Zwolle?!quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:24 schreef Andyvie het volgende:
Ben ik donderdagmorgen zo maar ineens te vinden in Zwolle. Ben ik nog nooit nog maar een keer geweest
@CDP: seizoen 1 van Veronica Mars is afIk had alleen niet door dat het de laatste van het seizoen was, dus heb nog helemaal geen voorraad van seizoen 2
*download*
Nou, hier wel. En ik moet weer helemaal wennen hink-stap-sprong door een huis te moeten.quote:
matthias reimquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:29 schreef Just-Dennis het volgende:
Verdammt ich lieb' dich
Haha leuk he zulke liedjesquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
matthias reimcoole herinneringen aan die plat
Nouquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:44 schreef Markie-Mark het volgende:
Kom je hier even niet....is Just-Dennis terug
Even noemt 'ie datquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:44 schreef Markie-Mark het volgende:
Kom je hier even niet....is Just-Dennis terug
Wellesquote:
Sissy Shizzlequote:Op dinsdag 27 december 2005 19:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welles
*in dikke wollen coltrui zit*
Aanstellerietes!quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welles
*in dikke wollen coltrui zit*
huh...volgens mij zei ik niks negatiefs hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:46 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nou
ik wil wel weer weggaan hoor![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:48 schreef Cairon het volgende:
wie is Just-Dennis?
Weet ikquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:49 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
huh...volgens mij zei ik niks negatiefs hoor
Neuh, ik ga gezellig even het hoofdgebouw van Menzis met een bliksembezoek vereren, om 's middags weer terug te zijn in Wag. om weer eens een cursus te volgen. Het zal dus vooral duf zijn.quote:
Ik weet van niks!quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja kom op vertel.. waarom die.. was je berucht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |