Ik hoop voor ze dat het een gemis is van heel BB, en niet enkel van Lieskequote:Op woensdag 28 december 2005 00:52 schreef melke het volgende:
[..]
Hoe zal het me onze verliefde kijkers zijn? Zwart gat denk ik..
quote:Op woensdag 28 december 2005 00:54 schreef demins het volgende:
Het servivalbal is geopend door doka.
Demins gaat dromen van ChantalC!![]()
![]()
![]()
Handjes boven de dekens, he!quote:Op woensdag 28 december 2005 00:54 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
Droom lekker Deminsquote:Op woensdag 28 december 2005 00:54 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
Sweet dreams en met een heerlijk gevoel weer wakker worden morgen.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:54 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
Aleen maar losers dit jaarquote:Op woensdag 28 december 2005 00:57 schreef Rekkie. het volgende:
Wie heeft bigbrother gewonnen?
Joostquote:Op woensdag 28 december 2005 00:57 schreef Rekkie. het volgende:
Lieske, Roel en Ingridquote:Op woensdag 28 december 2005 00:57 schreef Rekkie. het volgende:
In de krantenbak????quote:Op woensdag 28 december 2005 00:59 schreef melke het volgende:
Weet iemand hier waar ik ergens de BB magazines kan vinden?
Hoi M-en-A, A-en-M, Eend, melke en iedereenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:59 schreef M-en-A het volgende:
Doka, PC eend![]()
![]()
![]()
Welkom in de kamer van de BB-missende mede-lotgenoten.Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het nog erger zou vinden om jullie (en de anderen) te missen dan BB
![]()
Maar aan de andere kant, als we BB niet hoefde te missen hoefde we die andere ook niet te missenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:59 schreef M-en-A het volgende:
Doka, PC eend![]()
![]()
![]()
Welkom in de kamer van de BB-missende mede-lotgenoten.Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het nog erger zou vinden om jullie (en de anderen) te missen dan BB
![]()
Daar moet ik je ook helemaal gelijk in geven.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, als we BB niet hoefde te missen hoefde we die andere ook niet te missen
quote:Op woensdag 28 december 2005 01:03 schreef White_Pearl het volgende:
Kom even binnen geslopenen zeg Hallo
iedereen
![]()
kon het niet laten![]()
Hoi hoi, je mag het ook niet latenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:03 schreef White_Pearl het volgende:
Kom even binnen geslopenen zeg Hallo
iedereen
![]()
kon het niet laten![]()
Daar moet ik je ook weer helemaal gelijk in geven, maar wie zet er even z'n webcam aan zodat we kunnen streamenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:02 schreef doka het volgende:
[..]
Hoi M-en-A, A-en-M, Eend, melke en iedereen![]()
En inderdaad, wat nou BB? We hebben elkaar![]()
![]()
Mooi gezegdquote:Op woensdag 28 december 2005 01:02 schreef doka het volgende:
[..]
Hoi M-en-A, A-en-M, Eend, melke en iedereen![]()
En inderdaad, wat nou BB? We hebben elkaar![]()
![]()
Hoiquote:Op woensdag 28 december 2005 01:06 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi iedereen, ik ben net thuis dacht nog even spieken hoor
en nee ik ga dat ook zeker niet laten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |