Inderdaadquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:20 schreef Relneger18 het volgende:
tis een fucking koelkastmagneet in goudkleurig plastic....gisteren nog op tell sell gezien...en de dikke zeug met haar exquisite tegenargumenten dat dat ding wel werkt..."PLUSSSSSSSSS en MINNNNNN" .... stervendehoerekankerzeug met d'r koelkastmagneetje,
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:23 schreef Dirktator het volgende:
Maikuuul, mede dankzij deze OP ben jij uitverkozen tot prins van de Geestelijk Gehandicapte Carnavals Vereniging "De Oelewappers"! Proficiat gek!
Vanaf hier vroeg ik me al af of het niet in ONZ hoordequote:Op dinsdag 27 december 2005 13:17 schreef Maikuuul het volgende:
OMGik was toensjus aant werken in de C1000.
Ik heb nog geen woord gezegd wat over me brommer ging.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:32 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Vanaf hier vroeg ik me al af of het niet in ONZ hoorde
Maaikuuuul; wanneer tyf je nou eens op met die josti-approved snorfietsje van je
"dat snorfietsje", niet "die snorfietsje".quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:32 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Vanaf hier vroeg ik me al af of het niet in ONZ hoorde
Maaikuuuul; wanneer tyf je nou eens op met die josti-approved snorfietsje van je
Zoeen gaar grapje, en btw als je alleen maar bagger wilt posten doe dat dan niet in dit topic.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:39 schreef Marruk het volgende:
Ik gister ook nog bijna die afghaan slaan je weet. Ja hij niet moeten fucken met slaan zijn vriendin je weet. Hij toen bang op die snorfietsje weg weet je.
Gauw wegboeken die gast jojo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |