Hebben ze eigenlijk wel in de gaten dat er verbouwd gaat wordenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:06 schreef doka het volgende:
[..]
LOLNu weet ik zeker dat ze ook niet in de gaten hebben dat ze nog steeds geluid streamen
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:04 schreef Foreverblue het volgende:
Die kneuzen van de Talpa site zijn vergeten de automatische dagteller te stoppen.
Ze zitten nu op dag 127 in het huis
http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.html
Die conclusie zou je idd gaan trekkenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:06 schreef doka het volgende:
[..]
LOLNu weet ik zeker dat ze ook niet in de gaten hebben dat ze nog steeds geluid streamen
Ja, dat hebben ze volgens mij echt niet door... geen slapende honden wakker makenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:06 schreef doka het volgende:
[..]
Had hij al iets in een oude sok zitten dan het was toch.....quote:Op woensdag 28 december 2005 02:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niks mis mee... dan ben je wel een watje met 267.000 euro op de rekening erbij
Valse bescheidenheidquote:Op woensdag 28 december 2005 02:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeh, geheimpjes![]()
Maar ik ben hier echt een kluns in. Moet ik mensen af gaan kraken of gaan ophemelen, dat kan ik nietSorry, ik ben een watje, een Joost
![]()
Mijn mannetje zit ook op Fok en heeft hetzelfde "probleem". Ik heb dat niet zo, ik vind het leuk om een beetje te rellen afentoe en soms heel diep op een onderwerp in te gaan. En als het topic dicht gaat dan denk ik "jammer", Nextquote:Op woensdag 28 december 2005 02:02 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ja oke, maar er zijn zoveel topic... die heel kort over iets gaan en zijn weer dicht, dit is gewoon BB..... en de SC die open is, dus je weet een plek te vinden waar je bekenden tegen komt, namen die je hebt leren kennen, valt me nu ook op als er een ( vreemde binnen komt vallen en vraagt wie heeft er gewonnen ) geven we toch allemaal netjes antwoord, dus keus aan die persoon of hij/zij wil blijven of wegggaan.
Ik serieus? Heb ik toch zo mijn best gedaan om het niet te zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 02:10 schreef Morwen het volgende:
Al merk ik dat er in deze SC wel serieuze mensen zitten dus daar reageer ik anders op![]()
Oi, mensen ik BEN Joost nietquote:Op woensdag 28 december 2005 02:06 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Niemand kan volgens mij zo erg zijn als de Josti worm
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn mannetje zit ook op Fok en heeft hetzelfde "probleem". Ik heb dat niet zo, ik vind het leuk om een beetje te rellen afentoe en soms heel diep op een onderwerp in te gaan. En als het topic dicht gaat dan denk ik "jammer", Next![]()
Pure ontspanning dus eigenlijk, ik neem Fok niet zo serieusAl merk ik dat er in deze SC wel serieuze mensen zitten dus daar reageer ik anders op
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik serieus? Heb ik toch zo mijn best gedaan om het niet te zijn![]()
![]()
Idemquote:Op woensdag 28 december 2005 02:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ja heb hetzelfde als je mannetje en A-enM, kan verder op Fok niets vinden waar ik me prettig voel.
Zet nog liever een eigen forum op met deze club als dit BB forum niet meer zou bestaan, als dat ik op Fok iets anders zou moeten gaan zoeken.
Meldt me aanquote:Op woensdag 28 december 2005 02:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ja heb hetzelfde als je mannetje en A-enM, kan verder op Fok niets vinden waar ik me prettig voel.
Zet nog liever een eigen forum op met deze club als dit BB forum niet meer zou bestaan, als dat ik op Fok iets anders zou moeten gaan zoeken.
Misschien veranderd het hier ook nog wel, ik zie dat jij ook al iets langer op Fok! bent,quote:Op woensdag 28 december 2005 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn mannetje zit ook op Fok en heeft hetzelfde "probleem". Ik heb dat niet zo, ik vind het leuk om een beetje te rellen afentoe en soms heel diep op een onderwerp in te gaan. En als het topic dicht gaat dan denk ik "jammer", Next![]()
Pure ontspanning dus eigenlijk, ik neem Fok niet zo serieusAl merk ik dat er in deze SC wel serieuze mensen zitten dus daar reageer ik anders op
![]()
Dat vindt ik lief van je dat je dat zegtquote:Op woensdag 28 december 2005 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Meldt me aanwapper
wapper
![]()
* MIEP MIEP *![]()
quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Meldt me aanwapper
wapper
![]()
* MIEP MIEP *![]()
Velen zijn je al voorgegaanquote:Op woensdag 28 december 2005 02:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Meen je dat nouquote:Op woensdag 28 december 2005 02:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ik, ik ben niet velen.quote:
voel me erg happy hier, voor een nieuwkomerquote:Op woensdag 28 december 2005 02:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
[BB GC 1031] Ons eigen plekjequote:Op woensdag 28 december 2005 02:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Meen je dat nouDat is echt niet nodig hoor, GC lijkt heel erg op deze SC
Al is het altijd even je weg vinden natuurlijk in "de kliek" maar dat lijkt me geen probleem.
Lees ook tussendoor wel mee daar, maar tot nog toe niet iets gevonden wat me echt trok om te mee te reageren. Ach kom later misschien allemaal wel goedquote:Op woensdag 28 december 2005 02:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Meen je dat nouDat is echt niet nodig hoor, GC lijkt heel erg op deze SC
Al is het altijd even je weg vinden natuurlijk in "de kliek" maar dat lijkt me geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |