Gharibquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:39 schreef Snaptnix het volgende:
Wie weet een stad aan de Rode Zee, bestaande uit 2 lettergrepen?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:59 schreef cuall het volgende:
2=del
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Snaptnix op 27-12-2005 21:19:23 ]Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
Ben ik al geweest, was de eerste pagina die ik raadpleegde. Maar toch bedanktquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:01 schreef melke het volgende:
Check eens http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofdpagina
Ada=vrouwennaamquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Dat vermoeden had ik ook ja, Da+del
ok maakt dan dus...
Op elk cijfer staat een lettergreep die telkens twee aan twee woorden vormen
1+4 is een voornaam door een Hollandse vrouw in den 1+2 gedragen. 1+3 noemt een stad bij de Rode Zee waar vast ook de 4+2 groeit. 4+3 betekenen meer dan woorden.
1=
2= del(?)
3= den(?)
4= da(?)
Vul in vijf woorden: 1+4_1+2_1+3_4+2_4+3
4+3 zou volgens mij moeten zijn "Da+den" betekenen meer dan woorden, zou eventueel ook "beel+den" kunnen zijn, maar een vrouwennaam einigend op beel, kan ik me al helemaal niets bij voorstellen
4+2 dadel
Verder redenerend zou 1 A kunnen zijn, 1+2, maakt dan adel
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:05 schreef Peter6000 het volgende:
Brenda, de vriendin van Joost, hoe kan het ook anders
Nee hoor, de oplossing die ik net had was correctquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Brenden= geen plaats bij de rode zee
Laat je ons nu in de steekquote:
Ik kom nog af en toe even posten, en ik drink lekker een glaasje mee snaptnix.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:33 schreef Snaptnix het volgende:
Nog een wijntje snaptnix.
- ja lekker wel
* Snaptnix pakt een wijntje voor snaptnix
Gezellig hier met al m'n vriendjes![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:36 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik kom nog af en toe even posten, en ik drink lekker een glaasje mee snaptnix.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:17 schreef Snaptnix het volgende:
Wat een stilte hier nog steeds...........
Hoi hoi...... Komt allemaal door dat raar spelletje van je, nu zit ik vast inquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:17 schreef Snaptnix het volgende:
Wat een stilte hier nog steeds...........
denk inderdaad dat iedereen daar zit. Blijft stil hierquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:26 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi...... Komt allemaal door dat raar spelletje van je, nu zit ik vast inhut 1
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:26 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi...... Komt allemaal door dat raar spelletje van je, nu zit ik vast inhut 1
![]()
Zitten we toch gezellig samen in die hutquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:29 schreef M-en-A het volgende:
[..]
denk inderdaad dat iedereen daar zit. Blijft stil hier![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:31 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Zitten we toch gezellig samen in die hut![]()
Als ik wist hoe ik A-en-M uit die hut 1 kan duwen kan ik je over een maandje misschien helpen uit hut 11 te komenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sorry
![]()
Maar het is echt wel leuk hoor, altijd fijn als je weer een raadsel hebt opgelost. ZIt ook weer vast in hut 11![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |