600 stemmen erbij en we staan op nummer 1. Makkelijk haalbaar met zoveel users.quote:
Vind jij dat om te lachenquote:
ik wil wel naar de studio om het uit te leggen (en in de kleedkamer met Daphne)quote:Op woensdag 28 december 2005 00:25 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Vind jij dat om te lachen?
En waar zijn de sproitjes gebleven
Als dit niet op RTL Boulevard komt he...
"Relletje omtrend Elsevier: slaande ruzie met nederlands bekendste internetforum!"
En dat dan uit het mondje vanDaphne
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind 'kankerkachelverbod' ook een mooi woord
ik zie nog een kankerkackelquote:Op woensdag 28 december 2005 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
kankerkachelverbod verwijderd
En geeneens een mailtje gestuurd WAAROm ze hem hebben verwijderd
waarom maken wij er dan misbruik van?quote:Op donderdag 29 december 2005 08:42 schreef zatoichi het volgende:
Ja wat wil je. Dat bedrijf doet moeite om iets leuks op te zetten, helemaal gratis naast hun reguliere werk, maar een paar mensen vinden het leuk om daar misbruik van te maken. Dat kost hun allemaal extra werk naast hun reguliere werk. Als ik een commercieel bedrijf had zou ik ook die site op zwart zetten als ik er niks aan zou verdienen maar wel veel werk aan zou hebben. Het zijn geen ambtenaren.
Nee ik werk niet bij dat bedrijf maar ik ken wel iemand die daar werkt.
optiefen joh, gekke kutnewbiequote:Op donderdag 29 december 2005 08:42 schreef zatoichi het volgende:
Ja wat wil je. Dat bedrijf doet moeite om iets leuks op te zetten, helemaal gratis naast hun reguliere werk, maar een paar mensen vinden het leuk om daar misbruik van te maken. Dat kost hun allemaal extra werk naast hun reguliere werk. Als ik een commercieel bedrijf had zou ik ook die site op zwart zetten als ik er niks aan zou verdienen maar wel veel werk aan zou hebben. Het zijn geen ambtenaren.
Nee ik werk niet bij dat bedrijf maar ik ken wel iemand die daar werkt.
Al een flinke tijd niet meer hoor. Schandelijk propagandistische kutsite.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
kriebelziekte staat er niet meer bij
die redactie zou het leuk doen in een of ander dictaroriaal regime op de afdeling "censuur & propaganda"
Ik denk dat ze er een paar heikneuterige ambtenaren op gezet hebben!quote:Op donderdag 29 december 2005 10:21 schreef Nuna het volgende:
Ze kijken gewoon op dit forum.
geef ze een permbanquote:Op donderdag 29 december 2005 10:21 schreef Nuna het volgende:
Ze kijken gewoon op dit forum.
quote:
De beheerder behoudt zich het recht voor inzendingen zonder opgaaf van reden te verwijderen of te redigeren.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
kankerkachelverbod verwijderd
En geeneens een mailtje gestuurd WAAROm ze hem hebben verwijderd
censuurquote:Op donderdag 29 december 2005 10:38 schreef Razor21 het volgende:
[..]
De beheerder behoudt zich het recht voor inzendingen zonder opgaaf van reden te verwijderen of te redigeren.
Kom op Fokkers stem op Adjequote:
Moet je vooral tegen iemand zeggen die zijn studie, woonruimte en levensonderhoud zelf betaald.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:41 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ga wat nuttigs doen gek studentje ipv kankeren op mensen die voor jouw je stufi werken
goed, wellicht ben ik iets te stellig geweest in mijn bewoordingen, maar de foutenmarge in hun huidige systeem is onnodig groot, dat zal je toch wel met me eens zijn lijkt me.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:09 schreef raptorix het volgende:
Uniek stemmen kan nooit worden gegarandeerd via de PC, als jij een methode weet dan ben je nu multimiljonair.
En jij bent een kiwi.quote:
Goede kans dat men dubbele stemmingen er op het einde uit haalt.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
goed, wellicht ben ik iets te stellig geweest in mijn bewoordingen, maar de foutenmarge in hun huidige systeem is onnodig groot, dat zal je toch wel met me eens zijn lijkt me.
Woord niet gevonden; waarschijnlijk is het verwijderd.quote:
Juist. Maar kiwi's zijn puikquote:Op donderdag 29 december 2005 11:16 schreef zatoichi het volgende:
En jij bent een kiwi.
Die mensen moeten juist GEEN extra werk erin steken! Ze hadden gewoon kankerkachel moeten laten staan, dan was er niets aan het handje. Ze hebben het er zelf naar gemaakt.quote:Het enige wat ik probeer is de discussie op te zetten. Aangezien ik weet dat hoe dat bedrijf in elkaar steekt, en die site gewoon is opgezet als iets leuks, is het toch lullig dat die mensen allemaal extra werk moeten steken in zulke dingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |