Nou heeequote:Op dinsdag 27 december 2005 22:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Jullie spelen al met 2-en das nie eerlijk![]()

Beertje zit ook al vast in hut 11, jij hebt dus ook gezelschap in je hutjequote:Op dinsdag 27 december 2005 22:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Jullie spelen al met 2-en das nie eerlijk![]()

quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:32 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als ik wist hoe ik A-en-M uit die hut 1 kan duwen kan ik je over een maandje misschien helpen uit hut 11 te komen![]()

Ja weet 't, zitten alletwee met stomheid geslagen naar beeldscherm te starenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:36 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Beertje zit ook al vast in hut 11, jij hebt dus ook gezelschap in je hutje![]()

Klopt.... maar ja zie nou maar is een woord te vinden waar je de andere woorden ook mee kan vullenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Over een maandje zegt ie dan![]()
Hut 1 is die met dat rijmpje met cijfers waar letters ingevuld moeten worden toch?

quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:40 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Klopt.... maar ja zie nou maar is een woord te vinden waar je de andere woorden ook mee kan vullen![]()

Tuurlijk welquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Je zit toch niet te vissen naar een hint zeker![]()

Komt ie dan....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.

quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Komt ie dan....![]() Josti flipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Josti flipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]() Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.

Hoi hoi....... ik deed een poging, maar het word helemaal niks.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:01 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal
Jullie zijn druk bezig met één of ander spel zie ik

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.

Aaaahhhh zonde... heeft Snaptnix je leggen dus?quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:02 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi....... ik deed een poging, maar het word helemaal niks.

Jawel, tuurlijk wel. Even doorzetten. Kwestie van doorkrijgen hoe Jan denktquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:02 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hoi hoi....... ik deed een poging, maar het word helemaal niks.

Nou het is inderdaad meerquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aaaahhhh zonde... heeft Snaptnix je leggen dus?![]()

6000 puntenquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jawel, tuurlijk wel. Even doorzetten. Kwestie van doorkrijgen hoe Jan denkt![]()

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()

quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:15 schreef cuall het volgende:Oke heel verstandig, slaap lekker, en succes morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]() Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.

quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:15 schreef cuall het volgende:Truste en beterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Om je zieke lijf niet verder te vermoeien zal ik het niet in een spoilertje zetten![]()
Slaap lekker![]()
![]()
![]()
![]() Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.

quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:15 schreef cuall het volgende:Trusten, en hopelijk knap je snel weer opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]() Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel

quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:22 schreef soylent het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo dus
![]() Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel

Goedenavond Muertequote:Op dinsdag 27 december 2005 23:27 schreef Muerte het volgende:
Goedenavond allemaal.
Vandaag een artikel over Roel in de Metro.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:27 schreef Muerte het volgende:
Goedenavond allemaal.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Heb ik gezien, maar ik vond het hier in de SC ook wel op zijn plaats, dat van mij is tenslotte gecapped en geen copy / paste.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Goedenavond Muerte![]()
Leuk stukkie ja, maar staat ook al ergens anders op het forum.![]()

Vind die van jou ook veel beter hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:47 schreef Muerte het volgende:
[..]
Heb ik gezien, maar ik vond het hier in de SC ook wel op zijn plaats, dat van mij is tenslotte gecapped en geen copy / paste.![]()
(sorry had het niet gezien)

Ik was er eerder vanavond ook ff, dan is het echt rustig. Lijkt haast wel dat het hier levendig word na half 12 's avondsquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:49 schreef odie22 het volgende:
Wat gezellig dat iedereen er nog steeds elke avond![]()

quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:49 schreef odie22 het volgende:

Fan is een erg groot woord, maar heeft wel een aantal mooie nummers.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:52 schreef odie22 het volgende:
Is hier iemand fan van Robbie Williams ?

Ha Muerte... Ja, ik had het al gelezen in een ander topic. Roel krijgt meer aandacht van de media dan Joost volgens mij... ben hem nog nergens tegen gekomen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:27 schreef Muerte het volgende:
Goedenavond allemaal.
-artikel-

quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Muerte... Ja, ik had het al gelezen in een ander topic. Roel krijgt meer aandacht van de media dan Joost volgens mij... ben hem nog nergens tegen gekomen.
BEW trouwens

Tijd om daar wat aan te gaan doen dan...quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:40 schreef melke het volgende:
Het forum is aan het doodbloeden...

Ja... was spannend... met Robert de Niro...quote:

Tuurlijk... we moeten het forum levend houden... anders gaan de mods net als Melke denken... en dat moeten we niet hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:49 schreef odie22 het volgende:

Ik ben geen fan... maar zou er wel heen gaan ja. Toch een hele show appart. Zag hem bij Paul de Leeuw zaterdag... en is toch wel een echte entertainer hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:56 schreef odie22 het volgende:
Ik dacht dat al zijn concerten waren uitverkocht , maar als ik bij ticketservice kijk , zijn ze nog te bestellen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |