Tot later, veel plezier FBquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:52 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ff douchen nu en daarna de film kijken op SBS6... tot later vanavond allemaal
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Eitjes bakken kan ik wel hoor, overzichtelijk, is maar 1 pan
![]()
..wel ff gesoeptquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aaahhhhh das lief, jij mag er ook prima zijn![]()
Die foto heb ik via google gevonden... toen ik op hotelkamer zocht...
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wie durft jou er nu zomaar af te mikken. Weten ze niet wie je bent ofzo, stelletje sufferds![]()
Ja doei, lekker dier ben jijquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:57 schreef demins het volgende:
[..]
Eitje kan ook in de magnetron, echt een wereldtip, die je meteen even moet uitproberen!
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja doei, lekker dier ben jij![]()
Ik wilde een gebakken ei en niet een exploderend ei.
Ik kan dan wel niet koken, maar ben niet achterlijk hoor
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:00 schreef PH52 het volgende:
Hoi piepels. Leuke foto bij de kerstbooom Cuall. Allemaal blauwe ballen ?![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:00 schreef PH52 het volgende:
Hoi piepels. Leuke foto bij de kerstbooom Cuall. Allemaal blauwe ballen ?![]()
Ik lurk wat af, niet normaal. Ik zag dat we een nieuwe notaris hebben ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai PH
![]()
Ja, dit jaar een blauwe boomIk heb ieder jaar een andere kleur.
Je had het toch over mijn kerstboom hé?
Jij leest de vorige topics dus ook![]()
Ja, maar ze is nogal onervaren, dus ik hou maar een oogje in het zeilquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik lurk wat af, niet normaal. Ik zag dat we een nieuwe notaris hebben ?
Ik mag het toch wel proberen... ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja doei, lekker dier ben jij![]()
Ik wilde een gebakken ei en niet een exploderend ei.
Ik kan dan wel niet koken, maar ben niet achterlijk hoor
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, maar ze is nogal onervaren, dus ik hou maar een oogje in het zeil![]()
Tot laterquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:25 schreef cuall het volgende:
Ik ga even mijn dochter haar haren verven, tot later![]()
Dag Cuallquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:25 schreef cuall het volgende:
Ik ga even mijn dochter haar haren verven, tot later![]()
Tot nu. Wat een ietwat merkwaardige mededeling. Tot nu. Tot hier kan ik me wat bij voorstellen, dan ben je het zat. Tot nu is een soort van statement in de tijd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:34 schreef melke het volgende:
Tot nu!
Ja tot later is als je iemand later spreekt. Tot nu als je iemand nu spreekt. Ik ben er net, dus ipv tot later schreef ik tot nuquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:36 schreef PH52 het volgende:
[..]
Tot nu. Wat een ietwat merkwaardige mededeling. Tot nu. Tot hier kan ik me wat bij voorstellen, dan ben je het zat. Tot nu is een soort van statement in de tijd.![]()
![]()
Petra?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:39 schreef Snaptnix het volgende:
Wie weet een stad aan de Rode Zee, bestaande uit 2 lettergrepen?
Toch kleeft aan de onderneming nog een groot voorbehoud. Het is namelijk de vraag of er een maatschappij wordt gevonden die Roda voor deze toch niet geheel ongevaarlijke reis wil verzekeren. Voor geheel Israel geldt immers een negatief reisadvies met uitzondering van Eilat, de meest zuidelijke stad aan de Rode Zee, waar echter geen voetbalvelden zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:39 schreef Snaptnix het volgende:
Wie weet een stad aan de Rode Zee, bestaande uit 2 lettergrepen?
Nee, ik denk dat het op den moet eindigen, kan er alleen niets meee vinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Snaptnix op 27-12-2005 21:18:25 ]Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |