quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
![]()
Erg goed verzonnen
hahaha
Trouwens, je hebt zoeen lange weg naar belgie he. Daar heb ik nog nooit politie zien staan dus wtf.
Ey trouwens ik doe het gewoon altijd in me taszonder helm door belgie rijden pwnt, en allemaal die gasten daar met helm en maar 25 gaan
![]()
Ach gek, op straat roflen is ook gevaarlijk dusjeh.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:04 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Maikuul je weet wel dat je als nederlander met vuurwerk in je brommer en zonder helm zwaar fout bezig bent? :-)
Nee, gewoon via de dousbergweg die vet lange weg naar belgie. Daar gewoonquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:05 schreef Lexie het volgende:
Ik durf te wedden dat hij in Bosscherveld de grens over sneakt.
Tjah, dat is belgie he. Wel strenger als hier en zo hoort het ook eigenlijk. Tenmisnte, zolang ik niet gesnapt wordquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:07 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Belgische verkeerspolitie![]()
Vorige maand hebben ze m'n brommer nog afgenomen omdat hij 70 reed, ze hebben m'n uitlaat eraf gestolen en hem zo teruggegeven...
Ooit liet 'k 's een vriend die geen rijbewijs had ermee rijden, wordt hij gepakt, krijg ik 500euro voorwaardelijk gedurende 3 jaar...
Die ik nu dus ga kunnen betalen.
Belgische verkeerspolitie![]()
We kunnen aan de grens afspreken, pak jij weed voor me mee, neem ik vuurwerk mee dat jij ziet in je natte dromen. Dan zal je pas écht de man zijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tjah, dat is belgie he. Wel strenger als hier en zo hoort het ook eigenlijk. Tenmisnte, zolang ik niet gesnapt word
Sure dude, een vriend van me kan toch aan wiet komen ( je moet 18 zijn en ik heb het nog nooit gedaan dus ). Ey gek wel flinke rollen meenemen he, maar niet te groot want het moet tussen me benen passenquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:09 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
We kunnen aan de grens afspreken, pak jij weed voor me mee, neem ik vuurwerk mee dat jij ziet in je natte dromen. Dan zal je pas écht de man zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |