Je moet 't wel kunnen dragen natuurlijk....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:00 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik moet toch heel hard lachen als ik dat op straat voorbij zie lopen...![]()
En dan vooral als het weer wijven van 1.60m zijn die een lange jas nemen en niet doorhebben, dat je voor lul loopt met korte poten eronder![]()
Al loopt Gisele Bundchen ermee, dan lach ik alsnog hardquote:Op woensdag 28 december 2005 23:20 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Je moet 't wèl kunnen dragen natuurlijk....![]()
En die jas op de foto is nog niet eens extreem lang.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:08 schreef Seauphie het volgende:
[..]! Soms heeft 't inderdaad meer weg van een slaapzak als je klein bent. Ikzelf ben 1,63m en zorg wel dat ik geen jas koop die 'n stuk over m'n knieeen valt, want dat ziet er niet uit nee.
Leuke broek. Een van de weinige broeken die met maatje 40 juist beter tot z'n recht komt dan met een strakker kontje.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:53 schreef Devano het volgende:
Misschien niet spectaculair, maar wel heel lief
[afbeelding]
Wat politiek correct dat je 40 een maatje noemt.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:04 schreef MouseOver het volgende:
Leuke broek. Een van de weinige broeken die met maatje 40 juist beter tot z'n recht komt dan met een strakker kontje.
idd!quote:Op donderdag 29 december 2005 14:00 schreef Serendips het volgende:
Truien met een boothals vind ik erg mooi.
[afbeelding]
Tja,het oog wil ook wat.....quote:Op donderdag 29 december 2005 14:58 schreef Maeghan het volgende:
Jeetje. Mannen denken dus echt dat vrouwen barbies zijn. Ik had gehoopt dat er nog een paar mannen waren die een enigszins normale kijk op kleding hadden, maar helaas. =S
Even for the record: ik ben geen man. Ik zie geen enkel plaatje in dit topic waarop niet normale kleding staat, en het grootste deel is gewoon mooi. Wat vind jij niet normale kleding?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:58 schreef Maeghan het volgende:
Jeetje. Mannen denken dus echt dat vrouwen barbies zijn. Ik had gehoopt dat er nog een paar mannen waren die een enigszins normale kijk op kleding hadden, maar helaas. =S
Het hangt er mooi tusseninquote:Op donderdag 29 december 2005 14:19 schreef Serendips het volgende:
[..]
Wat politiek correct dat je 40 een maatje noemt.![]()
Maat 40 is idd. niet zo groot en je kunt dan best nog wel een strakke kont hebben hoor...
Afgezien van de flubberstofjes, draagbare dekbedden, afgezakte broeken en geruite tafelkleden?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Even for the record: ik ben geen man. Ik zie geen enkel plaatje in dit topic waarop niet normale kleding staat, en het grootste deel is gewoon mooi. Wat vind jij niet normale kleding?
Eerlijk gezegd snap ik ook niet waar jij al die abnormale of 'barbie'kleding ziet? De meeste van de outfits op de plaatjes vind ik leuk en zou ik zelf ook wel aantrekken...quote:Op donderdag 29 december 2005 15:47 schreef Maeghan het volgende:
Afgezien van de flubberstofjes, draagbare dekbedden, afgezakte broeken en geruite tafelkleden?
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
Mits je er de benen voor hebt, is een lederen broek een trendy verschijning.![]()
De bovenste, is dat een corduroy/ rib broek? Die stijl zie je meer terug bij 40 plussers. De trui is leuk, maar over geheel gezien, vind ik de combinatie een beetje kleurloos.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:53 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
![]()
doe dan een mooie broek
[afbeelding]
of anders een mooi pakje (de kleur is wel gewaagd)
[afbeelding]
Ik keek puur en alleen naar de broek en het jasje.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:13 schreef W1ZZ het volgende:
Jij vindt een pak met een BH eronder wel prima formele kleding?![]()
95% wat ik tot nu toe in dit topic heb gezien vind ik truttig, ben nog lang geen 40 en wil dat graag nog zo houden.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:47 schreef Maeghan het volgende:
Afgezien van de flubberstofjes, draagbare dekbedden, afgezakte broeken en geruite tafelkleden?![]()
Kom jij dan es met plaatjes...quote:Op donderdag 29 december 2005 19:37 schreef -Delta- het volgende:
95% wat ik tot nu toe in dit topic heb gezien vind ik truttig, ben nog lang geen 40 en wil dat graag nog zo houden.
Jij loopt liever in kansloze hoeren breezah of gothic kleding?quote:Op donderdag 29 december 2005 19:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
95% wat ik tot nu toe in dit topic heb gezien vind ik truttig, ben nog lang geen 40 en wil dat graag nog zo houden.
Kakkerige sjaaltjes, pantalons, lak schoentjes![]()
Maar Barbie vind ik het niet echt, bij Barbie denk ik aan meer uitgaanskleding strakke topjes, waarvan ik nog iigbij zou zetten.
Ik vind de foto's die ik gepost heb(op die onderste na dan) niet echt truttig en ouderwets....quote:Op donderdag 29 december 2005 20:17 schreef Maeghan het volgende:
Nog liever breezer of gothic dan dingen waar m'n overgrootmoeder dood nog niet in gevonden wil worden omdat het te truttig en ouderwets is. Ik wil nog niet begraven worden in een wollen ruitjesjas... *brrr*
Bovendien, alsof die wijven hierboven er niet hoerig bijlopen. Alsof een normale vrouw in een oranje pak met een goudkleurige push-up bh over straat zou gaan... =S
Ik probeer plaatjes te vinden van iets leuks, maar het is allemaal zo truttig op het moment.
Er is wel meer, dan alleen dit soort kleding, breezah en gothic...quote:Op donderdag 29 december 2005 20:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Jij loopt liever in kansloze hoeren breezah of gothic kleding?![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:24 schreef Aequalitas het volgende:
Ik vind de foto's die ik gepost heb(op die onderste na dan) niet echt truttig en ouderwets....
Ik vind ze alle 4 niks en truttig, elke keer een sjaaltjequote:Op woensdag 28 december 2005 16:21 schreef Aequalitas het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Second that!quote:Op donderdag 29 december 2005 20:38 schreef Windsurfbart het volgende:
[afbeelding]
kan ik wel waarderen.
Dit vind ik een stuk leuker, wel in andere kleuren, oranje zou ik nooit dragen.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Simpel truitje
[afbeelding]
met een enigszins nette broek eronder
[afbeelding]
en nette schoentjes/laarzen (NIET over de broek heen).
Dat bovenste gedeelte (met linten) heb ik in het zwart, een topje, draag ik met uitgaan.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:37 schreef Maeghan het volgende:
[afbeelding]
Dit zou ik best aantrekken naar een feestje als ik er het figuur voor had.
Nee, de kleur vind ik ook niet zo. Maar goed, ik draag voornamelijk zwart, zwart en zwart, en soms combineer ik dat met zwart. ;-) Nouja, ik overdrijf. Ik draag ook felpaars, felrood, felgroen en aqua. Wit staat me wel en vind ik wel mooi soms, maar het is erg onpraktisch. Zeker wanneer je zo'n smeerpoets bent als ik =P Maar voor de rest vind ik eigenlijk alle kleuren lelijk, dus dat helpt niet. =)quote:Op donderdag 29 december 2005 20:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat bovenste gedeelte (met linten) heb ik in het zwart, een topje, draag ik met uitgaan.
Ik vind deze als jurk niet heel erg mooi, de kleur vind ik wat minder...Maar wel leuk verder.
Alleen wanneer draag je zoiets (als je loopt schiet die rok steeds verder open volgens mij)
Het zonnetje in huisquote:Op donderdag 29 december 2005 20:57 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee, de kleur vind ik ook niet zo. Maar goed, ik draag voornamelijk zwart, zwart en zwart, en soms combineer ik dat met zwart. ;-) Nouja, ik overdrijf. Ik draag ook felpaars, felrood, felgroen en aqua. Wit staat me wel en vind ik wel mooi soms, maar het is erg onpraktisch. Zeker wanneer je zo'n smeerpoets bent als ik =P Maar voor de rest vind ik eigenlijk alle kleuren lelijk, dus dat helpt niet. =)
Truitje is mij té simpel....quote:Op donderdag 29 december 2005 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Simpel truitje
[afbeelding]
met een enigszins nette broek eronder
[afbeelding]
en nette schoentjes/laarzen (NIET over de broek heen).
Ben ik het wel mee eens, maar die andere foto's zijn allemaal te truttig...quote:Op donderdag 29 december 2005 21:19 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Truitje is mij té simpel....
Ik ookquote:Op donderdag 29 december 2005 20:38 schreef Windsurfbart het volgende:
[afbeelding]
kan ik wel waarderen.
of zoiets
[afbeelding]
Ja welke man kan dat niet waarderen. Stijlvolle smaak Bart.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:38 schreef Windsurfbart het volgende:
[afbeelding]
kan ik wel waarderen.
of zoiets
[afbeelding]
De bovenste is nog wel leuk met spijkerbroek eronder...quote:Op donderdag 29 december 2005 20:38 schreef Windsurfbart het volgende:
[afbeelding]
kan ik wel waarderen.
of zoiets
[afbeelding]
De bovenste vind ik nog wel leuk (ben sowieso 'n jeans-freak),maar de onderste weer totaal niet....quote:Op donderdag 29 december 2005 20:38 schreef Windsurfbart het volgende:
[afbeelding]
kan ik wel waarderen.
of zoiets
[afbeelding]
Merk kleding maakt niet uit als het er maar goed uit zietquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:07 schreef Aequalitas het volgende:
Ik heb 'n vraagje,aangezien deze topic "What SHOULD they wear" heet,namelijk:
- Vind je 't belangrijk dat je vriendin merkkleding draagt of maakt je dat totaal niet uit???
veel meisjes/dames met merkkleding zijn ontzettend stijf, dat ik natuurlijk ook weer niets.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:07 schreef Aequalitas het volgende:
- Vind je 't belangrijk dat je vriendin merkkleding draagt of maakt je dat totaal niet uit???
Maakt mij niet uit, als het er maar leuk uitziet en goed en lekker zit.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:07 schreef Aequalitas het volgende:
Ik wil wel eens weten hoe de meeste jongens (meiden tuurlijk ook) hier over denken...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |