Wat fout... op het eind, alles ingestudeerd! Om je dood te lachen. En ik hoop dat die ene gozer op kleintjes valt...quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:05 schreef wizarddragon het volgende:
In "date my mom" op rtl5 een homo cheerleader op zoek
Navond nog
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat fout... op het eind, alles ingestudeerd! Om je dood te lachen. En ik hoop dat die ene gozer op kleintjes valt...
Kweet niet. Tis met Cameron Diazquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
is In Her Shoes wat?
Cam is best leuk vinnik...beter dan Reese in Just Like Heaven mag k hopenquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kweet niet. Tis met Cameron Diaztoch?
Cam tref ik voornamelijk aan in die rollen van stereotype blonde (naieve) tuthola. Zal waarschijnlijk in de film "In Her Shoes" ook wel zijn. Reese W's film ken ik nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Cam is best leuk vinnik...beter dan Reese in Just Like Heaven mag k hopen![]()
Hij zo, shit, ik had die tattoomoeder moeten kiezen...quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..].. Zijn gezicht toen hij jongen nummer 3 zag
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:24 schreef Andyvie het volgende:
Ben ik donderdagmorgen zo maar ineens te vinden in Zwolle. Ben ik nog nooit geweest
@CDP: seizoen 1 van Veronica Mars is afIk had alleen niet door dat het de laatste van het seizoen was, dus heb nog helemaal geen voorraad van seizoen 2
*download*
*springt mee in polonaise*quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:27 schreef Just-Dennis het volgende:
Tralala
tis een goeie serie, dat moet wel als ik er 6 afleveringen van op een dag zit te kijkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat vond je ervan?
Had je het goede vermoeden over de dader van Lily?
Zet t ff in spoilertags..voor diegene die het nog (MOETEN!) willen zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
que?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:29 schreef Just-Dennis het volgende:
Verdammt ich lieb' dich
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:30 schreef Andyvie het volgende:
[..]
tis een goeie serie, dat moet wel als ik er 6 afleveringen van op een dag zit te kijken
Het 2e seizoen vind ik beter..sommige mensen missen een beetje de harde Veronica in sommige scenes maar dat komt nog wel denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
ahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |