abonnement Unibet Coolblue
pi_33442358
Dido en Roel in Rotterdam



Het AD interview van Roel en Dido

Na 121 dagen in het Big Brother-huis wordt Roel Dietvorst nog steeds in de gaten gehouden. Bij het interview schuift een medewerker van Endemol aan.

,,De deelnemers mogen doen en laten wat ze willen. Zolang ze het ons maar zeggen.'' Ook Dido van Kuijk, Roels Big Brother-liefde, drinkt haar koffieverkeerd in het Westerpaviljoen. Ze was donderdagavond bij de finale en toog 's nachts naar Rotterdam waar Roels thuiskomst, ondanks de tweede plaats, uitbundig werd gevierd in het Bootleg DJ Café.

Roel heeft er nooit moeite mee gehad dat hij 24 uur per dag gevolgd werd door de camera's. ,,Ik ben het huis binnengestapt en had binnen twintig minuten schijt aan de camera's. Er hangen er zoveel en ook achter de spiegels zitten cameramensen. Als je 's avonds afgezonderd zit, met iemand te praten, dan hoor je de camera's inzoomen. Dat is wel freaky. Maar mij kan het niet schelen dat ze zien dat ik in mijn neus peuter of een scheet laat.''

En zo kon het gebeuren dat de honderdduizenden kijkers via televisie en internet konden zien Roel zich op het toilet opsloot om te masturberen. ,,Ik ben niet iemand die daar ingewikkeld over doet. De rest doet het in bed. Dat vind ik vies en doe het gewoon op het toilet. Wc-papiertje en klaar. Je moet het toch kwijt, anders word je gek.''

Dido was wat gereserveerder. ,,Je weet ook dat je oma meekijkt.'' Dus werd in het huis de liefde niet bedreven en douchte ze in een bikinibroekje, maar ze kon ziet voorkomen dat enkele viespeuken hun kans schoon zagen. ,,Op internet staan naaktfoto's. Dat vind ik echt vervelend.''

Roels voornaamste frustratie was het gemis van muziek. De techno-dj uit Rotterdam had weinig op met de 'Bart Smit-house' van zijn medebewoners. ,,Bij feestjes in het huis was het vooral Frans Bauer wat de klok sloeg. Daar heb ik niet zoveel mee. Af en toe flipte ik echt. Geen muziek, geen vrienden, geen nieuws. Dat gaat echt aan je vreten.''

Roel leefde zijn leven even in een badjas. ,,Soms was het net een kuuroord, alsof het elke dag zondag was. Het is een soort reflex om je badjas aan te houden.'' Na 121 dagen van afzondering weet Roel nog niets van WK-lotingen of Schiedammer parkmoorden. Dido: ,,Op een gegeven moment stonden we in de tuin, hoorden we de brandweer. Ik zei nog tegen Roel: ik hoop niet dat er een vliegtuig is neergestort. Was het die brand in het uitzetcentrum.''

Ook bleef hij verstoken van nieuws van het thuisfront. Zijn moeder belandde na een ongeluk tijdelijk in een rolstoel. ,,Mijn ouders waren op weg naar een live-uitzending. Ondanks de airbags vlogen ze door de voorruit. Ik hoorde het pas later, maar je wilt haar helpen of bijstaan. M'n moeder zat in een rolstoel uren achter het internet. Zo heb ik toch voor entertainment kunnen zorgen.''

Het afgezonderde leven werd pas echt zwaar voor Roel toen Dido, twee weken voor het einde, uit het huis vertrok. ,,Door Dido heb ik eigenlijk een makkelijke tijd gehad. Toen ze weg was, heb ik mij het leplazerus verveeld. Ik heb niet echt veel raakvlakken met die andere bewoners.''

Roel, kraker en techno dj, zag het als voordeel dat hij Dido uit Heemstede in 'beschermde omgeving' tegen het lijf liep. ,,Nooit gedacht dat ik met een kraker in zee zou gaan,'' merkt Dido dan ook op. Roel: ,,Het gaf mij juist veel zekerheid over mijn gevoel. We moeten de komende tijd zien hoe de ontmoeting met elkaars omgeving uitpakt.''
pi_33442396
Leuk
  dinsdag 27 december 2005 @ 16:20:33 #3
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_33442528
Zeker leuk, alleen hebben ze nu iets???
pi_33443400
Nee, dat niet
  dinsdag 27 december 2005 @ 16:46:32 #5
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_33443446
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 16:45 schreef kodama het volgende:
Nee, dat niet
Hoe weet je dat?
pi_33443555
eh dat gok ik
pi_33443827
Leuk dat je hier even heb gepost
pi_33443895
ik ben ook leuk
  dinsdag 27 december 2005 @ 17:03:02 #9
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_33443978
quote:
,,Op internet staan naaktfoto's. Dat vind ik echt vervelend.''
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_33448508
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 17:03 schreef Falco het volgende:

[..]

Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_33453009
Dido zei tijdens live uitzending dat het "aan" was....
pi_33532279
Hallo lieve Danie en Maggie,
Allereerst: wat ontzettend leuk en lief wat jullie gedaan hebben! Als je het huis uit komt, komt er veel op je af, waaronder ook negatieve dingen. Het feit dat jullie zoveel gedaan hebben en achter me gestaan hebben doet me daarom erg goed!!! Verder wil ik iedereen bedanken die op mij gestemd heeft en iedereen die een mailtje gestuurd heeft om me een beetje te steunen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb ze bijna allemaal gelezen en vond het echt geweldig!

Ik ben wel een beetje geschrokken van de intensiteit waarmee mensen BB gevolgd hebben. Ik was me totaal niet bewust van de grote rol van het internet, het was een beetje een shock toen ik erachterkwam hoe precies en nauwgezet alles gevolgd werd. soms wil ik dingen vertellen, maar iedereen weet het allemaal al, das best griezelig af en toe.

Ik vind het erg lief van de mensen dat ze zo meegeleeft hebben tijdens de finale. Voor mij was de finale echter minder dramatisch dan de meeste mensen denken. Ik had nooit tegen mezelf gezegd dat ik waarschijnlijk wel zou winnen en me daar dus ook niet op ingesteld. Ik had al verwacht dat BB iets gruwelijks van plan was en was daar gelukkig goed op voorbereid. Daardoor heb ik zo koel kunnen reageren. En zo'n ontvangst in de studio is eigenlijk ook niet echt iets voor mij, daar krijg ik teveel plankenkoorts van ofzoiets.
Toen ik het huis uitkwam moest ik rennen door de gang naar de zaal en werd aan mijn arm meegesleurd. Toen zag ik ineens Dido staan, ze mocht me eigenlijk gaan halen. Ik rukte me los en greep Dido vast. Ik wilde maar 1 ding weten, heb je me gemist???? Ze zei, je moest eens weten man!!! Ik vond het een hel zonder jou en ben verschrikkelijk gek op je! Toen ik dat hoorde viel er een behoorlijke last van mijn schouders af! Toen werd ik meteen weer meegetrokken naar de studio. Daar zag ik meteen al mijn vrienden, broers, ouders en..... wonderbaarlijk genoeg FANS!!! haha Ik heb een hele leuke avond gehad en heb maar weinig meegekregen van het zure gevoel...Na het eind feest zijn we helemaal losgegaan in rotterdam.

Tussen Dido en mij is het echt super. Ik ben heel erg gek op die meid! Ze heeft een enorm hart, dat precies op de goede plek zit. We kunnen erg goed praten met elkaar.

Plannen: Afstuderen in januari, nieuwe plaat in februari, korte vakantie, baan zoeken... Volgende week: Live optreden in waterfront ( 010elektronics) met Data Leak, 6 januari. Let wel....erg vage muziek...hehe!

Nogmaals bedankt!!!!!!! allemaal!!! We houden elkaar op de hoogte... Groeten van Roel
  vrijdag 30 december 2005 @ 11:00:17 #13
104871 remlof
Europees federalist
pi_33537557
leuk stukkie van roel
  vrijdag 30 december 2005 @ 14:33:47 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_33540212
Leuk artikol!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')