En zo kan ik wel doorgaan met beteuterde mensenquote:anoniem zegt:
heel erg en VEEEEL te lang en saai
anoniem zegt:
gelukkig was het maar 5¤ vandag
Maar als hij zn bek open deed he, ging die dan wel praten ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:32 schreef the_witch het volgende:
KUT FILM!!!!!
Echt waar, hebt ik net gezien.
3 en een half uur zitten kijken naar een AAP wat niks doen, behalwe af en toe zijn bek open doen.
Heel saai, ik ben bijna aan slaap gevallen.
Maar jij heet dan ook Maikuuul.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:36 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die zoeen gaar topic openen, hoe weet jij nou wat iedereen niet leuk vind ?
De meesten vonden Doom vet gaar, ik vond em wel vet
school ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:48 schreef most_wanted het volgende:
Ik heb hem gezien...
Focking 3,5 uur...![]()
Nouja... gelukkig betaalde school het.
![]()
Wtf gek :/ een school die naar Lollerkong gaat. Hoeveel meisjes hebben daarvoor onder het bureau van de directeur moeten zitten ?quote:
Weet niet...quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf gek :/ een school die naar Lollerkong gaat. Hoeveel meisjes hebben daarvoor onder het bureau van de directeur moeten zitten ?
maar jij vind brommers ook vetquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:36 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die zoeen gaar topic openen, hoe weet jij nou wat iedereen niet leuk vind ?
De meesten vonden Doom vet gaar, ik vond em wel vet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |