Homo.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:00 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Anders donder je de rest van de film ook ff hier
Ik zoek wel een FOK!nerd die het me gaat uitleggenquote:Op woensdag 28 december 2005 16:37 schreef Petey het volgende:
Zoek een nerdvriend die het voor je kan oplossen![]()
Meld zich als TweakerNerd....quote:Op donderdag 29 december 2005 14:46 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ik zoek wel een FOK!nerd die het me gaat uitleggen![]()
De mensheid is wel op de maan geweest, maar de mens is TE STOM om maar 1 computer correct te besturen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:00 schreef Lu_uK het volgende:
Ja, ik snap niet waarom ze die dingen niet gewoon goed maken. Dat is toch helemaal niet moeilijk. Ze kunnen wel fucking mensen op de maan krijgen en met ze bellen en er filmen. Maar een eenvoudige PC in elkaar zetten die het doet, ho maar.
Ey ey, ik mag toch hopen dat jij mij daar niet mee bedoelt, anders moet ik jou eens even off-topic tetsen verkopenquote:Op donderdag 29 december 2005 15:48 schreef thefunny het volgende:
[..]
De mensheid is wel op de maan geweest, maar de mens is TE STOM om maar 1 computer correct te besturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |