De 1 rookt, de ander drinkt, de ander volgt bb en sommige doen het vorige in combinatiequote:Op woensdag 28 december 2005 01:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Wij zijn dol op die verslaving![]()
![]()
Ik wil helemaal nie afkickenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit is niet goed. Jullie moeten afkicken, en niet doorgaan met je verslaving.
Ook welkomquote:Op woensdag 28 december 2005 01:24 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2005 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Misschien wil ik dat wel juist
Oe, wordt dit zo'n topicquote:Op woensdag 28 december 2005 01:23 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Pas op héanders krijg je met de
![]()
![]()
![]()
Streams zijn uit....... en we zijn aan het afkicken...... en welkom hierquote:Op woensdag 28 december 2005 01:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik doe alledriequote:Op woensdag 28 december 2005 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De 1 rookt, de ander drinkt, de ander volgt bb en sommige doen het vorige in combinatie
Ja, normaal vul ik ook een fake in ja...quote:Op woensdag 28 december 2005 01:25 schreef doka het volgende:
[..]
![]()
Ik heb mijn verzonnen geboortedatum ook maar even laten varen voor de echte
quote:Op woensdag 28 december 2005 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De 1 rookt, de ander drinkt, de ander volgt bb en sommige doen het vorige in combinatie
Maar des te groter zal de schok zijn, als je straks beseft dat het echt afgelopen isquote:
Correctomundo... u gaat door voor de afwasmachinequote:Op woensdag 28 december 2005 01:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar des te groter zal de schok zijn, als je straks beseft dat het echt afgelopen is
Of wacht iedereen op hotel big brother? (is dat ook de reden dat dit subforum nog open is?)
He, K3'tjequote:Op woensdag 28 december 2005 01:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Ha die Morwenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, K3'tje![]()
En Hallo iedereen, ik ben er ook weer ff![]()
Hoi hoi Morwenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, K3'tje![]()
Gezelligquote:Op woensdag 28 december 2005 01:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, K3'tje![]()
Hoi hoi. WBquote:Op woensdag 28 december 2005 01:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, K3'tje![]()
Zeker weten.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Of wacht iedereen op hotel big brother? (is dat ook de reden dat dit subforum nog open is?)
Bingo 10 puntenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
(is dat ook de reden dat dit subforum nog open is?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |