abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33446151
Als allereerste even linkjes naar mijn andere opruiming-topics, want mocht je nu interesse hebben in meer dingen, kan ik die samen in een doos stoppen, en bespaart dat verzendkosten!

[TK] Redah's opruiming * (laptop-)geheugen & onderdelen!
[TK] Redah's opruiming * N-Gage QD & iPAQ 3850 PDA!
[TK] Redah's opruiming * Lord of the Rings DVD's + GBA's!

In dit topic: Digitale TV ontvanger & Schotel-tv-set!

Samsung DCB-9401R digitale TV decoder, te gebruiken voor bijvoorbeeld UPC of TVHome. Decoder is een maandje in gebruik geweest, nu mag hij weer weg. Het was

bedoeld voor op een andere kamer, maar daar zitten we dus blijkbaar nooit, we kijken toch samen TV . ALles werkt verder nog prima. Inclusief

afstandsbediening en SCART kabel.

Staat nu al een lange tijd stof te verzamelen, dus nu moet het setje toch echt weg:

1x Triax 80cm schotel
1x Stevige beugel om de schotel op te hangen, inclusief bouten
1x Monoblok DualLNB (ik heb ze nu op Astra/Hotbird gericht)
1x NextWave SUC-2500C+ ontvanger (Nederlands menu, ingebouwde Matrix Reloaded module en 2 vrije CI-slots)
1x Fun4 kaartje, hier kun je de laatste Matrix Reloaded keys opzetten met behulp van de:
1x Infinity USB cardwriter

En om het hele plaatje te kunnen installeren krijg je er nog een satfinder bij ook. Dus, even een paar metertjes coax halen, en gaan met die banaan.

Richtprijzen

Digitale TV ontvanger: EUR 75,-
Schotel-tv-set: EUR 175,-

De digitale TV ontvanger kan verzonden worden, bij de schotel is dit denk ik te duur, dus is afhalen in Heerlen het handigst.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2005 18:18:03 ]
pi_33448050
Welke zenders kun je ontvangen met die schotelset?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33452312
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:15 schreef American_Nightmare het volgende:
vroeg ik me ook al af
pi_33453681
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 19:15 schreef American_Nightmare het volgende:
Hangt er helemaal vanaf welke satellieten je gaat gebruiken, en welke abonnementen je eventueel neemt. Er zijn een boel gratis zenders beschikbaar (buitenlands vooral), met het Fun-kaartje kun je enkele zenders ook open krijgen, maar het beste (en uiteraard, de bedoeling) is om op www.canaldigitaal.nl te kijken, een kaartje aan te schaffen, en vervolgens daarmee TV te kijken
pi_33455674
Maar stel ik zou de codes ergens 'vinden' op internet voor educationele doeleinden, welke zenders kan ik dan ontvangen?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33461909
¤ 45 voor de digitale TV ontvanger!
pi_33470201
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 22:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Maar stel ik zou de codes ergens 'vinden' op internet voor educationele doeleinden, welke zenders kan ik dan ontvangen?
Ik heb de ontvanger al een tijdje niet meer in gebruik, dus ik zou het momenteel niet weten (aanbod verschilt nogal eens... maar een zekere hutsefruts weet hier meer van
pi_33470213
quote:
Op woensdag 28 december 2005 08:11 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
¤ 45 voor de digitale TV ontvanger!
Noted
pi_33650717
en?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')