Aah ja, weet nog niet of ik dat ga kijken. Ligt aan de bewoners. Kelly zit er in, vreselijk....!!!quote:
Cuall zei dat ik foeilelijk wasquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:41 schreef I_doubt het volgende:
[..]
oh oh Foreverblue
Hoe komt dat zo???
Je research zou beter kunnen, wipkip!quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:04 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En allemaal kregen ze triomfbogen en werden ze jubelend op de schouders rondgedragen ter meerdere glorie, want zij hadden de kracht om demins netjes onderuit te schoffelen.
Lang leve de mensen met groene vingers: want zij kunnen schoffelen![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Cuall zei dat ik foeilelijk was![]()
demins eean van de winnaars van de allereerste user servivalspel . Wat een finale was het hequote:Op dinsdag 27 december 2005 19:19 schreef demins het volgende:
[..]
Je research zou beter kunnen, wipkip!![]()
Pareltjeeeequote:Op dinsdag 27 december 2005 19:29 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo allemaal
valt hier nog wat te beleven
![]()
Ik vind het enigszins ongepast om jou zou publiekelijk aan de schandpaal te nagelen, daarom heb ik de rest maar achterwege gelaten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:19 schreef demins het volgende:
[..]
Je research zou beter kunnen, wipkip!![]()
Hee! FBquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltjeeee
Nee, weinig merk ik. Het word echt tijd dat er weer wat gaat gebeuren waarover we kunnen gaan praten.
En dat gaat meedoen met het servival spel!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:37 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik vind het enigszins ongepast om jou zou publiekelijk aan de schandpaal te nagelen
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:50 schreef demins het volgende:
[..]
En, wat ga je vanavond weer eens ontdooien?![]()
Geeft niet hoor... het is hier nu inderdaad soms een SLOW chatquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:40 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hee! FBsorry voor de late reactie
![]()
zat even te kletsen op msn, en mail te lezen
En ik maak zat mee hoor op een dag![]()
Ik sta elke dag meer versteld van je Cuallquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:43 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Lekker boterhammetje met sla, paprika ham...............en jawel een gebakken eitje![]()
Knap hé![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Cuall zei dat ik foeilelijk was![]()
Of ze bedoelde de cap van de hotelkamer... dat kan ook natuurlijk
Superrrrrrrquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:43 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Lekker boterhammetje met sla, paprika ham...............en jawel een gebakken eitje![]()
Knap hé![]()
Aaahhhhh das lief, jij mag er ook prima zijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:46 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
FB, jou vind ik een beauty![]()
Die slaapkamer, hebben ze vast kado gekregen van Beter Bed, geen mens wil daar toch in slapen![]()
Ik verveel me nooitquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geeft niet hoor... het is hier nu inderdaad soms een SLOW chat
Zozo... jij verveeld je niet dusAls je wilt mag je dat best vertellen... misschien is het wel reuze spannend
![]()
Jouw leven is als een film met veel SM erinquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:49 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik verveel me nooiten het zoooo spannend, dat wil je niet weten
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Knip
Ik heb ff mijn volledige datum erbij gezet (ik kon mijn paspoort niet zo snel vinden)
Whahaha, natuurlijk je moet zelf die SM momenten maken toch,quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jouw leven is als een film met veel SM erin![]()
(Spannende Momenten)
Tot later bye byequote:Op dinsdag 27 december 2005 19:52 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ff douchen nu en daarna de film kijken op SBS6... tot later vanavond allemaal
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Superrrrrrr![]()
cuall roeleert de pan uit![]()
Wie durft jou er nu zomaar af te mikken. Weten ze niet wie je bent ofzo, stelletje sufferdsquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:52 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik was net ook zo maar Fok uit gegooid
Ik kreeg eerst te horen dat ik geer reactie mocht plaatsen
Ik verdacht i_doubt gelijk al van allerlei dubieuze praktijken
![]()
Moest weer inloggen![]()
Achterlijk gedoe zeg, ben toch een vaste bezoeker hier, mij zo maar zonder reden eruit gooien
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |