Hee, dat klinkt best interessant (hoewel een beetje voorspelbaar, natuurlijk wordt ze gediscrimineerd en natuurlijk heeft dat topmodel minder succes als ze lelijk is). Is dat op TV of heb je dat ergens vandaan geplukt?quote:
ik keek het op Living TV 1 (Engels kanaal) maar je kan t vast ergens vandaan plukkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hee, dat klinkt best interessant (hoewel een beetje voorspelbaar, natuurlijk wordt ze gediscrimineerd en natuurlijk heeft dat topmodel minder succes als ze lelijk is). Is dat op TV of heb je dat ergens vandaan geplukt?
Niet precies wat ik in gedachte had als omschrijving, maar als je de kans krijgt, zou ik er wat vaker op uit trekken, ja...quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lasagna i/d magno....kop thee dr bij, dekentje, en de Everybody loves Raymond marathon...![]()
Wat een levensloze hoer ben k ook
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lasagna i/d magno....kop thee dr bij, dekentje, en de Everybody loves Raymond marathon...![]()
Wat een levensloze hoer ben k ook
morgenavond naar de film en wie weet vanavond ook welquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:51 schreef tech het volgende:
[..]
Niet precies wat ik in gedachte had als omschrijving, maar als je de kans krijgt, zou ik er wat vaker op uit trekken, ja...
en Paris & Nicole op dit momentquote:
Oeh.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
en Paris & Nicole op dit moment
Ja die homoseksuele cheerleader is welquote:
Hm, jammer. Ik wou het wel zien.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja die homoseksuele cheerleader is wel, alleen ze kiezen wel verwijfde freakshows met schattige moeders voor hem uit
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |