Ik hoef me om geld geen zorgen te maken. Maak jij je moedermavo nu maar es ffkes afquote:Op maandag 2 januari 2006 19:01 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
jij zal dat later hard nodig hebben jah![]()
moedermavo? we zitten niet allemaal in een tuchtschoolquote:Op maandag 2 januari 2006 19:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik hoef me om geld geen zorgen te maken. Maak jij je moedermavo nu maar es ffkes af![]()
Ik was al klaar met de uni toen jij nog in de luiers lagquote:Op maandag 2 januari 2006 19:08 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
moedermavo? we zitten niet allemaal in een tuchtschool
en nog steeds niet rijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:22 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik was al klaar met de uni toen jij nog in de luiers lag![]()
En maar doorfokkenquote:
Biermans wil maar niet solliciteren; hij durft nietquote:Op maandag 2 januari 2006 21:12 schreef S1nn3rz het volgende:
En maar doorfokken![]()
maak die biermans nu maar blauw dan kun je ook eens slapen, die andere 2 doen ook geen reet![]()
Nee hij heeft geen lef, en ik wil nietquote:Op maandag 2 januari 2006 21:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Biermans wil maar niet solliciteren; hij durft niet
Ha!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee hij heeft geen lef, en ik wil niet![]()
Met een post of 9 ben ik voorgoed wegquote:Op maandag 2 januari 2006 21:41 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Ha!
ik ben eigenlijk veel te bang dat jij allemaal moeielijk modbare topic gaat openen
daarom zal ik je ook missen.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:43 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Met een post of 9 ben ik voorgoed weg
Dus aan mij zal het niet liggen.![]()
laptop kopuh?quote:
geen idee wat er onder de toetsen zitquote:
ja daar was ik al bang voorquote:Op maandag 2 januari 2006 23:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
geen idee wat er onder de toetsen zit![]()
jij geeft mij geld, ik geef jou laptopquote:
Mejuffrouw E.quote:
Fan-tas-tisch!!!quote:Op maandag 2 januari 2006 23:38 schreef Adelante het volgende:
Mejuffrouw E.
Alles kei goed hier
Jij ook een speciaal 2006 gewenst![]()
Neu zeg, hou op! Ik heb ff OUI ff bijgestaan tijdens de afwezigheid van Lucillequote:Op maandag 2 januari 2006 23:41 schreef Adelante het volgende:
wat is dat part time TRV mod?ga je op reis?
Ik had anders heule goeie id-en met dit forum.quote:
Kijk jij nou maar uit wat je post; nog 6 en je bent wegquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:52 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik had anders heule goeie id-en met dit forum.
Direct veranderen naar GGV![]()
Gezocht, gekocht, verkocht![]()
![]()
GGV? Grote Geile Vrouwenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:52 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik had anders heule goeie id-en met dit forum.
Direct veranderen naar GGV![]()
Gezocht, gekocht, verkocht![]()
![]()
Dan blijf ik geloof ik toch nog ffquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:10 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ja maar voortaan zal ze naakt moeten posten![]()
denk ook niet dat daar vraag naar isquote:
nieuw jaar, nieuw regels, blijf er gewoon nog eens 5.000quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |