De PC doet wat ie moet doen (voor mij that is) dikke vette Excel bestanden doorrekenen. Met twee vingers in zn Diskdrive en zn USB poortjes dichtquote:Op donderdag 29 december 2005 00:53 schreef schvvmert het volgende:
De PC is sneller dan 't forum.Maar de laatste tijd gaat 't stuk beter.
![]()
totdatie de processor zietquote:Op donderdag 29 december 2005 01:02 schreef schvvmert het volgende:
Mijn neefje blij waarschijnlijk met zijn Pc incl stickers.![]()
En toch vind ik de mijne mooierquote:Op donderdag 29 december 2005 01:02 schreef schvvmert het volgende:
Mijn neefje blij waarschijnlijk met zijn Pc incl stickers.![]()
Mijn neefje kijkt toch alleen naar 't scherm.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zelfs mn ouwe nieuwe vinnik mooier
Ik ook. Maar heel soms komt de kast op tafel. Om uit te stofzuigeren. En dan denk ik toch steeds weer: mmmm, wat een mooie pcquote:Op donderdag 29 december 2005 01:07 schreef schvvmert het volgende:
Mijn neefje kijkt toch alleen naar 't scherm.![]()
Neh, laten we dat maar niet doenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
doe je hem nou al weg? ik heb nog steeds zon gare p4 1,8ruilen?
Ik wil 'm wel inruilen.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
doe je hem nou al weg? ik heb nog steeds zon gare p4 1,8ruilen?
Geen idee wat het is, maar tot nu toe had ik iets dergelijks niet gemistquote:Op donderdag 29 december 2005 01:27 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
zit een mooie 9800 pro in
ik zie eigelijk helemaal geen videokaart bij die setup staan van jequote:Op donderdag 29 december 2005 01:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar tot nu toe had ik iets dergelijks niet gemist
Dr zit gewoon zo'n onboard dingetje op. Dat voldoet voor mijquote:Op donderdag 29 december 2005 01:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik zie eigelijk helemaal geen videokaart bij die setup staan van je
Ik zag geen dikke games staan in het PC gebruik dus dan is een aparte videokaart gewoon overbodig met een moederbordje wat er alles op heeft zitten.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dr zit gewoon zo'n onboard dingetje op. Dat voldoet voor mij
doe eens een bodquote:Op donderdag 29 december 2005 01:31 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Da's afhankelijk van je budget.![]()
Zeg ikquote:Op donderdag 29 december 2005 01:39 schreef schvvmert het volgende:
Ik zag geen dikke games staan in het PC gebruik dus dan is een aparte videokaart gewoon overbodig met een moederbordje wat er alles op heeft zitten.![]()
Open eens een eigen topic; hier wordt bier verkocht en slap geluldquote:
Ja sorry mijn zinnen worden steeds langer en ga dingen herhalen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |