toch?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:01 schreef Chocobo het volgende:
Tremors trouwens..... film die ik kan blijven kijken![]()
cult geworden....
Heb je hem weerquote:
Gijs... hoe kan je die nou vergetenquote:Op woensdag 28 december 2005 11:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
![]()
Clear and present danger !! Werelds,... Indiana Jones,..quote:Op woensdag 28 december 2005 11:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 28 december 2005 11:01 schreef Chocobo het volgende:
Tremors trouwens..... film die ik kan blijven kijken![]()
cult geworden....
Ik ookquote:Op woensdag 28 december 2005 11:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaHeb hem op DVD maar als hij op TV komt blijf ik altijd hangen.
Chinese tekenfilm?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:01 schreef Bastard het volgende:
Heb je hem weer
Die chinese tekenfilm was ook wel goed trouwens.. moet ik ook weer es kijken.
Zo'n slechte film... Maar ik heb m ondertussen ook al meerdere keren gezienquote:
Ik verwar hem vaak met Kevinquote:Op woensdag 28 december 2005 11:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijs... hoe kan je die nou vergeten![]()
Air Force one... Indiana Jones...quote:Op woensdag 28 december 2005 11:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
![]()
Star Wars, The Fugitive...quote:Op woensdag 28 december 2005 11:02 schreef silver-surfer het volgende:
Air Force one... Indiana Jones...
Chinees Japansquote:Op woensdag 28 december 2005 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Chinese tekenfilm?Spirited Away bedoel je? Die is Japans Gijs.
Deze van Kevin Bacon was ook heerlijk! http://www.imdb.com/title/tt0164181/combinedquote:
Enemy at the gatesquote:Op woensdag 28 december 2005 11:05 schreef Chocobo het volgende:
Ed Harris,.... the Abyss.... BRILJANT
Erg cool inderdaad!!quote:Op woensdag 28 december 2005 11:07 schreef Chocobo het volgende:
Young Guns 1 en 2SUUUUPER
Coolste cast ooit !!
Heel praat inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2005 11:06 schreef Chocobo het volgende:
Groundhog Day,... BLIJFFFFF ik kijken....
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA ______________________O________________________quote:Op woensdag 28 december 2005 11:07 schreef Chocobo het volgende:
Young Guns 1 en 2SUUUUPER
Coolste cast ooit !!
Start ik eeelk jaar weer op Gijsquote:Op woensdag 28 december 2005 11:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA ______________________O________________________
weeeeeeeeeeeeeeereld films![]()
![]()
Nee !quote:Op woensdag 28 december 2005 11:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heel praat inderdaad
Met die bolle
Danzelquote:Op woensdag 28 december 2005 11:09 schreef Chocobo het volgende:
Laatst een van die neger gekeken..... The Hurricane.... goede film
Die met Leonardo. Iets met NY was het geloof ikquote:Op woensdag 28 december 2005 10:29 schreef Chocobo het volgende:
Man on fire moet ik nog kopen..... heeeel coolquote:Op woensdag 28 december 2005 11:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Danzel
Training Day, Man on Fire![]()
![]()
Denzelquote:Op woensdag 28 december 2005 11:09 schreef Chocobo het volgende:
Laatst een van die neger gekeken..... The Hurricane.... goede film
OHHHHJAAAA,.. Gangs of New York....DIE heb ik uitgezet... DRAMAAAATISCH !!quote:Op woensdag 28 december 2005 11:10 schreef Quinny het volgende:
[..]
Die met Leonardo. Iets met NY was het geloof ik
Morge trouwens iedereen
Tip: zet hem 5 minuten voor het einde af en kijk het alternatieve einde...zoveel beterquote:Op woensdag 28 december 2005 11:10 schreef Chocobo het volgende:
Man on fire moet ik nog kopen..... heeeel cool
Oh ja... die had ie uit gezetquote:Op woensdag 28 december 2005 11:10 schreef Quinny het volgende:
[..]
Morge trouwens iedereen
Jawel.. die was ook mooiquote:Op woensdag 28 december 2005 11:10 schreef Quinny het volgende:
[..]
Morge trouwens iedereen
Wat een acteurs zeg... pfffff...quote:Op woensdag 28 december 2005 11:12 schreef Bastard het volgende:
Maar echte films zijn toch wel Pulp Fiction, Scarface, Blood in Blood out, City of God, enzo.. geen echt familiefilms voor mij.
Overigs zijn diverse acteurs waarvan ik iedere film kan kijken als die ene acteur er maar bij is.
John Travolta
Al Pacino (pijp ik)
Nicolas Cage
Robert de Niro.
Maakt niet uit wat.. ik kijk
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind hem chubby ja.. ja inderdaad ja
Cage.. kan beter acteren..quote:Op woensdag 28 december 2005 11:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat een acteurs zeg... pfffff...
Weet je nog gijs.. dat we ooit een discussie hadden op het werk wie er nou beter was... Travolta of Cage![]()
Ik vind nog steeds travolta beter trouwens
Nee Cage,....quote:Op woensdag 28 december 2005 11:14 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wat een acteurs zeg... pfffff...
Weet je nog gijs.. dat we ooit een discussie hadden op het werk wie er nou beter was... Travolta of Cage![]()
Ik vind nog steeds travolta beter trouwens
National Treasure was ook leuk.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:13 schreef Chocobo het volgende:
Nicolas Cage,.... FAMILY MAN.... moet ik ook nog kopen
Daar is niks raars aan voor mij.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:14 schreef silver-surfer het volgende:
Al Pacino (pijp ik) ook hahahahahahah
Ik doe Russel Crowe in Master & Commanderquote:Op woensdag 28 december 2005 11:16 schreef Bastard het volgende:
Daar is niks raars aan voor mij.
Moest gewoon lachen om de zinquote:Op woensdag 28 december 2005 11:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar is niks raars aan voor mij.
Welke Scene Gijsquote:Op woensdag 28 december 2005 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik doe Russel Crowe in Master & Commander![]()
Ik ookquote:Op woensdag 28 december 2005 11:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik doe Russel Crowe in Master & Commander![]()
En je doet Tony Almeida ook in 24 .... je krijgt het druk !quote:
Welke niet Gijs...quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:19 schreef Quinny het volgende:
Ik doe trouwens ook die Tony uit 24. gisteren zijn we met weer begonne met deel 3
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En je doet Tony Almeida ook in 24 .... je krijgt het druk !
Ik doe Jackquote:Op woensdag 28 december 2005 11:19 schreef Quinny het volgende:
Ik doe trouwens ook die Tony uit 24. gisteren zijn we met weer begonne met deel 3
Jij ook... full time papa .. als mama zo druk bezig is!!quote:Op woensdag 28 december 2005 11:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En je doet Tony Almeida ook in 24 .... je krijgt het druk !
Twee was geweldig Gijs... erg spannend.... we zijn net begonnen met 3,... het begint erg goed.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik doe Jack![]()
Seizoen 3 is erg coolHoe vonden jullie seizoen 2?
Ja met die Heliquote:Op woensdag 28 december 2005 11:21 schreef silver-surfer het volgende:
Travolta in dezehttp://www.imdb.com/title/tt0115759/combined
I say goddamnnn what a rush
3 begint toch met dat lijk wat ze voor de deur van CTU dumpen? Erg goed seizoen, zitten een paar mooie wendingen in.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:22 schreef Chocobo het volgende:
Twee was geweldig Gijs... erg spannend.... we zijn net begonnen met 3,... het begint erg goed.
Ik trek Slater nietquote:Op woensdag 28 december 2005 11:21 schreef silver-surfer het volgende:
Travolta in dezehttp://www.imdb.com/title/tt0115759/combined
I say goddamnnn what a rush
Ja die ja... en hij heeft al hel moeten doorstaan denken we.... verslaafd aan drugs... gang tatoo etc etc.... erg gaaf hoor !quote:Op woensdag 28 december 2005 11:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
3 begint toch met dat lijk wat ze voor de deur van CTU dumpen? Erg goed seizoen, zitten een paar mooie wendingen in.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA die Nootquote:Op woensdag 28 december 2005 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pffff, al die films
Zie wel weer een aantal slechte, zeer saaie films langskomen ook... Master & CommanderStar Wars
En dan 24
![]()
Serieus
Lost en OZquote:Op woensdag 28 december 2005 11:28 schreef Chocobo het volgende:
24 is de beste tv serie ooit gemaakt..... !!
Zo !
Oh en Dynastie
Ik meen het...quote:Op woensdag 28 december 2005 11:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA die Noot
-1 voorspelbaarquote:Op woensdag 28 december 2005 11:32 schreef silver-surfer het volgende:
Ik heb een Noot film gevonden
http://www.imdb.com/title/tt0108255/combined
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik meen het...
M&C: Berendbotje ging uit varen. Saai.
StarWars: Blieppiep, zzzzwing, ik groene kikker jou doodmaken gaan. Triest.
24: Scene overgang BANG BANG BANG, TIK TIK TIK, drie vensters waar dingen op gebeuren.
Je moet hierna The Shield eens gaan kijken, zul je denk ik ook wel kunnen waarderen.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:28 schreef Chocobo het volgende:
24 is de beste tv serie ooit gemaakt..... !!
Zo !
Oh en Dynastie
Vergelijkbaar met zijn gamesmaak dus.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:34 schreef Chocobo het volgende:
Die Noot,... wist echt niet dat zijn film smaak zo slecht was
Nee, de DVD is nergens meer te koopquote:
wat was jouw film van vorig jaar ook alweer? Dawn of the Deadquote:Op woensdag 28 december 2005 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met zijn gamesmaak dus.
MAAR ZE KUNNEN RENNEN!quote:Op woensdag 28 december 2005 11:35 schreef kepler het volgende:
[..]
wat was jouw film van vorig jaar ook alweer? Dawn of the Dead![]()
vorige week nog gekochtquote:Op woensdag 28 december 2005 11:36 schreef silver-surfer het volgende:
oooh...nog een juweeltje shawshank redemption
Coole filmquote:Op woensdag 28 december 2005 11:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Die heb ik gehuurd.... vond hem maar matig... dan vind is Shawn of the dead leuker trouwensquote:Op woensdag 28 december 2005 11:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Gijs...Zombiesquote:Op woensdag 28 december 2005 11:35 schreef kepler het volgende:
A very long Engagement heb ik gekocht maar moet ik nog zien... lijkt me geweldig... die andere (Serenity) lijkt me interessant Gijs... ken hem niet.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
Beste film van 2005: Serenity
Runner-up: A Very Long Engagement
Sci-fi film...lijkt erg op Star Wars. Is een vervolg op de (onterecht) geflopte TV-serie Firefly.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:56 schreef Chocobo het volgende:
A very long Engagement heb ik gekocht maar moet ik nog zien... lijkt me geweldig... die andere (Serenity) lijkt me interessant Gijs... ken hem niet.
Scoort hoog op IMDB Gijsquote:Op woensdag 28 december 2005 11:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sci-fi film...lijkt erg op Star Wars. Is een vervolg op de (onterecht) geflopte TV-serie Firefly.![]()
Jawel, er is aan het begin van de film een kleine samenvatting.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:07 schreef Chocobo het volgende:
Scoort hoog op IMDB GijsMaar kan ik deze kijken zonder de tv serie gezien te hebben?
Dan ga ik hem huren..... !!quote:Op woensdag 28 december 2005 12:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jawel, er is aan het begin van de film een kleine samenvatting.![]()
ik ookquote:
En nu lekker gaan genieten met zijn 3-tjesquote:
Godverquote:Op woensdag 28 december 2005 12:39 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
maw....... we willen je hier voorlopig niet meer zienquote:Op woensdag 28 december 2005 12:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
En nu lekker gaan genieten met zijn 3-tjes
quote:Op woensdag 28 december 2005 12:39 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik eet de inhoud welquote:Op woensdag 28 december 2005 12:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
[afbeelding]
zooooooo danmooi setje
![]()
eetsmakelijk gijsquote:
inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2005 12:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
[..]
maw....... we willen je hier voorlopig niet meer zienga lekker genieten van gezin gijs
![]()
![]()
Alleen foto's mag hij posten.quote:
Zo dat was een vluggertjequote:Op woensdag 28 december 2005 12:53 schreef Chocobo het volgende:
Ja,.... eten zonder te ruiken![]()
En zonder servetjes...
zo,.. roken nu !
Je kent me hequote:
Foto's dammit!!quote:Op woensdag 28 december 2005 13:02 schreef Magneet het volgende:
die kleine ligt nu te pittenik ga zo maar us ff doen ofzo
Geen idee wat je nu gaat doenquote:Op woensdag 28 december 2005 13:02 schreef Magneet het volgende:
Die zin!!quote:Op woensdag 28 december 2005 13:02 schreef Magneet het volgende:
ja..... doe dat maar usquote:Op woensdag 28 december 2005 13:02 schreef Magneet het volgende:
Serieus?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:13 schreef Quinny het volgende:
Ik vond het maar een raar iets. Kom je thuis met zo'n baby geen idee wat je er mee moet doen. Zullen we hem maar in de box leggen? Mja doe maar.
Kut hij word wakker en de kraamzorg is er nog niet.
Wat denk jij honger? Probeer maar wat te geven. Shit hij drinkt maar 3 slokken en valt weer in slaap.
Uhhh wat nu? Bedje?
ik zou mijn moeder om raad vragenquote:Op woensdag 28 december 2005 13:13 schreef Quinny het volgende:
Ik vond het maar een raar iets. Kom je thuis met zo'n baby geen idee wat je er mee moet doen. Zullen we hem maar in de box leggen? Mja doe maar.
Kut hij word wakker en de kraamzorg is er nog niet.
Wat denk jij honger? Probeer maar wat te geven. Shit hij drinkt maar 3 slokken en valt weer in slaap.
Uhhh wat nu? Bedje?
Ja dat janken om een scheetquote:Op woensdag 28 december 2005 13:15 schreef Bastard het volgende:
Echt zo hopeloos afhankelijk een baby.. in alles. Enige wat ze kunnen doen is janken om aan te geven dat iets niet is zoals ze zouden willen. Of dat nu een scheet die dwars zit, honger, jeuk, het uitzicht..
Als ik wist wat het was zou ik het cool voor je vindenquote:
Zitten ze aan de borst... alles gaat lekker, leven is goed.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:17 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja dat janken om een scheet
Eerst flink mopperen, poepie laten en over met eengezicht
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zitten ze aan de borst... alles gaat lekker, leven is goed.
En ineens.. WWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.. "Ja maar wat is er dan??" WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA "Ja hee doe es stil.. wat heb je dan???" WAAAAAAAAAAAAAaaa *Rechtop tilt* BUUUURRPPPP.. HIHIIHI ...
WHOEHAHAHAHHAAHHAHAquote:Op woensdag 28 december 2005 13:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ineens.. WWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.. "Ja maar wat is er dan??" WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA "Ja hee doe es stil.. wat heb je dan???" WAAAAAAAAAAAAAaaa *Rechtop tilt* BUUUURRPPPP.. HIHIIHI ...
Pfff, dat duurde wel langquote:Op woensdag 28 december 2005 13:17 schreef Chocobo het volgende:
Coole scare tactics
http://www.break.com/index/sttoilet.html
Denk dat je je de tering schrikt Gijs..... echt waarquote:Op woensdag 28 december 2005 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pfff, dat duurde wel langMaar damn, je zal zo achter een douchegordijn gaan kijken en dat aantreffen
Echt lachen doet Jort niet,.... ja zonder geluid welquote:Op woensdag 28 december 2005 13:24 schreef Bastard het volgende:
Ik moet er iedere dag wel om lachen ook hoor .. die scheten die ze laten ook.. wat een kabaal kan dat zijn zeg.![]()
Laatst zat ik te gamen, alles stil in de huiskamer.. HATJOE, HATJOE HIHIHI ... super droog toch
Om babies kan je zo lachen ...quote:Op woensdag 28 december 2005 13:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh Jasmijn wel.. die voelt ineens met dr handje een vacht van de kat en die begint al te giechelen.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Echt lachen doet Jort niet,.... ja zonder geluid wel
Ook niet als hij het hoofd van surfer ziet?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:25 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Om babies kan je zo lachen ...
Was een keer met Cho aan de telefoon... hoor ik ineens: *PRRRRFFFFFFFFFFFFFFFFF*
Moeilijk hard echt....
Ik zeg tegen hem: Zo gaat ie lekker gijs..dat was 1 van je betere...
Cho: Dat was Jort gijs....
net z'n pa dusquote:Op woensdag 28 december 2005 13:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Maar de geilheid is wel voorbij.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar de geilheid is wel voorbij.![]()
Je wil me dan he?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ook niet als hij het hoofd van surfer ziet?Ik kan me altijd met moeite inhouden.
![]()
Past nietquote:
Gijsquote:
Ja tis erg praat.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs
Hoe is de oorlog?Ik zag dat je er weer een achievment bij had op veteran
![]()
Ik moet dat spel kopen zeker?
Gijs... ik doe B aan en daarna kan jij daar nog overheen hoorquote:
Al een tijdje wakker hoor.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:45 schreef Bastard het volgende:
Dat slapen van jou tot ver in de middag ook
Valt tegen op live dus.. alleen SP doen?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:49 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja tis erg praat.
Wel moeilijk maar de SP is
Gisteren ff DM gedaan op live dat valt wel wat tegen en zeker met 8 man max.
Je bent dan nog veel aan het zoeken naar de vijand.
Op normal is ie goed te doen, je loopt er wel zo door heen, nu 3 kogels en je bent weg.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Valt tegen op live dus.. alleen SP doen?
Ja ik twijfel nog... heb PGR nog niet klaar en dat blijft leuk om te doen.. ben bang dat ik CoD niet eens uitspeel daarom.
van alles en nog wat, wat opruimen e.d.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:51 schreef gijsje79 het volgende:
en wat is WAT?
Maar het lukt je.. respectquote:Op woensdag 28 december 2005 13:53 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Op normal is ie goed te doen, je loopt er wel zo door heen, nu 3 kogels en je bent weg.
Gelukkig heb je die checkpoints, ga soms wel 15x dood.
Gisteren op een stuk gezeten waar ik dik een uur vast zat.
In L'dam ook nog geen vlokje gezienquote:
Ja gisteren .. maar toen had het wel gesneeuwdquote:Op woensdag 28 december 2005 15:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
In L'dam ook nog geen vlokje gezien
Maar 's ochtends wel krabben he
Afgelopen winter sneeuwde het pas in maart echt geloof ik...quote:Op woensdag 28 december 2005 15:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja gisteren .. maar toen had het wel gesneeuwd
Vandaag niks.. word dit jaar niet meer.
Kan niet wachtenquote:Op woensdag 28 december 2005 15:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Afgelopen winter sneeuwde het pas in maart echt geloof ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |