abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33446773
Zojuist een boete gekregen van 35 euro wegens 16 KM overschrijding... ik dacht dat ze goedkoper waren in DTSL en waar is de foto?
Anyway... ik zal hem maar gewoon betalen.
pi_33446797
of je laat hem liggen en ze laten het rusten...
pi_33446939
heb ik ook vaker gehoord..maar wat als je daarna ooit in DTSL toevallig aangehouden wordt en men ziet dat er nog iets openstaat...
pi_33447274
Pff 35 euro, voor zo'n overschrijding, niet zeiken joh. gewoon dokken.
pi_33447324
Foto zou ik wel vragen, als aandenken

Maar voor die 35 euro zou ik niet moeilijk doen en gewoon betalen. Mocht je anders een keer in Dld. staande worden gehouden heb je een groter probleem.
pi_33447397
heb al een paar van die briefjes hier liggen, met foto zijn echt goedkoop vergeleken met nederland
pi_33447825
In nederland boete gehad van ¤45 voor 14km te hard. Duitsland is wel goedkoper dus..
Life's not over 'till you die.
pi_33449255
heb je anders zin om in Duitsland voor te gaan komen voor 35 euro...Lekker betalen en vergeten.
pi_33449492
Geloof dat de Duitsers tegenwoordig makkelijker kunnen cashen in Nederland. Denk dat je eigenlijk weinig keus hebt. Betalen dus, scheelt een hoop gezeur.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_33449691
Gewoon emigreren naar Uruguay ofzo.. daar vinden ze je vast niet.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 27 december 2005 @ 20:26:32 #11
111964 Jitse
add goes here
pi_33450796
in belgië had je deze grap minstens 150 euro gekost
or here.. contact me for further information or prices
pi_33451415
Gewoon betalen idd, ik heb ooit eens een parkeerboete gehad in Australie (moest per se met de kont van de auto richting stoep en hij stond met de neus naar de stoep ) ook maar gewoon betaald, geen zin in gezeik.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_33454201
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
Gewoon emigreren naar Uruguay ofzo.. daar vinden ze je vast niet.
Weet je hoeveel Duitsers er na de oorlog naar Uruguay geemigreerd zijn? Ze hebben je juist daar zo gevonden
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_33564831
Ooit ook een boete in Duitsland gehad (met leuke foto) en wilde hem netjes betalen. Bij de bank bleek dat dat destijds aardig wat zou kosten en dus maar laten gaan. Nooit meer wat van gehoord.
pi_33565117
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 20:44 schreef Vava het volgende:
Gewoon betalen idd, ik heb ooit eens een parkeerboete gehad in Australie (moest per se met de kont van de auto richting stoep en hij stond met de neus naar de stoep ) ook maar gewoon betaald, geen zin in gezeik.
Daar moet je ook rekening mee houden in Duitsland.
Daar moet je de auto in de pakeerhaven in de richting van het verkeer parkeren.
Doe je dat dus niet dan krijg je een boete. Heeft mijn tante eens een dikke bekeuring voor gehad.
pi_33576070
Het is wel zo dat er inmiddels verdragen zijn tussen het CJIB en de Duitse CJIB voor het incasseren van boetes (gemaakt in duitsland) in Nederland! Alleen werkt dat op dit moment nog niet al te best, enige wat je vaak krijgt is een beschikking van de regiopolitie die je de boete oplegt.

In Duitsland hebben ze alleen nog wel last van de bewijslast, zij vragen aan jou of je de bestuurder was van het voertuig. Stuur je vervolgens het briefje terug dat je de bestuurder niet was of je reageerd niet dan laten ze het rusten!

Als je echter staande word gehouden in Duitsland moet je direct contant die boete betalen, met daarover eventueel een boete. Mocht je dan niet kunnen betalen mogen ze zelfs je auto in beslag nemen! Dus denk even goed na voordat je bepaald of je het wel of niet wil gaan betalen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')