Niet nodig. Een Proximitycard en slechts de mogelijkheid om deuren te openen met een proximitycard is daar voldoende voor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
Prima, ik wil bij ons ook zoiets. We rammen iedereen een streepjescode op zijn voor en achterhoofd. Overal komen flitskasten en zo nu en dan mobiele radar controles.
En ik ga de eerste zijn die er een week abonnement bij de sportschool uitsleept op kosten van, en in de tijd van de baas
precies. En als werkgever bepaal ik wel of ik dat toesta, of niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:32 schreef speedfreakssj het volgende:
rar bedrijf dan.
als ik ergens over wil praten bepaal ik dat zelf wel.
Ach kom sommige van deze regels zijn toch echt niet van deze tijd. Gewoon een flesje water uitgerijkt krijgen en dan niet meer van je plaats afmogen komen tot dat het pauze is.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vind het niet zo gek zulke regels. Sommige zijn natuurlijk niet houdbaar, maar het is een mooie manier om eens de dscussie aan te wakkeren. Waarschijnlijk heeft hij het bewust hierom gedaan. Nu wordt er volop over gesproken en kan er een mooi compromis worden bereikt. Prima gedaan van die directeur imho.
Ik vind het nog al over donequote:Op dinsdag 27 december 2005 20:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik vind het wel een goede manier om discussies te starten.
quote:Werknemers verplicht op draf door kantoor
SCHEEMDA (ANP) - De werknemers van metaalbedrijf Hoza in het Groningse Scheemda moeten voortaan met een minimale snelheid van vijf kilometer per uur door het kantoor lopen. Het is daarbij verboden om de handen in de zakken te hebben, zo meldde bestuurder J. Vos van FNV Bouw dinsdag.
quote:Directie
• Klaas Oolders
Klaas Oolders
Ik ben geboren en getogen in Noord-Nederland. Gelukkig getrouwd en vader van drie dochters en een zoon. Sinds 1990 ben ik directeur van Hoza Logistieke middelen in Scheemda en inmiddels ook van de dochterondernemingen Hoza Spol sro in Humpolec (Tsjechië), Containexx BV en WCL -ATYS BV. Na een financieel-economische opleiding heb ik verschillende leuke functies vervuld in de internationale logistieke dienstverlening, waaronder in het internationaal ongeregeld transport. Sinds 1985 ben ik actief bij Hoza Logistieke middelen. De komende jaren zullen gezien de marktontwikkelingen een schitterende uitdaging vormen. Het is zaak de ontwikkelingen steeds een stapje voor te blijven.
E-mail: KBOolders@hoza.nl
Tel.nr.: 0597 59 31 31
Haha, ze hebben bijna allemaal een hand in een zak, soms zelfs beidequote:Op dinsdag 27 december 2005 21:19 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
frappant:
[afbeelding]
http://www.hoza.nl/index.html?url=/home.html
[..]
Gewoon in de prullebak van die directeur schijten, met de officiele waarschuwing die je dan krijgt je kont afvegen en dan die bak weer onder zijn bureau terugzettenquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:58 schreef TrenTs het volgende:
Knappe jongen die mij tegenhoudt als ik naar de WC wil. Als je moet, dan ga je.
Dat stadium heb ik achter me gelatenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:33 schreef Ciurlizza het volgende:
Tuurlijk jongen.Dat kun jij je als uitzendkracht echt niet veroorloven.
quote:Op woensdag 28 december 2005 19:38 schreef _Arthur het volgende:
Ach wat flauw. Hebben ze het "met de handen in de zakken staan" plaatje van de site gehaald.
Iemand die het nog in de cache heeft staan?
quote:
Is idd wel erg flauwquote:Op woensdag 28 december 2005 19:38 schreef _Arthur het volgende:
Ach wat flauw. Hebben ze het "met de handen in de zakken staan" plaatje van de site gehaald.
Iemand die het nog in de cache heeft staan?
Die werkte net niet (meer)..quote:Op woensdag 28 december 2005 20:02 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2005 06:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij heeft wel gelijk in principe. Er wordt wat afgelummeld namelijk.
quote:E-mail: KBOolders@hoza.nl
Tel.nr.: 0597 59 31 31
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |