Wacht, we doen het zo.quote:
Doe 'm de groetenquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:58 schreef Stroekie het volgende:
En TheaterMama has left de bus and is on his way![]()
EN we gaan verder:quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:58 schreef TehRockstar het volgende:
duh
kronnie-kuls
ov
nar-nie-jaah
Die blonde.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EN we gaan verder:
Duh
Laaj-un
de
witsj
en
duh
wor-droop
Ja da zie ik nu pasquote:
Heb je de chorizo's? En de zongedroogde tomaatjes?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja da zie ik nu pas
en hij zit nu alweer in de bus verder op weg naar huis![]()
Zeg zulke dingen dan ook eerder, dan kan ik er rekening mee houden![]()
Was een leeg krat hoor, het ventje was niet mans genoeg om een volle op te kunnen tillen....de loser.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:08 schreef Burner82 het volgende:
Een agressieve Amsterdammer heeft vanochtend van drie hoog een krat bier naar twee agenten gegooid. De agenten wisten het krat te ontwijken, maar moesten even later alsnog pepperspray gebruiken toen de man naar beneden kwam. Dat heeft de politie Amsterdam-Amstelland gemeld
levenslang geven voor verspilling van goddelijk vocht![]()
![]()
![]()
misschien duurde het allemaal zo lang, omdat ie eerst de flesjes leeg wilde drinkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Was een leeg krat hoor, het ventje was niet mans genoeg om een volle op te kunnen tillen....de loser.![]()
Checkquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je de chorizo's? En de zongedroogde tomaatjes?
En lief he, dat je schapenkaas van me mocht, en geitenkaas
En heb je ook de olijfjes en de sweet peppers?
Heb je mama zelf ook gezien of had ze 't bij de receptie gedropt?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Check
present
heb alles toch maar even over gezet in afsluitbare bakjes van de afhaal chinees, want ik ben weer niet voorizichtig genoeg met die dingen en voor je het weet loop de olie d'r weer tussenuit![]()
Dat JIJ er niks aan vond wil nog niet zeggen dat ie overhyped isquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:28 schreef wonderer het volgende:
Mystic River is trouwens overhyped, ik vond er weinig aan.
Nee persoonlijk natuurlijk,quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je mama zelf ook gezien of had ze 't bij de receptie gedropt?
Ik vond het wel een goeie film hoor, maar nogal voorspelbaar en die relatie tussen die drie jongetjes aan het begin en de drie volwassenen later kreeg veel te veel aandacht in de media, want dat heeft er later weinig meer mee te maken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat JIJ er niks aan vond wil nog niet zeggen dat ie overhyped is
Heel veel mensen vinden hem geweldig
(ik heb 'm nog niet gezien trouwens)
quote:Witness Tyra’s extreme transformation, as she goes undercover as a 350-pound woman to see if people will treat her differently. She also speaks with overweight women who deal with weight-related discrimination every day and goes on three blind dates to see how the men will react. Plus, “Top Model” Brittany goes undercover to learn what life would be like without her glamorous looks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |