abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34504467
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:54 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan?
Ik kom niet verder dan gekloot met losse nummers, zijn er ook plekken waar volledige albums te vinden zijn?
Via http://3voor12.vpro.nl/3v(...)ml?10617791+25784014 wel veel ernaar geluisterd.

Deze cd vond ik aardig, hilarisch tekstgedeelte uit On the Other Side, waar ik om moest lachen was:

I hate them all, I hate them all
I hate myself
For hating them
So drink some more
I'll love them all
I'll drink even more
I'll hate them even more than I did before

Favoriete nummer van mij is 15 Minutes. Dat het nog enigszins rustig begint, en eindigt in een heerlijk geschreeuw. Lijkt me heerlijk dat in de HMH lekker mee te gaan schreeuwen.

Vind "Is This It" vooralsnog het beste wat ze gemaakt hebben.
Maar toch is het goed dat ze dan andere dingen proberen, en zich proberen te ontwikkelen.
Misschien eindigen ze wel als Oasis, verschillende dingen proberen, en uiteindelijk blijken 10 jaar later de klassiekers uit de eerste 2 albums toch het beste te zijn.
Die verandering heeft denk ik ook met de plantenmaatschappij te maken, die probeert de band natuurlijk in de richting te sturen die het meest op levert. Terwijl het eerste album puur door de band gemaakt is. Misschien zit ik er naast in dit geval maar dit zie je wel vaak bij bands.
  zondag 12 februari 2006 @ 12:10:24 #52
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_34993286
Tweede single wordt Heart in a Cage
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_35171690
meldt
na Juicebox te hebben gehoord, gelijk het album gehaald.
Echt geweldig
  zaterdag 18 februari 2006 @ 15:07:38 #54
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_35221864
Voor de mensen met digitale tv (waaronder ik ), volgende week vrijdag de eerste uitzending van de clip van "Heart in a Cage" op MTV2.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_35517216
Ik vind het album helemaal geweldig!
Er zit meer variatie in de songs, en alles klinkt een hoop helderder (maar toch niet 'afgeborstelder') dan op de vorige 2 albums (vooral de stem van Casablancas!).
Vooral de 'tweede helft' vd plaat blew me away: electricityscape, killing lies, fear of sleep, evening sun, ize of the world: allemaal mokerslagen van songs! Klinken allemaal even catchy, maar toch op een bepaalde manier melancholisch, prachtig gezongen (zagerig ),..
Enige kleine minpuntje is dat de plaat 3 songs te lang duurt: on the other site, ask me anything en red light hadden voor mijn part in de prullenbak gemogen.

De Plaat van het Jaar! (tot nu toe, want de nieuwe Peppers komt er nog aan )
pi_35518035
Ik vind Red Light nou juist een van de hoogtepunten van het album, hoort bij beste wat Casablancas heeft geschreven.
pi_35619217
Red Light is idd echt sjiek.
kaasboer
pi_35626568
alleen Ask Me Anything en 15 Minutes zijn minder
zo sloom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')